Hello Guest November 27, 2024, 13:20:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: 1 2 [3] 4   Go Down

Author Topic: SSE patch 1.2 komt volgende week!  (Read 23124 times)

Enkhuizen

• Forum member
Re: SSE patch 1.2 komt volgende week!
« Reply #50 on: September 26, 2010, 08:54:51 »

Nou niet dus!!!

Ballast

• Global Moderator
« Reply #51 on: September 26, 2010, 10:14:06 »

Wat zijn de verschillen dan Rider tussen de, volgens jou, VSTEP versie en de STEAM versie?? Het enige verschil is dat de STEAM versie automatisch geupdate word via de STEAM portal. Het wachten is op STEAM zodat ze de update kunnen verwerken.

Enneh, ik weet niet welk beeld je van ons hebt maar wij zijn nog steeds zoals jullie. Wij zijn nog steeds op de eerste plaats spelers die het spel een warm hart toedragen. Ik vind het ook jammer dat het spel in deze staat gereleased is. Ik kan er voor kiezen om hier op het forum een hoop stennis te gaan maken, maar ik kan er ook voor kiezen om constructief iets bij te dragen zodat het spel wel zo word zoals het zou moeten worden.

It's the crew that makes the difference

moonrider

• Forum member
« Reply #52 on: September 26, 2010, 11:44:17 »

Herstel, meewerken aan iets wat al goed zou moeten zijn voor het uitgebracht werd.
Het is getest door diverse personen, dan zouden deze fouten er niet meer in mogen zitten.

Mij is medegedeeld door Vstep per telefoon dat het hier handeld om 2 versies, een uitgebracht door Paradox (de steam versie met gebreken) en een door Vstep zelf de welbekende boxversie.
Indien dit onjuist is, heeft er iemand de boel verkeerd ingelicht.

Stennis maken doe ik niet, ik wil gewoon een product wat werkt niet halfbakken op de markt verschijnt.
Je koopt toch ook geen auto en volgende maand komen ze de motor leveren.

Ik merk dat dit vechten tegen de bierkaai word, we zijn gewoon verplicht dit uit te zitten, maar dat wil niet zeggen dat ik het daar mee eens ben.

Rider

Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

MokMok

• Forum member
« Reply #53 on: September 26, 2010, 11:48:53 »

Jongens, gewoon de patch afwachten! Ondertussen kan Vstep met de 1.2-patch nog de puntjes op de i zetten, zodat die patch alle storende bugs verhelpt.

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #54 on: September 26, 2010, 12:07:10 »

Het is maar een spelletje van 40 euro, heren. Laten we het vooral gezellig houden.  :thumbs:

Ik heb genoeg producten in mijn leven gekocht die niet perfect waren, of na een week or maand al kapot gingen, of nooit helemaal goed gefunctioneerd hebben, inclusief hele dure aankopen waar 40 euro bij in het niets valt. En bij de één was er goede service, en bij de ander niet.

Als je veel spellen hebt gespeeld, is het helaas een feit dat het soms mis gaat en de tijd op is en het spel niet helemaal klaar is. Dan volgen er patches. Ik kan zo gauw geen spel vinden dat ik veel speel, dat zonder patches is geworden wat het is. Tuurlijk, het aantal bugs verschilt per game, soms valt het mee, soms valt het tegen. Maar net als Ballast, bekijk ik het als gamer, niet als admin. Ik heb er vertrouwen in, al heb ik ook mijn mening over de dingen die mij niet aanstaan of stonden.

Het is niet altijd zo simpel als 'nou dan stellen we het weer even uit'. Op een gegeven moment moet je spel uitgebracht worden, en je kunt niet alles 100% plannen, vooral als je laat tijdens het testen nog onvoorziene problemen ziet opduiken. Het is geen exacte wetenschap. En als er geen speling meer is m.b.t. een release datum, wat dan? Helemaal afblazen of releasen en verder ontwikkelen? Veel meer keus heb je niet, lijkt mij.

En dus komen voor bijna alle spellen wel patches uit. Het is niet zo dat shipsim hierin alleen staat en wel dat wel beweert is geen gamer met ervaring. Ik heb menig spel terug gebracht naar de winkel in 'vroeger tijden' toen er weinig tot geen support was op internet en patches maar heel zeldzaam waren. Niks nieuws onder de zon.

Dat praat niks goed natuurlijk, maar iedereen heeft nu al zoveel herhaald en er is al zo vaak gezegd  'het is bekend en er word aan gewerkt', dat mekkeren blijven ook niet zal helpen. Aan de ene kant zeurt men over de bugs, en als er dan wat meer tijd nodig zou zijn om die beter te fixen, dan is dat ook weer niet goed. Wat wil men dan? Halve patch? helemaal geen patch? wat stellen jullie voor, dan?

Geduld is een schone zaak, en anders vraag je toch gewoon je geld terug, dan ben je er klaar mee en hoef je ook niet te gaan zeuren en jezelf steeds weer te herhalen terwijl je allang weet dat er hard gewerkt word en er verder niets anders gedaan kan worden dan daarop wachten.

Groet,
Fred

p.s. de twee versies zijn trouwens inhoudelijk identiek. twee versies wat betreft het uitgeven/aan de man brengen, ja. Maar inhoudelijk is het spel gelijk en de patch dus ook. De Steam versie is na de automatische update V1.1 helemaal gelijk aan de Vstep/andere versie.

« Last Edit: September 26, 2010, 12:08:51 by Mad_Fred »

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #55 on: September 26, 2010, 13:21:11 »

De patches die nu uitkomen zijn toch het bewijs dat VSTEP wel degelijk aan after sales support doet. Ik ken geen enkel andere developer die nog zoveel met een stuk software bezig is na de release als VSTEP. Sommige developers kijken alleen nog maar naar hun bankrekening als de software eenmaal op de markt is.

Dan moet je toch eens bij sail-simulator van STENTEC.com gaan kijken daar krijg je waar voor je geld.
en daar luisteren ze wel naar de mensen, wat goed is voor de simulator en het werkt ook nog eens goed, als de server er wel eens uit licht en je belt naar ze dan staat hij er binnen een uur er weer in, dat is TOP !:) :2thumbs: :2thumbs: ;)   Sorry hoor zeerob maar nu ben je niet objectief vind ik, sail simultar hebbe we een preorder geplaatst voor de addon boten en het heeft 3/4 maanden geduurd voor we het binnen hadden ivm met op te lossen problemen bij stentec, dus daar ook kan het gigantisch uitlopen.
jomach

dus geduld en gun iedereen de tijd om de boel in orde te krijgen. wat wil je eigenlijk een goed werkende patch of een waar maar dehelft van de bugs opgelost is

GROET, ROB

zeerob

• Forum member
« Reply #56 on: September 26, 2010, 16:24:18 »

Ik wil niet vervelen doen Jo, maar daar kan je gewoon op de MULTIPLAYER EN SERVERS je wetstrijden blijfen draaien EN DAAR ZINKEN DE BOTEN NIET!!ALS EEN RUBBERBOOTJE TEGEN JE AAN VAART, en de dingen die we in het speel wilden zijn er ook gekomen zoals de spinaker op de bavaria en als aan gepast, DUS Jo ik hoop dat de schepen in SHIPSIM BLIJFEN DRIJVEN EN NIET ZINKEN,voor deel is je hoef niet steets het spel op te STARTEN !:) ??? ;) :captain: :-*

Zeerob
« Last Edit: September 26, 2010, 16:27:12 by zeerob »

marcstrat

• Global Moderator
« Reply #57 on: September 26, 2010, 16:32:55 »

Vsteps versie nen de Steam versie zijn door hun systeem 2 aparte gevallen.
De patch was klaar,alleen Steam wou niet dat het al werd doorgestuurd,er werd aan Vstep gevraagd om te wachten.Dus even uit te stellen.
Er is nu sprake dat het volgende week zeker uit zou komen.
Ja, meer kunnen we daarover ook niet meer zeggen,zo staat het ervoor nu.
Marc
N

zeerob

• Forum member
« Reply #58 on: September 26, 2010, 16:45:56 »

Vsteps versie nen de Steam versie zijn door hun systeem 2 aparte gevallen.
De patch was klaar,alleen Steam wou niet dat het al werd doorgestuurd,er werd aan Vstep gevraagd om te wachten.Dus even uit te stellen.
Er is nu sprake dat het volgende week zeker uit zou komen.
Ja, meer kunnen we daarover ook niet meer zeggen,zo staat het ervoor nu.
Marc

OK Marc,
Dat is een duidelijk andwoord kort maar krachtig,zo hoor ik het graag recht door zee.en geen gedraai,bedankt

Zeerob

marcstrat

• Global Moderator
« Reply #59 on: September 26, 2010, 17:04:50 »

Hoy Zeerob,
Geen probleem hoor.
Als ik kan helpen graag,daarvoor zijn we hier.
Groetjes
Marc
N

svache

• Forum member
« Reply #60 on: September 27, 2010, 23:16:11 »

Versie 1.1 kwam zelfs op de dag van de release uit... dat is dus ruim binnen de week van de release waar je het over had.
Was dat niet zelfs al voor de releasedatum?

brambru

• Forum member
« Reply #61 on: September 29, 2010, 08:51:22 »

Hallo,

En hoe staat het er voor met de nieuwe patch?
zit er nu echt op te wachten......en je weet wachten duurt lang  :thumbs:
ik hoop dat ie er snel zal zijn van de week.

groet :captain:

roy post

• Forum member
« Reply #62 on: September 29, 2010, 17:40:17 »

Het is maar een spelletje van 40 euro, heren. Laten we het vooral gezellig houden.  :thumbs:

Ik heb genoeg producten in mijn leven gekocht die niet perfect waren, of na een week or maand al kapot gingen, of nooit helemaal goed gefunctioneerd hebben, inclusief hele dure aankopen waar 40 euro bij in het niets valt. En bij de één was er goede service, en bij de ander niet.

Als je veel spellen hebt gespeeld, is het helaas een feit dat het soms mis gaat en de tijd op is en het spel niet helemaal klaar is. Dan volgen er patches. Ik kan zo gauw geen spel vinden dat ik veel speel, dat zonder patches is geworden wat het is. Tuurlijk, het aantal bugs verschilt per game, soms valt het mee, soms valt het tegen. Maar net als Ballast, bekijk ik het als gamer, niet als admin. Ik heb er vertrouwen in, al heb ik ook mijn mening over de dingen die mij niet aanstaan of stonden.

Het is niet altijd zo simpel als 'nou dan stellen we het weer even uit'. Op een gegeven moment moet je spel uitgebracht worden, en je kunt niet alles 100% plannen, vooral als je laat tijdens het testen nog onvoorziene problemen ziet opduiken. Het is geen exacte wetenschap. En als er geen speling meer is m.b.t. een release datum, wat dan? Helemaal afblazen of releasen en verder ontwikkelen? Veel meer keus heb je niet, lijkt mij.

En dus komen voor bijna alle spellen wel patches uit. Het is niet zo dat shipsim hierin alleen staat en wel dat wel beweert is geen gamer met ervaring. Ik heb menig spel terug gebracht naar de winkel in 'vroeger tijden' toen er weinig tot geen support was op internet en patches maar heel zeldzaam waren. Niks nieuws onder de zon.

Dat praat niks goed natuurlijk, maar iedereen heeft nu al zoveel herhaald en er is al zo vaak gezegd  'het is bekend en er word aan gewerkt', dat mekkeren blijven ook niet zal helpen. Aan de ene kant zeurt men over de bugs, en als er dan wat meer tijd nodig zou zijn om die beter te fixen, dan is dat ook weer niet goed. Wat wil men dan? Halve patch? helemaal geen patch? wat stellen jullie voor, dan?

Geduld is een schone zaak, en anders vraag je toch gewoon je geld terug, dan ben je er klaar mee en hoef je ook niet te gaan zeuren en jezelf steeds weer te herhalen terwijl je allang weet dat er hard gewerkt word en er verder niets anders gedaan kan worden dan daarop wachten.

Groet,
Fred

p.s. de twee versies zijn trouwens inhoudelijk identiek. twee versies wat betreft het uitgeven/aan de man brengen, ja. Maar inhoudelijk is het spel gelijk en de patch dus ook. De Steam versie is na de automatische update V1.1 helemaal gelijk aan de Vstep/andere versie.

u heeft gelijk en je weet het de beste stuurlui staan aan wal
het is weer echt hollands, zeuren zeuren en een geduld ho maar
maar over de updates van 2008 van al die schepen  daar lees je niks over
nou fred sterkte  ik wacht wel af en ik denk wel meerdere
vriendelijke groeten roy post
« Last Edit: September 29, 2010, 18:21:09 by roy post »

banti80

• Forum member
« Reply #63 on: September 30, 2010, 20:40:50 »

Hieronder de link naar de volledige topic:

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21206.0.html

Hier in dit topic kunnen jullie eventueel met vragen en opmerkingen terecht ook!

Groet,
Fred

hey iedereen,

julie spreken hier paar weken geleden over patch 1.2 die de week erop zou uitkomen. ik wil hem ook graag downloaden. maar tot nu toe zie ik op de site shipsim.com nog altijd geen patch 1.2 .ik kijk nochtans 2-3 keer per week.

waneer komt die patch eigenlijk?

Capt. Jim

• Forum member
« Reply #64 on: September 30, 2010, 22:20:38 »

Vond 1 week eigenlijk nogal kort voor een patch met zo fix lijst  ;D

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #65 on: October 01, 2010, 10:23:47 »

Hallo allemaal,

Update:

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21545.new.html#new

"Nieuws Update: 1 October, 2010: Naar aanleiding van de vele verzoeken van onze community leden en SSE gebruikers, hebben we nog wat extra functies in de patch opgenomen (bijgewerkte lijst in het originele topic, zie link hierboven), om het spel nog meer te verbeteren en de wensen van onze spelers tegemoet te komen. Dit betekent dat de v1.2 update helaas zal verschuiven naar de eerste week van Oktober. Met het oog op de best mogelijke update, alsmede om ervoor zorgen dat de v1.2 patch tegelijkertijd vrijgegeven kan worden voor de Steam-versie, zal de patch nog iets worden uitgesteld. Het is in het belang van de SSE-gamers dat de update de verwachte kwaliteit heeft en tegelijk vrijgegeven zal worden voor alle versies (steam en niet-steam). Het te vroeg vrijgeven van een patch of slechts voor één versie van het spel zal alleen maar leiden tot irritatie bij de gamers en we hopen dat u begrijpt dat we deze patch de moeite waard willen maken en niet overhaast te werk willen gaan.

Onze excuses voor het ongemak en dank U allen voor Uw geduld en begrip."
« Last Edit: October 01, 2010, 10:36:11 by Mad_Fred »

zeerob

• Forum member
« Reply #66 on: October 01, 2010, 11:29:48 »

Hallo allemaal,

Update:

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21545.new.html#new

"Nieuws Update: 1 October, 2010: Naar aanleiding van de vele verzoeken van onze community leden en SSE gebruikers, hebben we nog wat extra functies in de patch opgenomen (bijgewerkte lijst in het originele topic, zie link hierboven), om het spel nog meer te verbeteren en de wensen van onze spelers tegemoet te komen. Dit betekent dat de v1.2 update helaas zal verschuiven naar de eerste week van Oktober. Met het oog op de best mogelijke update, alsmede om ervoor zorgen dat de v1.2 patch tegelijkertijd vrijgegeven kan worden voor de Steam-versie, zal de patch nog iets worden uitgesteld. Het is in het belang van de SSE-gamers dat de update de verwachte kwaliteit heeft en tegelijk vrijgegeven zal worden voor alle versies (steam en niet-steam). Het te vroeg vrijgeven van een patch of slechts voor één versie van het spel zal alleen maar leiden tot irritatie bij de gamers en we hopen dat u begrijpt dat we deze patch de moeite waard willen maken en niet overhaast te werk willen gaan.

Onze excuses voor het ongemak en dank U allen voor Uw geduld en begrip."

Hoi, Fred
* Toegevoegde optie om schade uit te schakelen in vrij varen
Is dat ook van toepassing in de MULTIPLAYER !:) :2thumbs:

Groet, Rob
« Last Edit: October 01, 2010, 11:37:23 by zeerob »

moonrider

• Forum member
« Reply #67 on: October 01, 2010, 13:40:22 »

Zoals verwacht word de update nogmaals uitgesteld terwijl de demo versie al versie 1.2 is.
Als men nu nog NIET begrijpt dat dit geschuif irritatie oproept bij de mensen die het spel aangeschaft hebben weet ik het niet meer.
Zet dan in vredesnaam niks op dit forum over een datum, dan kun je verwachten dat mensen er op gaan rekenen.

Maar goed er is al te veel over dit onderwerp gezegd, ik hoop dat men het niet gek vind als ik het vertrouwen een beetje kwijt ben en kom nu niet aan met het is maar een game van 40 euries want dat slaat langzamerhand nergens op.

Rider

screen ; Dell 27# W

michael_taal

• Forum member
« Reply #68 on: October 01, 2010, 13:47:01 »

ik ben het nu echt zat met v-step voormij hoeft dit allemaal niet meer is nu al weer 3 weken niet normaal ze verkopen een game die nog niet af is en dan telkens de update verschuiven voormij de laatste game die ik koop  :thumbdown:  :'(  :-\
en dat noemen ze omgaan met klanten dit is niks waard :thumbdown:

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #69 on: October 01, 2010, 14:18:36 »

Nou dan kun jullie nogmaals ophouden met mekkeren en beter je geld terug vragen misschien. Of gewoon geduld hebben tot Vstep de kans krijgt ook daadwerkelijk de dingen beter te maken naar jullie eigen voorstellen.

Als je niet snapt dat ze keihard werken om wél aan de verwachtingen te kunnen voldoen en dat dit tijd kost dan valt er weinig anders te zeggen. En nogmaals, het ligt voornamelijk aan een externe factor waar Vstep geen controle over heeft.

Wat betreft de game en de patch zelf, de klanten hebben hun mening gegeven en gevraagd om verandering en verbetering en Vstep is er mee aan het werk gegaan. Hoe is dat dan slecht omgaan met de klanten?

Misschien wilde jullie liever een halve patch en de Steam gebruikers in de kou laten staan. Dát is dan pas slecht omgaan met je klanten.  ;)

Fred.

moonrider

• Forum member
« Reply #70 on: October 01, 2010, 14:27:07 »

Slecht omgaan met klanten is ook verkeerd voorlichten, niet een datum prikken en vervolgens uitstellen, ik weet best dat het een hoop werk is, dat zonder twijfel, maar vermeld dan GEEN datum want daar kun je op vast geprikt worden.
En als ik van SSE afwilde had ik dit allang gedaan, ik wil gewoon geen valse beloftes, zeg dan niets, simpel toch??

Rider

screen ; Dell 27# W

zeerob

• Forum member
« Reply #71 on: October 01, 2010, 15:03:50 »

Hoi, Fred
* Toegevoegde optie om schade uit te schakelen in vrij varen
Is dat ook van toepassing in de MULTIPLAYER !:) :2thumbs:

Groet, Rob

Hoi,Fred

WAAR IS MIJN ANDWOORD OP MIJ VRAAG OVER DE MULTIPLAYER!!!

Groet ROB

L.garcia

• Forum member
« Reply #72 on: October 01, 2010, 15:34:02 »

Ik vind het echt erg krom dat de mensen met het gewone spel moeten wachten op de steam versie :thumbdown:, ik bedoel release die patch dan kunnen er alvast wat mensen beginnen met spelen, want als we nou met zijn alle wachten of alleen de mensen met steam.
En over dat met klanten, ik weet zeker dat dit niet een goede actie is om er klanten bij te krijgen

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #73 on: October 01, 2010, 16:34:46 »

Rider, dat is ook wel iets dat inderdaad in de toekomst anders zal gaan.

Rob, helaas heb ik daar nog geen antwoord op, maar is over geinformeerd.

L.garcia..  Vstep kiest ervoor om erop te wachten en het samen te doen, zodat iedereen tegelijk kan patchen. Het zij zo.  :-\

Fred

Sjoerd92

• Forum member
« Reply #74 on: October 01, 2010, 17:26:25 »

Het is maar een game vandaag en zondag mooi weer
Ga naar buiten geniet!  ;D
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines