Zoals altijd staan de beste stuurlui ( WEER )aan de wal,Ik heb met MP ook best wel eens een probleem en ik heb ook niet de snelste PC gewoon een Intel duocore met een 8800 grafische kaart,maar van de grote hoeveelheid problemen als sommige deelnemers schrijven, daar heb ik geen last van.
Maar het is net als het verenigings leven de bestuurders ( moderator)worden aangevallen en van alles verweten, en al als je dan zegt kom neem jij mijn baantje dan even over dan geven zij niet thuis, met vermelding van allerlei smoezen ( druk-werk-thuis-weinig tijd ).
Ik weet zelf te weinig danwel niks van machinetaal om mijzelf op het gladde ijs te begeven, van het hebben en onderhouden van een server. Dus daar begin ik niet aan.
Ik zou, als ik een van de deelnemers zou zijn met zoveel problemen, toch maar eens te raden gaan bij mijn eigen apparatuur of internet verbinding.
Ik vind het al heel wat, dat er mensen zijn die er hun vrije tijd en geld in steken om naar hun beste eer en geweten deze servers draaiende te houden.
m.vr.gr. van humpy
:(Inderdaad leuk dat bij jou alles goed draaid hoor je tot de minderheid,ik heb een nieuwe gamers pc quad 9600 eneen 8800 gtx pure ,dus een razendznelle video kaart en processor,de internet verb is 16mb/s dus meer dan genoeg.
Alleen shipsim werkt er niet mee en er zijn in het server programma gewoon teveel problemen om leuk te kunnen spelen.
de qeustviewer geeft teveel problemen.
De mod hier kunnen het alleen doorgeven,het probleem zit bij V-Step zelf.
Als er geen veranderingen[ patches] komen en er niks word gecommuniceerd naar de spelers,dan krijg je deze forum discussies.
ik sta volledig achter Wim en tico de problemen zijn er en nog niet opgelost,de enigste comminucatie is via dit forum .
rechtstreeks mail zenden krijg je als andwoord er wordt aangewerkt maar dat hoor ik al sinds maart 2008.
De patch 1,42 loste het probleem niet op en ook de elbe en furie en duwbakken prob niet....
Ik speel ook even niet online de problemen halen het plezier weg.
Het is dus geen gezeur tegen de mods hier,die kunnen verder ook niks doen,als v- step geen andwoord geeft.
Alles loopt over hun servers dus daar is het probleem ook..
groet Traveler