Zo Jomach,ik denk dat ik gevonden heb waar het allemaal aan ligt.
Ik heb SSE verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd,en daar begon het gedonder al autorun starte niet op
toen autorun aan geklikt en na een hele tijd kwam er een beetje reactie,maar het instaleren van SSE heeft
zo ongeveer anderhalf uur geduurd daarom vermoed ik dat er iets met windows aan de hand is en ik denk ook dat ik al weet wat er gaande is.Ik heb voor een week of zes terug een gemene virus in mijn computer gehad twee keer dezelfde,dat is een bericht van de politie,met politie logo en alles het lijkt heel echt allemaal,met de mededeling dat ik zou heel illegaal en crimineel bezig zijn op internet en daarom hadden ze mijn computer geblokkeerd en dat werd weer ongedaan gemaakt als ik maar even 100 euro wou overmaken,dat heb ik natuurlijk niet gedaan want ik kon aan de trant van het schrijven zien dat het buitenlanders waren,zo van (als u 100 euro overmaken dan alles weer goed)ik heb de politie er wel van in kennis gesteld en die wisten al van het bestaan van die virus.O ja ik heb het virus verwijderd door in WINDOWS temp te openen en daar alles uit verwijderen leeg gooien en daarna heb ik de computer gescand met een Malware programma toen deed alles het weer zo'n beetje.
en daarom denk ik dat WINDOWS is aangetast op de één of andere manier dat die zal ik ook nog wel opnieuw moeten instaleren.Maar De SSE werk nu weer prima New Delivery heeft nu een loodsboot geladen en ik kan alle
aanvullingen nu gewoon dowloaden ook die eerst niet bij de missies terecht kwamen.
Het is een beetje lang verhaal geworden,maar ik wou je toch even laten weten van hoe of wat.Dan is wat mij betreft van mijn kant,dit de laatste reply over dit onderwerp.Misschien kun je met de gegeven over die virus nog eens je voordeel doen.
Vr: Groet Eddy