Steam en Vstep zijn 2 aparte versies, dus 2 updates.
Als er een klaar is deze releasen, niks geen gezeur over steam klanten. De steam versie was er al toen moest de rest nog komen, werd daar ook gewacht?? nee dus, dat het aanvankelijk niet liep op steam is niet ons probleem.
De servers van Vstep zijn allen verdwenen, eigen server opzetten die blijft hooguit 20 minuten in de lucht en knalt eruit. Bijna iedereen heeft alle missies die ons zouden bezig houden tot de update afgewerkt en zit nu te duimen draaien met iets wat NIET naar behoren werkt.
Er is een hoop ongenoegen onder de bezitters van de game en ik kan ze geen ongelijk geven, zelfs ik kan niet meer bedenken hoe het positief te zien.
De game zit goed in elkaar, dat is buiten kijf, alleen zitten er legio fouten in die per direct aandacht vragen, dat moet geen 4 weken duren zo simpel is dat.
Dat de moderators en admins Vstep blijven steunen siert ze wel, dat moet ik zeggen, ze blijven solidair.
Alleen moeten ze NIET vergeten dat ze eens net zo als wij waren, ook niks dus, en dat ze een spreekbuis zijn tussen maker en consument, geen vertegenwoordiger.
Waar we nu mee te maken hebben is simpel, beloofde patch is er niet, servers zijn uit de lucht, eigen server opzetten word een ramp omdat ze er uitvliegen, zeg mij nou maar wat er dan overblijft om objectief te blijven.
Rider