Hello Guest April 27, 2024, 20:06:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Testen van de schepen en de missies  (Read 3165 times)

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Testen van de schepen en de missies
« on: February 03, 2012, 16:32:39 »

Hallo nog een keer.
Ik kan maar niet begrijpen hoe het komt dat heel veel missies niet te
volbrengen zijn, terwijl ze toch (zoals ik gelezen heb)door 3 of 4 personen
getest worden. Of hebben ze daar bij VSTEP zulke goede komputers
zodat de missies het daar allemaal heel goed op doen en zo niet waarom
worden ze dan toch vrij gegeven,kan iemand mij daar een antwoord op geven?
daar ben ik eigenlijk wel nieuwschierig naar,één van de Moderatord misschien?
Gr Eddy
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #1 on: March 08, 2012, 22:50:39 »

lift even met je mee missie new york rotterdam gedaan
de pilot met afmeren spingt alle kanten op als je hem met een lijn voor de winner legt.
de winner moet bij de brug bij draaien kom je te ver einde spel, missie gefaalt kan dat ook niet eens uitgeschakeld worden.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #2 on: March 08, 2012, 23:07:03 »

Hallo All
Nou ik kan je verzekeren dat de missies goed getest moeten zijn door 3/4 personen voor dat ze vrijgegeven worden. deze missies worden dikwijls afgekeurd door bepaalde dingen die niet goed zijn, dan krijg de maker daar een pm over met de fouten en of hij dan deze in orde wil maken, sommige missies worden wel 3/5 x getest voor dat ze vrijgegeven kunnen worden
Het kan zijn dat je dan een slechte d/l heb, advies, haal de missies 1 voor een op en niet 2/3 tegelijker tijd, dat wil ook wel eens helpen, of een missie tegelijk doen en dan even sse opnieuw starten voor dat je aan de volgende begint en ja lukt het niet van de eerste keer dan nog maar eens proberen, heel goed de instructions volgen daar hangt ook het slagen van de missie af.
De missies worden niet door vstep getest, maar door vrijwilligers met verschillende configuratie van pc's. de cmm groep.
Ja en dan oke ik speel ook wel eens andere spellen bv COD daar val je ook wel eens uit de boot omdat je iets fout gedaan heb dus de bepaalde sectie gewoon weer opnieuw proberen. bv die missie  ny rotterdam gewoon rustig varen en dan heb je nog genoeg tijd over om weer terug a/b van de winner te zijn zodat je nog een eindje moet varen voor de jumping.
grt
jomach
Logged

RonH

  • Forum member
  • Posts: 29
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #3 on: March 16, 2012, 15:44:43 »

Beste Jo, en de andere uiteraard,

Ik moet mij toch aansluiten bij de voorgaande sprekers.
Sommige missies starten niet omdat het schip op zijn kop ligt of, net als eerder gemeld, grote halen maakt als je ergens bij in de buurt komt.
Het werkt gewoon niet lekker met de missies en ook in multiplayer gaat het nog regelmatig mis.
Ik zie dat er een eerste verjaardag is en dat er allerlei kortingen worden gegeven maar voor spelers van het "eerste uur" is er te veel ergenis wat het plezier in het spelen zo langzaam aan laat verdwijnen.
En we hopen nu al te lang op verbetering.
Mvgr.
RonH
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #4 on: April 24, 2012, 14:59:00 »

hallo hier is Eddy nog een keer.
wou laatst een missie varen,te weten (A New Delivering) een loodsboot naar marseille brengen met de
Agile Solution,maar wat schetst mijn verbazing dat er in plaats van een loodsboot,een tweede
Agile Solution boven op de andere agile Solution geplaatst was. Dan vraag ik me toch af,hoe zoiets door
de testers beoordeeld wordt.Ik heb de missie drie keer gevaren om te zien wat er zou gaan gebeuren,de 1e en de 2e stopten allebei in de monding van de haven vanwege te hard varen en de 3e keer kwam ik aan het einde toe en de geladen agile ging het water in ,maar viel toen scheef tegen de kade aan einde verhaal.hoe daar
overheen gekeken kon worden is mij een raadsel.Of er moet iets aan mijn computer niet in orde zijn
b.v.b. VGA kaart ,Geheugen Of iets anders wat daar mee te maken kan hebben.
Gr,ik noem maar wat want ik heb daar verder geen verstand van
Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #5 on: April 24, 2012, 15:22:41 »

hallo hier is Eddy nog een keer.
wou laatst een missie varen,te weten (A New Delivering) een loodsboot naar marseille brengen met de
Agile Solution,maar wat schetst mijn verbazing dat er in plaats van een loodsboot,een tweede
Agile Solution boven op de andere agile Solution geplaatst was. Dan vraag ik me toch af,hoe zoiets door
de testers beoordeeld wordt.Ik heb de missie drie keer gevaren om te zien wat er zou gaan gebeuren,de 1e en de 2e stopten allebei in de monding van de haven vanwege te hard varen en de 3e keer kwam ik aan het einde toe en de geladen agile ging het water in ,maar viel toen scheef tegen de kade aan einde verhaal.hoe daar
overheen gekeken kon worden is mij een raadsel.Of er moet iets aan mijn computer niet in orde zijn
b.v.b. VGA kaart ,Geheugen Of iets anders wat daar mee te maken kan hebben.
Gr,ik noem maar wat want ik heb daar verder geen verstand van
Eddy
Hallo Eddy, nou ik kan je wel zeggen dat deze missie wel degelijk met de loodsboot werkt, dus hoe jij een 2 agile er op heb is mij een raadsel, probeer eens deze missie er uit te gooien en daarna weer opnieuw te installeren, dus dit is echt niet door de testers over het hoofd gezien, want de missies worden door 3 a 4 mensen getest voor dat ze vrijgegeven worden, dit is de eerste keer dat ik dit hoor
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #6 on: April 25, 2012, 13:07:40 »

hallo Jomach bedankt voor je reactie.
Nou ik kon me eigenlijk ook niet indenken dat dat niet gezien zou zijn,want dan hadden ze direct naar de oogarts gemoeten maar je staat toch even raar te kijken en dan denk je ,hoe kan dat nou.Ja dan gooi ik hem er maar uit en installeer hem opnieuw,misschien lukt het dan wel.
Gr Eddy
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #7 on: April 25, 2012, 13:58:27 »

Nou ik heb de Missie New Delivery er uitgegooid en toen weer opnieuw gedownload en opnieuw geprobeerd,
maar het is nog precies hetzelfde geen loodsboot maar de De agile solution is geladen. Ik denk dat ik  SSE er maar helemaal af gooi en weer opnieuw installeer.Als er bij anderen zulke rare weergaves op het beeldscherm verschijnen,dan zou je toch haast denken dat het aan de VGA kaart kan liggen,mijn VGA is van Club 3D
een Radeon HD 5770
1GBGDDR5 memory
128 bit Memory interface
40 nm process technology
400MHz RAMDACs
PCI Express 2.1 support
Compliant with DirectX 11 en earlier revisions.
En hij zou uitermate geschikt zijn om games mee te spelen.
Ik heb nog even een vraag, ik heb een foto van mijn beeldschrm gemaakt hoe kan ik die op het forum zetten.
Vr Gr Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #8 on: April 25, 2012, 14:30:37 »

He Eddy
Begrijp er niks van er moet toch ergens iets niet kloppen met je pc ???
wat betreft foto plakken, dit kun je doen via additional options, als je die openklikt kun je bladeren naar de plaats waar die foto staat, staat ook bij hoe groot het mag zijn.
s6 grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #9 on: April 26, 2012, 12:02:50 »

Zo Jomach,ik denk dat ik gevonden heb waar het allemaal aan ligt.
Ik heb SSE verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd,en daar begon het gedonder al autorun starte niet op
toen autorun aan geklikt en na een hele tijd kwam er een beetje reactie,maar het instaleren  van SSE heeft
zo ongeveer anderhalf uur geduurd daarom vermoed ik dat er iets met windows aan de hand is en ik denk ook dat ik al weet wat er gaande is.Ik heb voor een week of zes terug een gemene virus in mijn computer gehad twee keer dezelfde,dat is een bericht van de politie,met politie logo en alles het lijkt heel echt allemaal,met de mededeling dat ik zou heel illegaal en crimineel bezig zijn op internet en daarom hadden ze mijn computer geblokkeerd en dat werd weer ongedaan gemaakt als ik maar even 100 euro wou overmaken,dat heb ik natuurlijk niet gedaan want ik kon aan de trant van het schrijven zien dat het buitenlanders waren,zo van (als u 100 euro overmaken dan alles weer goed)ik heb de politie er wel van in kennis gesteld en die wisten al van het bestaan van die virus.O ja ik heb het virus verwijderd door in WINDOWS temp te openen en daar alles uit verwijderen leeg gooien en daarna heb ik de computer gescand met een Malware programma toen deed alles het weer zo'n beetje.
en daarom denk ik dat WINDOWS is aangetast op de één of andere manier dat die zal ik ook nog wel opnieuw moeten instaleren.Maar De SSE werk nu weer prima New Delivery heeft nu een loodsboot geladen en ik kan alle
aanvullingen nu gewoon dowloaden ook die eerst niet bij de missies terecht kwamen.
Het is een beetje lang verhaal geworden,maar ik wou je toch even laten weten van hoe of wat.Dan is wat mij betreft van mijn kant,dit de laatste reply over dit onderwerp.Misschien kun je met de gegeven over die virus nog eens je voordeel doen.
Vr: Groet Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Testen van de schepen en de missies
« Reply #10 on: April 26, 2012, 12:19:23 »

Ha Eddy
Bedankt voor de melding, idd kunnen hier meer mensen profijt van hebben, ben blij dat het opgelost is,
ja want ik was een beetje verbaasd en eerlijk gezegd wel even gepikeerd over je post over het testen van de missies, je ziet wel als je maar diep genoeg graaft kom het toch weer goed, maar oke is weer in orde.
ga deze topic sluiten nu :2thumbs: :doh:
grt
jomach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines