Hello Guest April 30, 2024, 01:07:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2]   Go Down

Author Topic: Alles net niet af  (Read 11392 times)

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #25 on: September 07, 2011, 08:51:17 »

Gradus,

Een tweede account hebben om een probleem met een licentie op te lossen, enkel voor het spelen van het spel op die manier, dat is geen probleem, maar gaarne wel slechts met één van de twee accounts op het forum posten en niet met allebei, dat is namelijk verwarrend voor mensen die het niet weten, en is dus niet de bedoeling.

Doe je vast niet met opzet, maar toch graag alleen met één account naar keuze hier posten aub.

Dankjewel!  :thumbs:

Groet,
Fred
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Alles net niet af
« Reply #26 on: September 07, 2011, 14:28:36 »

Toch even een punt, er werd duidelijk door een vsteptester op het forum vermeld dat de multieplayer werd aangepakt en ook het slepen. [eggy]
Waar heb je dat gelezen dan? Ik denk dat je je vergist of zo.......

gr,
eggy1991
« Last Edit: September 07, 2011, 14:32:10 by eggy1991 »
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: Alles net niet af
« Reply #27 on: September 07, 2011, 20:08:37 »

ik heb hem gevonden die tram maar daar maak ik mij niet druk om euh bedankt voor de reactie
en voor alle duidelijkheid  ik speel hem niet online
dat er  mensen voor problemen hebben kan wel zijn
kun je ook de mensen en zeer zeker de vrijwilligers zoals mad fred op een respect volle manier benaderen
weken geleden heb ik de krant gelezen dat nederlanders nr 1 stonden als zeikers ik twijfelde
 maar denk er nu wel anders over
ik denk dat v step geen multinational is vergeleken als anderen
maar het staat ook niet netjes als je geen antwoordt krijg op je vraag
ik heb op youtube zoveel keren gezien dat een nederlands produkt de grond in werd geprezen maar achter af toch goed kwam
is toch ook met 2008 gebeurt
vr gr roy post
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Alles net niet af
« Reply #28 on: September 07, 2011, 20:53:46 »

Maak jij je alleen maar druk om die tram?   :-\
Ben het een beetje met roy post eens. De tram was toen het enige wat aan de wal bewoog. Even de containerkraan in diversie missies buiten beschouwing gelaten.
Een beetje verkeer op de wegen en tram en/of treinsporen zou de boel best opleuken. Een en ander hoeft grafisch geen hoogstandje te zijn. In SS06 had je zelfs meeuwen en af en toe een reklamevliegtuigje wat kwam overvliegen.
Zeker tijdens een lange missie, zeg maar de Nieuwe Waterweg vanaf de hoek tot aan de Erasmus met een binnevaartschip wordt anders zo eentooooooooooooooooooooooooniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig  :sleepy:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Alles net niet af
« Reply #29 on: September 08, 2011, 15:25:45 »

Ben het een beetje met roy post eens. De tram was toen het enige wat aan de wal bewoog. Even de containerkraan in diversie missies buiten beschouwing gelaten.
Een beetje verkeer op de wegen en tram en/of treinsporen zou de boel best opleuken. Een en ander hoeft grafisch geen hoogstandje te zijn. In SS06 had je zelfs meeuwen en af en toe een reklamevliegtuigje wat kwam overvliegen.
Zeker tijdens een lange missie, zeg maar de Nieuwe Waterweg vanaf de hoek tot aan de Erasmus met een binnevaartschip wordt anders zo eentooooooooooooooooooooooooniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig  :sleepy:
vind ik ook daarom zet ik de automatiche piloot aan  :2thumbs:
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Alles net niet af
« Reply #30 on: September 08, 2011, 17:53:30 »

Nou, dat kan op de Nieuwe Waterweg wel eens 'leuke' situaties opleveren
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: Alles net niet af
« Reply #31 on: September 19, 2011, 18:03:32 »

automatische piloot???

heb ik wat gemist  :doh:
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Alles net niet af
« Reply #32 on: September 19, 2011, 19:14:05 »

Yep  ;) In de single player modus is het mogelijk om het schip op de automatische piloot te varen. Je kan in de kaart een route uitzetten met waypoints en het schip volgt dan die koers, inclusief koerswijzigingen  :)
Logged
It's the crew that makes the difference
Pages: 1 [2]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines