Hello Guest November 27, 2024, 15:32:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: 1 [2] 3 4   Go Down

Author Topic: SSE patch 1.2 komt volgende week!  (Read 23134 times)

meesdevogel

• Forum member
Re: SSE patch 1.2 komt volgende week!
« Reply #25 on: September 23, 2010, 21:55:11 »

ik zit ook t wachten op die hopper :angel: zit nu ook voor 4 jaartjes vast op school voor stuurman/machinist :P

Ballast

• Global Moderator
« Reply #26 on: September 23, 2010, 22:10:09 »

Die hopper zou idd wel tof zijn, maar die zit in ieder geval niet in deze patch  :)

« Last Edit: September 23, 2010, 22:13:05 by Ballast »
It's the crew that makes the difference

kawaknaller

• Forum member
« Reply #27 on: September 24, 2010, 09:10:03 »

Hoe goed heb je de punten gelezen in de patch???

* Improved ocean performance

Dus er word wel degenlijk iets aan gedaan.

Rider

Grappig dat je zegt hoe goed ik iets gelezen heb....heb jij mijn opmerkingen wel goed gelezen......nergens heb ik het over een ocean hoor.
Verder is het niet echt nodig gelijk zo veroordelend te doen.
Sailing home....

svache

• Forum member
« Reply #28 on: September 24, 2010, 11:58:05 »

Die patch ziet er veelbelovend uit, ik kijk met spanning uit naar de patch :2thumbs:

meesdevogel

• Forum member
« Reply #29 on: September 24, 2010, 12:28:38 »

Die hopper zou idd wel tof zijn, maar die zit in ieder geval niet in deze patch  :)

waarom zou die er niet in zitten als er staat dat er AI vessels bijkomen?

mvg. mees

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #30 on: September 24, 2010, 13:27:30 »

Hoi mees,

Omdat de toegevoegde AI betekend dat er AI schepen in de vrij varen modus rondvaren.

Dit schip is reeds een AI schip, dus zit al in het spel als zodanig.

Groet,
Fred

irnehhenri

• Forum member
« Reply #31 on: September 24, 2010, 14:28:53 »

Heey allemaal,

* Toegevoegde reddingsboten op de Orient Star
dat puntje snap ik de bedoeling niet van, kan je dan alle bootjes die eraan hangen in het water zetten? of hangen ze er voor de sier en die bootjes die er nu al op zitten in het water doen ???
groetjes

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #32 on: September 24, 2010, 15:12:02 »

Hoi,

Las net in het Engels forum dat de patch een week is uitgesteld.
Het zal dus NIET deze week uitkomen. Maar volgende week.
Ik las het hier: http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21197.0.html (http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21197.0.html)

Dus we moeten nog even geduld hebben.
Fijn weekend alle.

Snaky
Cadet Holland America Line

saltydog

• Forum member
« Reply #33 on: September 24, 2010, 15:52:51 »

Het lijkt er inderdaad op..Laatste edit is van vandaag.. :(
« Last Edit: September 24, 2010, 15:57:52 by saltydog »

moonrider

• Forum member
« Reply #34 on: September 24, 2010, 16:04:10 »

Begint al goed, geen update, geen servers beschikbaar.
Zoals ik al eerder vermelde plaats dan GEEN release datum want de mensen gaan daar op rekenen.
Nu krijgen de mensen steeds minder vertrouwen in wat een goed begin hoorde te zijn.
Zelfs ik ben nu danig geirriteerd door deze vertraging en dat gebeurt maar zelden.
Er valt nu eigenlijk niet mee te gamen, ofwel in de kast tot de update komt.
Mooi waardeloos dus.

Rider

Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

joostmansjr

• Forum member
« Reply #35 on: September 24, 2010, 16:05:57 »

het blijft volgende week.
de volgende keer  betaal ik mijn game ook volgende week.
net als overal beloven en beloven maar iets doen.
als je iets niet kan doen beloof dan ook niets wees eerlijk en zeg dat je het niet kan oplossen in een week dan
verwachten wij ook niets.
ik ben niet boos maar teleurgesteld het gaat net als met ss2008.

carambole1

• Forum member
« Reply #36 on: September 24, 2010, 22:28:52 »

Hoi,

Las net in het Engels forum dat de patch een week is uitgesteld.
Het zal dus NIET deze week uitkomen. Maar volgende week.
Ik las het hier: http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21197.0.html (http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21197.0.html)

Dus we moeten nog even geduld hebben.
Fijn weekend alle.

Snaky
je moet beter lezen « on: September 16, 2010, 14:47:08 »

data 16 sep dus of een foutje ?????
« Last Edit: September 24, 2010, 22:38:05 by carambole1 »

Ballast

• Global Moderator
« Reply #37 on: September 24, 2010, 22:36:15 »

Snaky
je moet beter lezen « on: September 16, 2010, 14:47:08 »

Pot verwijt de ketel? Frank heeft de aankondiging bijgewerkt... :)

« Last Edit: Today at 15:35:16 by Frank_VSTEP »

carambole1

• Forum member
« Reply #38 on: September 24, 2010, 22:43:28 »

Pot verwijt de ketel? Frank heeft de aankondiging bijgewerkt... :)

ja Ballast dat zal zo zijn waare het niet dat als je verstandig handelt eerst de update hellemaal klaar maakt en uittest en dan de aankondiging maakt en niet alle gamers lekker maakt, potje terug

Ballast

• Global Moderator
« Reply #39 on: September 24, 2010, 22:53:30 »

Gezien de laatste woorden uit je reactie heeft deze discussie denk ik geen zin Carambole. Maargoed, in het bericht van Frank staat duidelijk dat het wachten is op STEAM om beide versies gelijktijdig te kunnen updaten. De patch is dus al klaar maar word pas uitgegeven als STEAM de update verwerkt heeft. Dit is dus buiten VSTEP om...

carambole1

• Forum member
« Reply #40 on: September 24, 2010, 23:04:53 »

Gezien de laatste woorden uit je reactie heeft deze discussie denk ik geen zin Carambole. Maargoed, in het bericht van Frank staat duidelijk dat het wachten is op STEAM om beide versies gelijktijdig te kunnen updaten. De patch is dus al klaar maar word pas uitgegeven als STEAM de update verwerkt heeft. Dit is dus buiten VSTEP om...

slechte communicatie dus tussen 2 partijen, nogmaals voor dat als alles in kruiken en kannen is maak dan de mensen blij.
« Last Edit: September 24, 2010, 23:13:01 by carambole1 »

moonrider

• Forum member
« Reply #41 on: September 25, 2010, 07:38:11 »

Dat de normale Vstep update klaar was wisten we eigenlijk al, maar om dan te wachten op de steam versie vind ik toch iets te ver gaan.
Met de release ging er ook al van alles mis, de steam versie was er al toen moest de rest hem nog ontvangen dus waarom nu wachten???
Er is door pjotr al meegedeeld dat er waarschijnlijk al een update zou komen de week na release, dit was al uitgelopen naar 2 weken en zoals het er nu uit ziet worden dat er 4.
Ik bedoel maar, hoeveel geduld moet een mens hebben om een product in handen te krijgen dat rondom goed werkt, de schoonheids foutjes tel ik niet eens mee.
Ik begrijp dat de modrators en admins achter hun bedrijf blijven staan waar ze belangenloos (nou niet geheel) hun medewerking aan verlenen, maar er komt eens een eind aan het begrip van de klanten.
Ik zou graag zien dat er eens gekeken werd naar het belang van de mensen die het product gekocht hebben en vstep al jaren steunen en vertrouwden ongeacht wat er op de markt kwam.

Rider

screen ; Dell 27# W

mark_nl

• Forum member
« Reply #42 on: September 25, 2010, 13:20:04 »

wel beter is dat er nu eindelijk AI schepen zijn...

zeerob

• Forum member
« Reply #43 on: September 25, 2010, 22:04:05 »

Dat de normale Vstep update klaar was wisten we eigenlijk al, maar om dan te wachten op de steam versie vind ik toch iets te ver gaan.
Met de release ging er ook al van alles mis, de steam versie was er al toen moest de rest hem nog ontvangen dus waarom nu wachten???
Er is door pjotr al meegedeeld dat er waarschijnlijk al een update zou komen de week na release, dit was al uitgelopen naar 2 weken en zoals het er nu uit ziet worden dat er 4.
Ik bedoel maar, hoeveel geduld moet een mens hebben om een product in handen te krijgen dat rondom goed werkt, de schoonheids foutjes tel ik niet eens mee.
Ik begrijp dat de modrators en admins achter hun bedrijf blijven staan waar ze belangenloos (nou niet geheel) hun medewerking aan verlenen, maar er komt eens een eind aan het begrip van de klanten.
Ik zou graag zien dat er eens gekeken werd naar het belang van de mensen die het product gekocht hebben en vstep al jaren steunen en vertrouwden ongeacht wat er op de markt kwam.

Rider

Ik staat hier helemaal achter :2thumbs: GEDULD IS OP >:( :thumbdown: :sleepy:

Ballast

• Global Moderator
« Reply #44 on: September 25, 2010, 22:49:58 »

Dat is nogal oneerlijk tegenover de mensen met een STEAM versie, vind je niet? De STEAM gebruikers hebben al zoveel problemen gehadmet verkeerde activatie codes en corrupte downloads, moeten ze dan ook nog eens achter gesteld worden met een update? Sorry Rider, ik snap heel goed dat je teleur gesteld bent maar om nou zo'n houding aan te nemen? De STEAM gebruikers hebben net zoveel betaald voor het spel en hebben net zoveel recht op hulp en updates als alle andere gebruikers. De mensen met STEAM kregen het spel op dezelfde dag als de mensen die de download versie via shipsim.com kochten. De enige mensen die het spel eerder kregen, hadden het besteld bij een externe webshop.

Die heb je toch ook gehad? Versie 1.1 kwam zelfs op de dag van de release uit... dat is dus ruim binnen de week van de release waar je het over had.

De patches die nu uitkomen zijn toch het bewijs dat VSTEP wel degelijk aan after sales support doet. Ik ken geen enkel andere developer die nog zoveel met een stuk software bezig is na de release als VSTEP. Sommige developers kijken alleen nog maar naar hun bankrekening als de software eenmaal op de markt is.

L.garcia

• Forum member
« Reply #45 on: September 25, 2010, 23:07:37 »

Klopt het dat ik hier uitbegrijp dat de update's al klaar zijn behalve die voor steam?

carambole1

• Forum member
« Reply #46 on: September 26, 2010, 00:13:45 »

Dat is nogal oneerlijk tegenover de mensen met een STEAM versie, vind je niet? De STEAM gebruikers hebben al zoveel problemen gehadmet verkeerde activatie codes en corrupte downloads, moeten ze dan ook nog eens achter gesteld worden met een update? Sorry Rider, ik snap heel goed dat je teleur gesteld bent maar om nou zo'n houding aan te nemen? De STEAM gebruikers hebben net zoveel betaald voor het spel en hebben net zoveel recht op hulp en updates als alle andere gebruikers. De mensen met STEAM kregen het spel op dezelfde dag als de mensen die de download versie via shipsim.com kochten. De enige mensen die het spel eerder kregen, hadden het besteld bij een externe webshop.
Die heb je toch ook gehad? Versie 1.1 kwam zelfs op de dag van de release uit... dat is dus ruim binnen de week van de release waar je het over had.
De patches die nu uitkomen zijn toch het bewijs dat VSTEP wel degelijk aan after sales support doet. Ik ken geen enkel andere developer die nog zoveel met een stuk software bezig is na de release als VSTEP. Sommige developers kijken alleen nog maar naar hun bankrekening als de software eenmaal op de markt is.

Ballast het zou toch van de gekken zijn als VSTEP niet met een patch zou komen met zoveel bugs in het spel!
en geloof mij ook VSTEP kijkt naar haar bankrekening

zeerob

• Forum member
« Reply #47 on: September 26, 2010, 00:40:53 »

[/quote]

Dan moet je toch eens bij sail-simulator van STENTEC.com gaan kijken daar krijg je waar voor je geld.
en daar luisteren ze wel naar de mensen, wat goed is voor de simulator en het werkt ook nog eens goed, als de server er wel eens uit licht en je belt naar ze dan staat hij er binnen een uur er weer in, dat is TOP !:) :2thumbs: :2thumbs: ;)  

GROET, ROB
« Last Edit: September 26, 2010, 00:52:16 by zeerob »

gradus

• Forum member
« Reply #48 on: September 26, 2010, 00:53:25 »

simulator van 39 ballen waar je niets mee kan
slepen gaat niet kabels maken op de vekeerde plek vast
in vrij varen word je naar de kelder gejaagd door aanvaringen omdat de schade er weer in zit
geen ambx ondersteunig wat wel in 08 zat
geen vr track
crach dump op de servers
dit is echt een bende

moonrider

• Forum member
« Reply #49 on: September 26, 2010, 07:56:53 »

Steam en Vstep zijn 2 aparte versies, dus 2 updates.
Als er een klaar is deze releasen, niks geen gezeur over steam klanten. De steam versie was er al toen moest de rest nog komen, werd daar ook gewacht?? nee dus, dat het aanvankelijk niet liep op steam is niet ons probleem.

De servers van Vstep zijn allen verdwenen, eigen server opzetten die blijft hooguit 20 minuten in de lucht en knalt eruit. Bijna iedereen heeft alle missies die ons zouden bezig houden tot de update afgewerkt en zit nu te duimen draaien met iets wat NIET naar behoren werkt.

Er is een hoop ongenoegen onder de bezitters van de game en ik kan ze geen ongelijk geven, zelfs ik kan niet meer bedenken hoe het positief te zien.

De game zit goed in elkaar, dat is buiten kijf, alleen zitten er legio fouten in die per direct aandacht vragen, dat moet geen 4 weken duren zo simpel is dat.

Dat de moderators en admins Vstep blijven steunen siert ze wel, dat moet ik zeggen, ze blijven solidair.
Alleen moeten ze NIET vergeten dat ze eens net zo als wij waren, ook niks dus, en dat ze een spreekbuis zijn tussen maker en consument, geen vertegenwoordiger.

Waar we nu mee te maken hebben is simpel, beloofde patch is er niet, servers zijn uit de lucht, eigen server opzetten word een ramp omdat ze er uitvliegen, zeg mij nou maar wat er dan overblijft om objectief te blijven.

Rider

screen ; Dell 27# W
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines