Hello Guest March 28, 2024, 13:36:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: Alle servers draaien NIET naar behoren  (Read 19139 times)

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #25 on: July 27, 2008, 23:03:33 »

Ok, hier de eerste dan, gisteren 2 uur zonder problemen kunnen draaien met 5 man.
Vandaag met 3 man nog geen 10 minuten, quest error, polyview.dll en nog een paar, geen geldige licency key, van de server afgegooid tot 4 keer toe.
Waar het in zit???? geen idee , wel dat het te maken heeft met in en uitloggen achter elkaar.


Greetz, Frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #26 on: July 27, 2008, 23:11:58 »

Tico,

Nee hoor dan lees je tussen de zinnen door dingen die ik niet zo bedoel.

Ik zeg alleen dat ik weinig problemen heb, daarmee wil ik niet zeggen dat jullie ze niet hebben.

Maar ik speel niet op hele drukke servers, daarom vroeg ik me hardop af of het ook misschien een bepaalde grens is binnen het spel waarbij misschien drukte op een server ofzo dingen negatief kan beinvloeden.

Dat de VSTEP servers op dit moment eruit liggen danwel niet adequaat lopen is bekend. Maar de speler servers die ik bezocht, en waar ik ook mensen naar problemen vroeg, leken vandaag prima. Er kan dus prima gespeeld worden en daarom zouden we ons niet zo druk moeten maken vind ik. Misschien zat ik op servers die beter draaien door de bandbreedte van de host? Zou toch kunnen ofniet?

De servers van VSTEP zijn echter niet alle MP mogelijkheden en nogmaals, je KUNT MP spelen met of zonder de servers van VSTEP. Andere ontwikkelaars bieden GEEN ENKELE server aan, je snapt toch dat VSTEP dat als extra erbij doet? Dat hoeven ze niet te doen, dat is niet waar je voor betaald hebt, de mogelijkheid om te spelen in de vorm van de server software was ook genoeg geweest. Daarmee was de verkoop belofte ook voldaan geweest. Er staat nergens op de website dat het spel inclusief VSTEP servers is, dus da's onzin. Het word verkocht met "inclusief multiplayer". Nou je kunt toch servers maken en daarop inloggen bij elkaar of niet. Als VSTEP de servers offline zou halen voorgoed, dan heb je nog net zoveel waar voor je geld als bij 95% van alle andere spellen. Ik heb een kast vol en maar één ander spel waarbij de makers servers onderhouden!

Wij doen ons uiterste best om in contact te komen met VSTEP en om jullie een beetje uit te leggen hoe dingen zitten en dan word je beticht van mooi-weer praten en dingen wegwuifen. Ik heb de problemen doorgegeven, wat kan ik nog meer doen dan?

In het vervolg doe ik die dingen wel in stilte en kunnen jullie onder elkaar mooi klagen over ons, dan houd ik me er wel buiten. Sorry dat ik probeer de situatie in perspectief te plaatsen om uiteindelijk jullie van dienst te zijn. Ik zal het voortaan proberen anders te doen, oke?

Groet,
Fred
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #27 on: July 27, 2008, 23:14:40 »

Ok, hier de eerste dan, gisteren 2 uur zonder problemen kunnen draaien met 5 man.
Vandaag met 3 man nog geen 10 minuten, quest error, polyview.dll en nog een paar, geen geldige licency key, van de server afgegooid tot 4 keer toe.
Waar het in zit???? geen idee , wel dat het te maken heeft met in en uitloggen achter elkaar.


Greetz, Frank
Is dit op je eigen server? Of was je op een VSTEP server, of een andere?

De ongeldige license key, waren dat mensen die normaal wel kunnen inloggen? Want als je schepen op je server hebt die zij niet hebben dan kunnen ze er niet op, want die hebben ze niet geregistreerd.

Ik wil persoonlijk wel eens inloggen bij één van jullie en eens meekijken, dat geeft me dan weer wat meer info om over te brengen.

PM me maar als dit nodig is, gewenst is of uit komt!

Groet,
Fred
Logged

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #28 on: July 27, 2008, 23:54:15 »

Beste Fred,

Als een missie in de addon " new Horizons " niet goed werkt, zeg je dan ook, je moet niet klagen, die missie is een extra waar je niet voor betaald hebt ???

De MP functie is onderdeel van "New Horizons ", dus dan moet ik ook online kunnen varen.

Dus als er tijden geen server gedraaid wordt door een player, dan heb we totaal niets aan die MP functie die in "New Horizons "zit.

Ik heb nu wel in de gaten, ik zal NOOIT met dit ssyteem van VSTEP een server draaien, het is gewoon brandhout.

Ik kan als ik wil op een externe server een server draaien voor Flight Simulator, waar dan honderden mensen kunnen inloggen met flight simulator.

Met dit systeem is het niet mogelijk, en zal het nooit mogelijk worden.

Het zou toch prachtig zijn als je in een haven gaat varen waar het heel erg druk is ???

Als een player een server gaat draaien, kunnen er hooguit 15 mensen connecten, en is het doodstil in zo'n haven.

Ik hoop echt dat VSTEP overgaat op een andere systeem, anders zal het nooit van de grond komen.

Begrijp mij niet verkeerd, het is een leuk spel, maar na 2 uurtjes varen heb ik het wel weer gezien voor een maandje ofzo.

Groetjes,

Peter.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #29 on: July 28, 2008, 00:27:44 »

Hoi Peter,

Ja het hele multiplayer systeem zal zeker nog evolueren tot betere dingen, waarmee veel meer interactie mogelijk is.

Maar het is een vrij nieuwe ontwikkeling voor VSTEP en alles gaat nog niet zoals we met z'n allen graag zouden zien. Maar de software is er, we kunnen dus onze servers aanmaken en daarop kunnen mensen connecten.

Dat je geen 100 man op je server kunt hebben is nog maar goed ook, want met de huidige versie van het spel zou ieders pc vastlopen. Het moet allemaal binnen bepaalde grenzen blijven, en tja je kunt niet de ene sim één op één met de andere sim vergelijken. Zo werkt het niet.

Ik heb zojuist weer even op meerdere servers gevaren en gepraat en gevraagd naar ervaringen met de genoemde problemen, maar ik kan overal gewoon inloggen en speler servers lopen goed voor mij. Dus tja, ik zie het probleem persoonlijk niet, hoe kan ik dan gissen over wat er mis is. Als het consequent zou zijn zou ik dat ook moeten zien, doch ik kan overal inloggen, ook op de vstep servers die er nog zijn en heb dat zojuist een dertigtal keren gedaan om te testen of ik erop kon. Geen enkele slechte poging, alles liep. daarom denk ik dat sommige dingen ook te wijten zijn aan de hardware en connectie van spelers en hosts zelf eventueel. En da's geen wegwuifen, dat is puur logica uit mijn eigen online ervaringen getrokken. Snap je hoe dat dan moeilijk is voor mij om er iets zinnigs over te zeggen?  En ik heb trouwens geen super gamecomputer of mega snelle connectie.

Nogmaals, de MP functie die het spel heeft, is voornamelijk het zelf (extern!) kunnen maken van servers en inloggen op die van anderen, net zoals bij de meeste andere games. De VSTEP servers moet je los zien van het MP systeem. Da's niet één en hetzelfde. Jij moet zelf ook een stabiele en snelle connectie hebben om goed te kunnen hosten uiteraard. Die speler servers zitten niet bij de VSTEP servers op, zo te zeggen.


Betere dingen zullen komen. En intussen is het wat het is. Ik kan alleen zeggen dat ik het net zo vervelend vind als jou.  :-\


Groet,
Fred
Logged

HollandsGlorie

  • Guest
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren HollandsGlorie
« Reply #30 on: July 28, 2008, 00:38:38 »

Bij dezen nodig ik u uit om eens een avond mee te varen op onze server om te zien wat de probleemen zij met de servers van MP na allen klachten. bij dezen vragen wij aan allen Moderators van Vstep en de moderators van het Forum om hier hun medewerking aan te geven,Hier bij zal ik graag met u een datum en een tijd met  u af willen spreken om op de server van HollandsGlorie een avond mee te varen  dan kan u zelf  zien hoe groot het probleem is.Ik hoop dat we dan eens serieus worden genomen en niet telkens af ge scheept worden of aan het lijntje worden gehouden. wij denken dat we niet serieus genomen. ik hoop op jullie medewerking  met de groeten namens ons allen Makers van de servens en  gebruikers van ShipSim Vstep.PS hier bij kan u op de medewerking van diverse spelers rekenen zo als  WilliamCapitain,TICO, FLYER,(hollands)Bossie, HAGIE, en meerderen Spelers.Hierbij nodig ik u ook uit dan gebruik te maken van onze TEAM SPEAK te maken IP 86.91.89.254 van HollandsGlorie TS.
« Last Edit: July 28, 2008, 01:28:04 by HollandsGlorie »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #31 on: July 28, 2008, 00:56:53 »

Zeker zal ik dat doen! Dat lijkt me een uitstekend plan!

Ik wil wel benadrukken dat ik niemand probeer af te schepen. Alle klachten zijn netjes bij VSTEP neergelegd.

Het enige dat ik probeer te doen is een beetje te relativeren, omdat er soms te snel met een vinger een bepaalde kant op gewezen word en meer dan eens is achteraf gebleken dat het probleem heel ergens anders ligt.

Het probleemn zelf word absoluut niet afgewimpeld, laat daar geen misverstand over bestaan, ik geloof ieder hier op zijn woord, maar er worden direct conclusies getrokken zonder dat iemand van ons weet wat er precies loos is.

Ik heb zojuist ook op de Hollands Glorie New York server gevaren en dat ging prima. Echter waren er maar een paar man en ben ik maar 20 minuten of zo gebleven, omdat ik ook nog meer servers geprobeerd heb. Graag zou ik daar eens met wat meer spelers, voornamelijk hen met de meeste problemen komen varen om het uit eerste hand te vernemen! Dus ik neem de uitnodiging graag aan, we kunnen via PM wel een tijd afspreken misschien, neem maar contact met me op, jullie weten zelf het beste welk tijdstip goed zou uitkomen!

Ik neem jullie zeker serieus, ik geef jullie klachten door aan VSTEP waar nodig en de rest is aan hen. Het enige dat ik doe is af en toe eens relativeren. Ik spreek namelijk ook met een hoop MP "verslaafden" die haast nooit problemen hebben. Dus nogmaals, puur logisch gezien houd ik het altijd een beetje in het midden. En dat is niet wat je wilt horen als je continue problemen hebt, dat snap ik ook wel, maar lees mijn bijdragen a.u.b. niet verkeerd, ik probeer niks "onder de mat te vegen" hier.

Als je toevallig wel de hele tijd problemen tegen komt, hoe die ook ontstaan, dan begrijp ik heel goed dat je hier ontzettend gefrustreerd van word. Da's natuurlijk logisch.

Word vervolgd, en hopelijk opgelost!!

Groeten,
Fred


* Edit - typfouten
« Last Edit: July 28, 2008, 10:06:36 by Mad_Fred »
Logged

HollandsGlorie

  • Guest
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren HollandsGlorie
« Reply #32 on: July 28, 2008, 01:09:29 »

Bij dezen nodig ik u uit om eens een avond mee te varen op onze server om te zien wat de probleemen zij met de servers van MP na allen klachten. bij dezen vragen wij aan allen Moderators van Vstep en de moderators van het Forum om hier hun medewerking aan te geven,Hier bij zal ik graag met u een datum en een tijd met  u af willen spreken om op de server van HollandsGlorie een avond mee te varen  dan kan u zelf  zien hoe groot het probleem is.Ik hoop dat we dan eens serieus worden genomen en niet telkens af ge scheept worden of aan het lijntje worden gehouden. wij denken dat we niet serieus genomen. ik hoop op jullie medewerking  met de groeten namens ons allen Makers van de servens en  gebruikers van ShipSim Vstep.PS hier bij kan u op de medewerking van diverse spelers rekenen zo als  WilliamCapitain,TICO, FLYER,(hollands)Bossie, HAGIE, en meerderen Spelers.
oke als u de tijd en datum wil  fast stelen in de avond uren met een medewerker van Vstep het probleem doet zich voor na dat er steets snel word  het snelen inloggen en uit loggen ieder geval ik wacht u bericht af en bedankt voor u snelen reactie groeten  hollands glorie
Logged

HollandsGlorie

  • Guest
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren HollandsGlorie
« Reply #33 on: July 28, 2008, 01:11:48 »

oke als u de tijd en datum wil  fast stelen in de avond uren met een medewerker van Vstep het probleem doet zich voor na dat er steets snel word  het snelen inloggen en uit loggen ieder geval ik wacht u bericht af en bedankt voor u snelen reactie groeten  hollands glorie
hier bij mijn Email wa.meseure@planet.nl
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #34 on: July 28, 2008, 09:07:23 »

Ok over het niet werken van het geheel ben ik het zowieso eens, ik ben de mede aanstichter van dit geheel.
Maar als we ook de buitenlandse forums in de gaten houden zie je dat zodra de problemen op ALLE borden bekend waren er DIRECT actie op ondernomen is door FRED, deze heeft VSTEP bericht over onze bevindingen en de klacht voorgelegd.
Nou ben ik het NIET vaak eens met de MODERATORS, maar deze keer vind ik dat we FRED iets te weinig CREDIT geven.
Hij is ook maar een mens en doet dit geheel vrijwillig, heeft er wel iets voordeel bij, maar ok wie wil dat NIET huh???


Hij heeft goed gehandeld, nu afwachten wat er gebeurd, komt er niets kunnen we altijd nog de boel afzeiken.

Groeten, Frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #35 on: July 28, 2008, 13:21:52 »

Dankjewel Frank!

Dan nu een wat vrolijker mededeling, De VSTEP servers zijn er allemaal weer!

Ik kom vanavond - als ik het red - eens meevaren op de marseille server waar de meeste problemen zich voordoen en dan zullen we er samen eens naar kijken. Dan kan ik VSTEP wat meer info geven uit eerste hand.


Groet,
Fred

Logged

HollandsGlorie

  • Guest
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren HollandsGlorie
« Reply #36 on: July 28, 2008, 16:35:37 »

Hallo, wim hier is een mededeling van William Mad Fred komt vanavond rond de klok 19:30 rond die tijd  op de HollandsGlorie server mee varen als het goed is de server van Marseille HollandsGlorie New  na het bericht van bossie wat ik begrijp dat ron bossie  contact heb gehad met Man Fred en dat hij de afspraak heb gemaakt met hem ik hoop dat je dan ook aanwezig bent om je verhaal te doen met Tico samen en Hagie dan aanwezig  te zijn en jullie medewerking te verlenen en ons bij testaan zo als wij gisterenavond hebben besproken groetjes WilliamCapitain HollandsGlorie ps ik verwacht jullie vanavond dan oke
Logged

Flyerwim

  • Forum member
  • Posts: 13
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #37 on: July 28, 2008, 16:41:32 »

Ok gelezen William

Ik ben er
Groetjes Flyer
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren HollandsGlorie
« Reply #38 on: July 28, 2008, 17:02:36 »

Hallo, wim hier is een mededeling van William Mad Fred komt vanavond rond de klok 19:30 rond die tijd  op de HollandsGlorie server mee varen als het goed is de server van Marseille HollandsGlorie New  na het bericht van bossie wat ik begrijp dat ron bossie  contact heb gehad met Man Fred en dat hij de afspraak heb gemaakt met hem ik hoop dat je dan ook aanwezig bent om je verhaal te doen met Tico samen en Hagie dan aanwezig  te zijn en jullie medewerking te verlenen en ons bij testaan zo als wij gisterenavond hebben besproken groetjes WilliamCapitain HollandsGlorie ps ik verwacht jullie vanavond dan oke

ok meegekregen ben er tussen 19:30 en 19:45

groet,

tico
Logged

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #39 on: July 28, 2008, 18:20:28 »

ik denk dat zonder moderators HET SPEL heel anders was geworden en niet zoon kwaliteit zou hebben wat het nu heeft   er zijn naturlijk problemen maar Vstep is geen spel maker  maar een simulatie maker hun hebben nog veel meer andere simulaties om te ontwikelen dus de vstep mensen hebben niet altijd de volle tijd  voor ons en het is geen groot bedrijf .
Logged

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #40 on: July 28, 2008, 19:47:06 »

Heren,

Ik wou erbij zijn om te testen, maar krijg steeds problemen hier met questviewer, dus ik hou het voor gezien, ben het zat voor vanavond.  >:(

Die foutmelding kreeg ik doordat er andere mensen inloggen en/of uitloggen.

En het duurde verschrikkelijk lang voordat ikzelf ingelogd was.

Het loopt voor geen meter.

Veel sterkte verder met het testen.

Peter.
« Last Edit: July 28, 2008, 19:56:25 by Hagenees »
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #41 on: July 29, 2008, 10:03:33 »

Even een verslag voor de mensen die er NIET bij waren.
Gisteren zijn diversen servers getest op degelijkheid en de werking ervan in samenwerking met de moderators van het forum.
De uitkomst is wat we eigenlijk al wisten, allerlei fouten doen zich voor van geen ongeldige licence key, tot vliegen of geen boot hebben, of er totaal niet in kunnen komen.
Een en ander zal door de moderators worden voorgelegd aan VSTEP om te zien wat er verbetert behoort te worden.

Ook is er een vraag gesteld om een van de VSTEP servers schadevrij te maken om dat een VERMAAS in 10 seconden tot zinken kan worden gebracht door een ARIE VISSER, dit lijkt totaal niet op de werkelijkheid.

Verder iedereen bedankt die bij het testen aanwezig was, ik hoop dat het zijn vruchten af werpt.


MOONRIDER TUGCAPTEIN  DUTCHSHIPSIM.NL
« Last Edit: July 29, 2008, 10:06:06 by moonrider »
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #42 on: July 29, 2008, 10:12:14 »

Wat ik ook mis, is dat je het spel op zee ( voor Europoort ) kan beginnen, en dan de haven van Rotterdam  kan binnen varen.

Nu is het alleen mogelijk om in de haven van Rotterdam aan een kade het spel te beginnen.

Ik hoop dus dat VSTEP ervoor kan zorgen dat er 4 of 5 opstart plekken komen op zee ( voor Europoort ).

Groetjes,

Peter.
« Last Edit: July 29, 2008, 10:14:36 by Hagenees »
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #43 on: July 29, 2008, 20:47:55 »

Wat ik ook mis, is dat je het spel op zee ( voor Europoort ) kan beginnen, en dan de haven van Rotterdam  kan binnen varen.

Nu is het alleen mogelijk om in de haven van Rotterdam aan een kade het spel te beginnen.

Ik hoop dus dat VSTEP ervoor kan zorgen dat er 4 of 5 opstart plekken komen op zee ( voor Europoort ).

Groetjes,

Peter.

Hoi Peter,
Velen met jou hebben de wens ge-uit om voor de grotere schepen in de haven van Rotterdam met name in de Europoort en voor de havenmond op zee extra inlogplaatsen te hebben. :P
Die wens is naar Vstep duidelijk naar voren gebracht en zij hebben dit ter harte genomen :D
Doch niet elke verbetering en/of verandering in de servermogelijkheden kan zomaar op stel en sprong ingewilligd worden.
Weet gewoon dat er konstant door Vstep gewerkt wordt aan optimalisatie van het programma. ::)
Hierin wordt zeker ook geluisterd naar de wensen c.q. opmerkingen van de gebruikers.
Het is gewoon een kwestie van enig geduld hebben tot er een volgende update voor de servers uitkomt ;)

groet, Opaboot
 
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #44 on: July 29, 2008, 23:27:57 »

Beste Opaboot,

U moet nu niet voordoen alsof ik geen geduld zou hebben, want dat heb ik zeer zeker wel.

Enkele maanden geleden hadden jullie ook al bij VSTEP vele malen gevraagd om grotere schepen in de Rotterdamse haven, toen we alleen nog maar de VSTEP servers hadden, alleen dat gebeurde maar niet.

Ik heb toen de telefoon gepakt en gesprekje gevoerd met iemand van VSTEP, en daarna hadden we binnen 2 uurtjes grotere schepen erbij.

Gohhhh, wat keken jullie daar vreemd van op.

Ongeveer 1 1/2 a 2 maanden geleden kaarte ik aan dat het leuk zou zijn als we ook start locaties op zee zouden hebben op de VSTEP Rotterdam server, en dat leek jullie ook een prachtig idee..

Volgens jou zou ik dat op stel en sprong gerealiseerd willen hebben, dat is dus niet waar.

Maar VSTEP kunnen op de VSTEP Rotterdam server binnen enkele uren enkele start plekken maken op zee, zodat we daar met een schip kunnen starten.

Dat heeft dus niets met jullie eigen server te maken, dat zal pas komen als er een nieuwere versie van de server software uitkomt, en daar moeten we dus idd geduld voor opbrengen, ik heb in mijn posting geen tijdstermijn genoemd..

Ik hoop hiermede dat je geheugen is opgefrist.

met vriendelijke groet,

Peter.
« Last Edit: July 29, 2008, 23:29:48 by Hagenees »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #45 on: July 29, 2008, 23:45:13 »

Peter,

Startposities kun je niet zo makkelijk instellen als schepen op een server. Daarvoor moet zover ik weet de kaart, dus de haven zelf o.a. worden aangepast.

Ik heb geen idee hoe lang dat duurt, want ik weet niet hoeveel werk ermee gemoeid is, maar het is geen server setting, het is ingebouwd in de omgevingen.
Misschien duurt het een uur om te maken, misschien wel een dag, als er ook nog wat coding bij komt kijken, of misschien nog wel meer, alles moet immers ook getest worden. 

Als je daar specifieke praktijkervaring mee hebt met dit spel dan kun je inderdaad zoiets zeggen, maar als dat niet zo is, hoe kun je dan beweren hoe lang het duurt?

En aangezien het niet in de serversoftware zit dus, maar in het vaargebied zelf (het zijn dezelfde als freeroam in het spel) komt dat niet met de nieuwere versie van de server software, maar zou het in een patch moeten komen, logischerwijs. En voor een paar nieuwe startposities maak je niet zomaar even tussendoor een patch.

Je moet je wel realiseren dat jullie niet de enige mensen zijn met bepaalde wensen. De één wil dit, de ander dat, en tegelijkertijd moet VSTEP zich gewoon aan 'het plan' houden en de dingen doen zoals ze op volgorde liggen. Even een server opnieuw opstarten met andere schepen is gauw gedaan, maar als het op veranderingen in het spel aankomt kun je niet zomaar alles aan de kant gooien en zoiets even tussendoor doen. Met alle vragen, voorstellen en 'eisen' die men krijgt, zou de gewone voortgang van de ontwikkeling helemaal stilvallen.

Maar aangezien het al veel vaker ter sprake is gekomen, ben ik er van overtuigd dat het op de lijst staat. Het is alleen wachten tot het aan de beurt is.

Verder als stukje informatie, ik heb mijn bevindingen van de MP test en verder info die van jullie kwam doorgegeven aan VSTEP, en als er wat te melden valt, dan horen jullie het!

Groeten,
Fred
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #46 on: July 31, 2008, 01:58:41 »

hallo allemaal,

vandaag 31-07-08  01:50 de volgende problemen op de server van william pictures van 3 verschillende personen
(marseille hollands glorie 4)
eerste 2 pictures naamloze (mee)sleper de rest spreekt voor zichzelf.

server info :DL  2033,9
                UL   84,0
« Last Edit: July 31, 2008, 02:39:56 by carambole1 »
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #47 on: July 31, 2008, 02:27:21 »

hallo allemaal,

vandaag 31-07-08  01:50 de volgende problemen op de server van william (marseille hollands glorie 4)
eerste 2 pictures naamloze (mee)sleper de rest spreekt voor zichzelf.

server info :DL  2033,9
                UL   84,0
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #48 on: July 31, 2008, 02:38:27 »

Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #49 on: July 31, 2008, 03:09:16 »

Hallo Tico,

Duidelijke afbeeldingen!

Ik heb VSTEP een PM gestuurd met een link naar je posts. Als er bij jullie nog meer mensen zijn met dit soort plaatjes, dan mogen ze jullie ook hier bij posten. Als VSTEP er dan naar kijkt staat het mooi bij elkaar.

Groeten,
Fred
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines