Hello Guest March 28, 2024, 19:14:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 2 [3]   Go Down

Author Topic: Alle servers draaien NIET naar behoren  (Read 19147 times)

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #50 on: July 31, 2008, 15:19:10 »

nog 2 fotos
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #51 on: July 31, 2008, 22:15:53 »

31-07-08

ik wist niet dat jomach een vliegbrevet heeft ;D :o

ik wil bovendien even melden in de sleep dat de latitude niet naar BB was te trekken pas na het loslaten van de sleep ging het schip pas als een speer naar BB dus gauw weer aanlijnen.

groet ,
tico.
Logged

Flyerwim

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #52 on: August 01, 2008, 13:12:28 »

Jomach aan het vliegen Tijd  22.37 31-7-2008
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #53 on: August 16, 2008, 23:51:35 »

kijk 2 illegale slepers :o ???
Logged

am.meseurebrokling@hotmai

  • Forum member
  • Posts: 39
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #54 on: August 17, 2008, 00:04:40 »

Zondagavond aan het spelen op de server van Hollands Glorie te Rotterdam aan het slepen en aanmeren alles ging goed maar in eens ging het schip die aangemeerd was ineens van de kant hij lag helemaal stil ankers uit en ging te hoogte in op een schip wat achter hem lag hoe kan dit gebeuren heef iemand mij daar eens antwoord op namens de Kapteins van Holland Glorie hoop  wij op een bericht van u.
groetje van Hollands :( :o Glorie
Logged
Hallo iedereen hierbij nodig ik jullie uit op onze teamspeak en onze severs van Hollands Glorie.
gezellige Kapiteins en veel plezier.
groetjes de Hollandia. Marianne.

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #55 on: August 17, 2008, 11:38:25 »

dit zie je vaak dat je 2 schepen ziet naast elkaar terwijl maar 1 moet zijn dat vind ik toch het storends maar goed het zal ooit wel eens verholpen worden ??
Logged

Flyerwim

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #56 on: August 18, 2008, 07:57:22 »

17-8-2008  op de server van Jomach , 19.15 uur

Hier een screenshot    van  de soms terugkerende ,,thrillers'' bij het inloggen.
Wat dit is kan niemand met 100% vertellen. Is het een virus,illegaal inloggende persoon ?

Misschien van belang dit eens te onderzoeken door de computer nerts van VSTEP?

Vr GR  Flyer
Logged

PeterF

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #57 on: August 18, 2008, 08:30:47 »

Flyer,

Was dat op een VStep of een prive server? Mijn ervaring is dat niet alle prive-servers allemaal even lekker draaien. En dat ligt niet alleen en hoofdzakelijk aan de server software van VSTEP. Op mijn prive-server zitten we met zo'n 6 a 7 man en hebben nooit problemen.

Groet,

Peter
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #58 on: August 18, 2008, 09:08:53 »

Ok, na lang experimenteren zijn we er uit.
Met 14 man spelen geen punt, maar het gedonder begint zodra er mensen in en gelijk weer uit loggen.
Reden, of ze zijn op de verkeerde plek ingelogt of hebben een andere boot op het oog, en loggen direct uit en gelijk weer in.
De vstep server registreerd de code en moet dat direct weer doen dankzij de in en uitlog, daar gaat het mis.
Wachten tot de vstep je echt uit gelogt heeft en dan pas weer inloggen zou de boel moeten verhelpen.
Indien je een verborgen server maakt en met mensen speelt die dit weten heb je TOTAAL geen last en kun je uren spelen.
Dus conclusie, het is de communicatie tussen SERVER en VSTEP SERVER waar het mis kan gaan.


Groeten Frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #59 on: August 18, 2008, 13:58:41 »

Hallo zeerotten,

18-08-2008 01:49 op de server van william waar William 2 illegale slepers zag liggen.
2 fotos op dezelfde tijd genomen ,
bovenste foto van ondergetekende waar de 2 slepers niet te zien zijn,en dat de latitude afgemeert ligt
onderste foto van William met daarin duidelijk dat er er 2 slepers te zien zijn en de latitude niet afgemeert ligt???

met vriendelijke simgroet,

Tico.
« Last Edit: August 18, 2008, 14:04:39 by carambole1 »
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #60 on: August 18, 2008, 22:10:14 »

hallo allemaal ,

pim hoeft zijn romp onder de waterlijn niet meer te schilderen voorlopig ;D ik ook niet zo te zien ;D ;D

met vriendelijke simgroet,

Tico.
[/quote]
« Last Edit: August 18, 2008, 22:28:00 by carambole1 »
Logged

Flyerwim

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #61 on: August 19, 2008, 00:21:30 »

Flyer,

Was dat op een VStep of een prive server? Mijn ervaring is dat niet alle prive-servers allemaal even lekker draaien. En dat ligt niet alleen en hoofdzakelijk aan de server software van VSTEP. Op mijn prive-server zitten we met zo'n 6 a 7 man en hebben nooit problemen.

Groet,

Peter


Van Jomach  dutchshipsim.nl priveserver
Logged

am.meseurebrokling@hotmai

  • Forum member
  • Posts: 39
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #62 on: August 21, 2008, 22:58:08 »

Donderdag 21 Augustus 2008
aan het varen te padstow cornwa hoe is het mogelijk dat als je ingelogt ben en in het spel komt dat je schip in eens 20 knopen vaart en je nog niet genoeg vaart heb gemaakt dit is erg vevelend als je aan het spelen ben en erg stoorend zo is het niet prettig varen meer als er altijd problemen zijn ik hoop dat hier wat aangedaan word en het beter gaat lopen.
vriendelijke groeten Hollands Glorie kapitein Marianne
Logged
Hallo iedereen hierbij nodig ik jullie uit op onze teamspeak en onze severs van Hollands Glorie.
gezellige Kapiteins en veel plezier.
groetjes de Hollandia. Marianne.

Flyerwim

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #63 on: August 30, 2008, 23:21:11 »

Bericht voor VSTEP

Sinds Vrijdag kan ik en meerdere mensen wel inloggen op de VSTEP servers,
maar als men een boot kiest en een lokatie intikt dan komt men er in ZONDER
boot en op een hele andere lokatie bv op de wal.

Vr GR  Flyer
« Last Edit: August 30, 2008, 23:35:41 by Flyerwim »
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #64 on: August 30, 2008, 23:36:05 »

Bericht voor VSTEP

Sinds Vrijdag kan ik en meerdere mensen wel inloggen op de VSTEP servers,
maar als men een boot kiest en een lokatie intikt dan komt men er in ZONDER
boot en op een hele andere lokatie bv op de wal.


hallo heb dezelfde ervaring als flyer vandaag (31-08-08)
op de server van VSTEP server new horizons 6haven van rotterdam word ik als volgt ingelogt (zie picture)

groet,
tico.
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #65 on: August 31, 2008, 00:14:22 »


hallo heb dezelfde ervaring als flyer vandaag (31-08-08)
op de server van VSTEP server new horizons 6haven van rotterdam word ik als volgt ingelogt (zie picture)

groet,
tico.


zie verder nogmaals de voort gang van inloggen (zie na initaliseren het start punt  ???)zie  tijd rechts onderin
« Last Edit: August 31, 2008, 00:17:30 by carambole1 »
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #66 on: August 31, 2008, 00:15:16 »

zie verder nogmaals de voort gang van inloggen (zie na initaliseren het start punt  ???) zie tijd rechts onderin !
« Last Edit: August 31, 2008, 00:18:29 by carambole1 »
Logged

humpy

  • Forum member
  • Posts: 27
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #67 on: August 31, 2008, 13:42:38 »

Zoals altijd staan de beste stuurlui ( WEER )aan de wal,Ik heb met MP ook best wel eens een probleem en ik heb ook niet de snelste PC gewoon een Intel duocore met een 8800 grafische kaart,maar van de grote hoeveelheid problemen als sommige deelnemers schrijven, daar heb ik geen last van.
Maar het is net als het verenigings leven de bestuurders ( moderator)worden aangevallen en van alles verweten, en al als je dan zegt kom neem jij mijn baantje dan even over dan geven zij niet thuis, met vermelding van allerlei smoezen ( druk-werk-thuis-weinig tijd ).
Ik weet zelf te weinig danwel niks van machinetaal om mijzelf op het gladde ijs te begeven, van het hebben en onderhouden van een server. Dus daar begin ik niet aan.
Ik zou, als ik een van de deelnemers zou zijn met zoveel problemen, toch maar eens te raden gaan bij mijn eigen apparatuur of internet verbinding.
Ik vind het al heel wat, dat er mensen zijn die er hun vrije tijd en geld in steken om naar hun beste eer en geweten deze servers draaiende te houden.
m.vr.gr. van humpy
Logged
De beste stuurlui staan altijd aan de wal !!!

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #68 on: August 31, 2008, 17:53:42 »

Zoals altijd staan de beste stuurlui ( WEER )aan de wal,Ik heb met MP ook best wel eens een probleem en ik heb ook niet de snelste PC gewoon een Intel duocore met een 8800 grafische kaart,maar van de grote hoeveelheid problemen als sommige deelnemers schrijven, daar heb ik geen last van.
Maar het is net als het verenigings leven de bestuurders ( moderator)worden aangevallen en van alles verweten, en al als je dan zegt kom neem jij mijn baantje dan even over dan geven zij niet thuis, met vermelding van allerlei smoezen ( druk-werk-thuis-weinig tijd ).
Ik weet zelf te weinig danwel niks van machinetaal om mijzelf op het gladde ijs te begeven, van het hebben en onderhouden van een server. Dus daar begin ik niet aan.
Ik zou, als ik een van de deelnemers zou zijn met zoveel problemen, toch maar eens te raden gaan bij mijn eigen apparatuur of internet verbinding.
Ik vind het al heel wat, dat er mensen zijn die er hun vrije tijd en geld in steken om naar hun beste eer en geweten deze servers draaiende te houden.
m.vr.gr. van humpy

hallo Humpy,

deze topic is niet om iemand aan te vallen (mod cq VSTEP ) maar om de problemen aan te kaarten,
dat wil gewoon zeggen als je problemen hebt van allerlij soort dat je dat gewoon kan melden,
dat jij hellemaal of weinig problemen hebt is hartsikke mooi voor jou,
maar dat wil niet zeggen dat mensen met wel problemen plots een slechte pc of internet verbinding heeft.

groet,
Tico.
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #69 on: September 03, 2008, 16:05:11 »

Zoals altijd staan de beste stuurlui ( WEER )aan de wal,Ik heb met MP ook best wel eens een probleem en ik heb ook niet de snelste PC gewoon een Intel duocore met een 8800 grafische kaart,maar van de grote hoeveelheid problemen als sommige deelnemers schrijven, daar heb ik geen last van.
Maar het is net als het verenigings leven de bestuurders ( moderator)worden aangevallen en van alles verweten, en al als je dan zegt kom neem jij mijn baantje dan even over dan geven zij niet thuis, met vermelding van allerlei smoezen ( druk-werk-thuis-weinig tijd ).
Ik weet zelf te weinig danwel niks van machinetaal om mijzelf op het gladde ijs te begeven, van het hebben en onderhouden van een server. Dus daar begin ik niet aan.
Ik zou, als ik een van de deelnemers zou zijn met zoveel problemen, toch maar eens te raden gaan bij mijn eigen apparatuur of internet verbinding.
Ik vind het al heel wat, dat er mensen zijn die er hun vrije tijd en geld in steken om naar hun beste eer en geweten deze servers draaiende te houden.
m.vr.gr. van humpy



 :(Inderdaad leuk dat bij jou alles goed draaid hoor je tot de minderheid,ik heb een nieuwe gamers pc quad 9600 eneen 8800 gtx pure ,dus een razendznelle video kaart en processor,de internet verb is 16mb/s dus meer dan genoeg.
Alleen shipsim werkt er niet mee en er zijn in het server programma gewoon teveel problemen om leuk te kunnen spelen.
de qeustviewer geeft teveel problemen.
De mod hier kunnen het alleen doorgeven,het probleem zit bij V-Step zelf.
Als er geen veranderingen[ patches] komen en er niks word gecommuniceerd naar de spelers,dan krijg je deze forum discussies.
ik sta volledig achter Wim en tico de problemen zijn er en nog niet opgelost,de enigste comminucatie is via dit forum .
rechtstreeks mail zenden krijg je als andwoord er wordt aangewerkt maar dat hoor ik al sinds maart 2008.
De patch 1,42 loste het probleem niet op en ook de elbe en furie en duwbakken prob niet....
Ik speel ook even niet online de problemen halen het plezier weg.
Het is dus geen gezeur tegen de mods hier,die kunnen verder ook niks doen,als v- step geen andwoord geeft.
Alles loopt over hun servers dus daar is het probleem ook..

groet      Traveler

« Last Edit: September 03, 2008, 16:06:51 by traveler »
Logged

mike415

  • Forum member
  • Posts: 154
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #70 on: September 07, 2008, 01:24:29 »

hallo,

ik vaar al vanaf maart 2008 en ik heb te veel problemen nu meegemaakt en nu ligt het eens niet aan mij computer want anderen die hebben het ook maar die zijn gewoon te lui om te reageren en ik ben het nu zat echt waar ik weet niet hoeveel foto's je moet hebben maar dan staat dit topic vol
hier heb je er alvast 5 maar als je meer nodig heb dan geef je maar een gil

mvg
Mike415
« Last Edit: September 07, 2008, 01:35:34 by mike415 »
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #71 on: September 28, 2008, 11:18:15 »

ik heb ook behoorlijk wat screenshots van fouten in het spel! maar weet alleen niet hoe ik die moet plaatsen! :'(

mike415

  • Forum member
  • Posts: 154
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #72 on: October 01, 2008, 19:53:09 »

ik ben nu ondertussen een verslag aan het maken over dit onder werp maar het zijn alleen een beetje veel pagina's:(
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #73 on: October 01, 2008, 23:47:14 »

haha dat zal ongetwijfeld wel ;)

Denk dat ik binnekort maar is NH ga kopen dat ALLEEN varen of met zn 2e of 3e ben ik helemaal zat  ;D
Logged
Pages: 1 2 [3]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines