Hello Guest April 19, 2024, 17:46:10 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Alles net niet af  (Read 11386 times)

peet vink

  • Forum member
  • Posts: 19
Alles net niet af
« on: August 03, 2011, 10:25:05 »

Goede morgen,

Ik zat gisteren een stukje online te peddellen en het blijft mij verbazen dat alles net niet af is, neem een paar bolders om aan af temeren. Jmmr want het is best een grappig spel om te spelen,

Heeft iemand een idee waneer de puntjes op de i worden gezet?

GR
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Alles net niet af
« Reply #1 on: August 03, 2011, 12:37:59 »

Heeft iemand een idee waneer de puntjes op de i worden gezet?

GR

Tja, het enige goede antwoord die ik je kan geven is wanneer de nieuwe patch uitkomt, waar ook nog niets over is gezegt.  :-\
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Alles net niet af
« Reply #2 on: August 03, 2011, 13:11:45 »

Het is nu nog steeds vakantietijd en ook bij Vstep zal de bezetting wat minder zijn. We moeten gewoon geduld hebben en de volgende patch afwachten.
Logged

OPAWIM

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: Alles net niet af
« Reply #3 on: September 04, 2011, 16:18:36 »

STAP OVER OP MICROSOFT's FLIGHTSIMULATOR X.; BEN JE VAN AL HET GEKLUNGEL AF.
                                                                                      W.KONIJNENBERG.
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Alles net niet af
« Reply #4 on: September 04, 2011, 16:43:23 »

STAP OVER OP MICROSOFT's FLIGHTSIMULATOR X.; BEN JE VAN AL HET GEKLUNGEL AF.
                                                                                      W.KONIJNENBERG.

?
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Alles net niet af
« Reply #5 on: September 04, 2011, 17:24:31 »

STAP OVER OP MICROSOFT's FLIGHTSIMULATOR X.; BEN JE VAN AL HET GEKLUNGEL AF.
                                                                                      W.KONIJNENBERG.
Ahoy OPAWIM,
Eerst schreeuw je jouw naam in het rond, dan gil je iets over micro$of. En dan noem je de Ship Sim geklungel !
En dat allemaal tegelijk in je eerste post?!
Mag het een ietsiepitsie minder?

En Opa Wim, voor het geval je het niet wist: Volledige zinnen alleen maar met hoofdletters schrijven wordt op dit, en elk ander gerespecteerd forum, gezien als schreeuwen of gillen.
Misschien stond ook alleen maar je CapsLook toets aan?
Desalnittemin, toch welkom op het Forum.
Aad de Piraat
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Alles net niet af
« Reply #6 on: September 04, 2011, 20:56:40 »

shipsim is ook geklungel anders was het toch allemaal goed
kunnen slepen op eigen servers
ir track
geen elestiek sleeplijn
ambx
« Last Edit: September 04, 2011, 21:02:36 by gradus »
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Alles net niet af
« Reply #7 on: September 04, 2011, 22:38:19 »

Ahoy Gradus,
Als je het zo'n geklungel vind, waarom gooi je de hele Shipsim dan niet en van je harde schijf, en in de milieubak  :doh:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alles net niet af
« Reply #8 on: September 04, 2011, 22:54:41 »

aad de piraat

wat een simpele reactie  ook jij weet dat het slepen niet mogelijk is
en dat SSe na 1 jaar verjaardag en na de update 1.4 verre van goed is
zie de topics eigen server waar moderators niet op reageren ,
dat mogen ze niet of willen dat niet zie de frustraties
ik zou het zeer op prijs stellen dat daar een keer op gereageert word,
en dat niet dood zwijgen

vrg
« Last Edit: September 04, 2011, 23:27:50 by carambole1 »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #9 on: September 05, 2011, 06:12:20 »

Er word niks doodgezwegen hoor..

Maar we kunnen natuurlijk wederom niets zeggen over klachten over iets dat NIET in de patch zat, natuurlijk.  ::)

Men let niet op, leest geen changelog, en denkt dat de patch alles verhelpt en gaat dan klagen als dat niet zo is.. .. en tja dat werkt niet zo..  Er is duidelijk te lezen wat er wel - en dus ook wat er niet - in aan bod is gekomen.

En trackir of ambx dat ontbreekt, da's onzin om dat aan te kaarten, dat zit er gewoon niet in. Dan kun je wel gaan klagen over van alles dat er niet in zit. B.v. bepaalde type schepen, of bepaalde havens... Dat zijn features, geen bugs. Tuurlijk wil iedereen graag meer dingen, maar er zijn keuzes gemaakt voor het wel of niet bijvoegen van bepaalde onderdelen, en dat is nou eenmaal Vstep's keuze, er staat nergens dat dit er per se in had moeten zitten.. Dat gelijk stellen aan bugs is natuurlijk irrelevant.

Komt dat nog aan bod? Had dat wel aangepakt moeten worden? Hadden bepaalde dingen die we in SS08 hadden er wel in moeten zitten? Ja vast wel, daar laat ik me verder niet over uit, da's Vstep's keuze...    maar ja, wat betreft deze patch; eerst kwamen wat andere problemen die men verbetert wilde zien aan bod zoals het bouncen, en dat was HEEL veel werk..  de rest daar word nu ook nog aan gewerkt. Het ene duurt langer dan het andere en op een gegeven moment wil de uitgever de patch zien. En dus kwam ie uit met wat er nu in zit, en na het overnieuw spelen van alle campagnes in de afgelopen week, vind ik dat het een heel stuk verbetert is m.b.t. het bouncen, afmeren, de algehele prestatie op mijn pc, etc.

Wat het dus wel bracht, werkt voor mij prima op dit moment. De rest komt ook nog aan bod.

Het is niet anders, de rest daar moeten we maar weer op wachten tot een volgende update.


Groet,
Fred
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: Alles net niet af
« Reply #10 on: September 05, 2011, 06:58:07 »

een update die je waarschijnlijk pas weer over een jaar ziet......
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #11 on: September 05, 2011, 07:08:14 »

De wijsneus uithangen zal het niks sneller laten gaan, dat kan ik in ieder geval wél met zekerheid zeggen.
Logged

utrecht

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Alles net niet af
« Reply #12 on: September 05, 2011, 07:50:02 »

fred
dat ik ambx aankaart komt omdat in de 2008 dat er wel in kwam
dubbel systeem aangeschaft om de wind efecten met verlichting lig stof te happen
trackir idem aan geschaft lig nu ook stof te happen
eigen servers kan je niet op slepen alleen rondjes varen.
tuurlijk de missies werken maar daar heb ik sse niet voor gekocht.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #13 on: September 05, 2011, 07:58:11 »

Dat snap ik, ik heb zelf ook trackir o.a., maar hardware kopen in afwachting van spellen die niet van te voren aangeven deze ook te ondersteunen, is natuurlijk een risico dat je zelf neemt.

Een spel van 40 tot 60 euro is natuurlijk vergeleken bij dit soort hardware die veel prijziger is, niet echt de ideale richtlijn voor diens aanschaf. Ik koop zelf zoiets niet enkel en alleen voor één spel, als ik eerlijk ben, en zeker niet in afwachting van dingen die er nog helemaal niet zijn en waarvan ik niet weet of het ook deze dingen zal ondersteunen. Dat is een keus die iedereen zelf maakt, dat kun je Vstep niet kwalijk nemen vind ik.

De missies en single player kant is nu eerst het meest aangepakt, anderen kopen het spel daar wel voor, en men kon niet iedereen tevreden stellen dit keer. Er zijn zoveel mensen, en zoveel wensen, de één heeft nu wél wat ie wilde, de ander nog niet. Dat is helaas hoe het is.

Groet,
Fred
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #14 on: September 05, 2011, 07:59:10 »

p.s. vanwaar de twee accounts, eigenlijk?

Gaarne daar één van inleveren, het is niet toegestaan meer dan één account te hebben.

Alvast bedankt.

Groet,
Fred
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Alles net niet af
« Reply #15 on: September 05, 2011, 12:59:58 »

Fred,

Toch even een punt, er werd duidelijk door een vsteptester op het forum vermeld dat de multieplayer werd aangepakt en ook het slepen. [eggy]
het grote probleem zit in multieplayer,daar is alleen het weer en bounchen aangepast?
Leuk maar de servers nog steeds niet net als de al zo vaak genoemde bugs met multieplayer.
Je mag toch na 1 jaar verwachten dat dat als 1e wordt aangepakt,zeker als je alle adonns hebt wil je varen en slepen in multiepayer,en heel veel willen graag weer met een groep varen.
Als dan een patch uitkomt waar dus geen multiepayer aanpassingen zitten die je nu toch wel had mogen verwachten,alle punten nee,maar de belangrijkste , sleeplijnen en dieptes en servers is toch echt een must.
Nog steeds dubbele namen,en vliegende schepen in o.a server6
Hoop dat v-step deze reaktie ook leest.
Jij doet je uiterste best en kan er niks mee weet ik,maar alleen hier kunnen we onze mening neerzetten.

met vriendelijke groet..Traveler
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: Alles net niet af
« Reply #16 on: September 05, 2011, 13:01:22 »

het slepen in mp werkt bij mij naar behoren
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #17 on: September 05, 2011, 14:44:19 »

Fred,

Toch even een punt, er werd duidelijk door een vsteptester op het forum vermeld dat de multieplayer werd aangepakt en ook het slepen. [eggy]
het grote probleem zit in multieplayer,daar is alleen het weer en bounchen aangepast?
Leuk maar de servers nog steeds niet net als de al zo vaak genoemde bugs met multieplayer.
Je mag toch na 1 jaar verwachten dat dat als 1e wordt aangepakt,zeker als je alle adonns hebt wil je varen en slepen in multiepayer,en heel veel willen graag weer met een groep varen.
Als dan een patch uitkomt waar dus geen multiepayer aanpassingen zitten die je nu toch wel had mogen verwachten,alle punten nee,maar de belangrijkste , sleeplijnen en dieptes en servers is toch echt een must.
Nog steeds dubbele namen,en vliegende schepen in o.a server6
Hoop dat v-step deze reaktie ook leest.
Jij doet je uiterste best en kan er niks mee weet ik,maar alleen hier kunnen we onze mening neerzetten.

met vriendelijke groet..Traveler

Hoi Traveler,

Uhm, sorry maar Eggy is geen Vstepper, maar betatester.. en uitspraken die ie al dan niet doet over wat er tijdens het testen naar voren komt of aan bod komt, wat eigenlijk niet eens toegestaan is trouwens (foei eggy!  :police:), dat heeft niks te maken met wat er wel of niet in de patch komt uiteindelijk, dat weten de testers ook niet allemaal. Dus dat heb je dan helaas verkeerd begrepen van hem of hij is voorbarig geweest. Of beide.

En waarom zou de MP als eerste aangepakt worden en niet een probleem dat HEEL het spel beinvloed en niet alleen één modus? Wat af was en haalbaar was is in de patch gekomen, de rest is nog onder behandeling. Het verwachtingspatroon kan wel een bepaalde vorm aan nemen, maar dat is niet hetzelfde als wat er daadwerkelijk aan de hand is en haalbaar is, helaas. Was het maar zo simpel.. want ik ben het wel eens over het feit dat het ondertussen tijd word voor een goed functionerende MP.


Groeten,
Fred
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Alles net niet af
« Reply #18 on: September 05, 2011, 15:46:01 »

fred
ik heb 2 pc en 2 shipsim games
de 2e heb je zelf voor mij aangemaakt
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #19 on: September 05, 2011, 15:51:48 »

Heb ik die aangemaakt? Ik kan toch geen account aanmaken voor iemand anders zonder toegang tot diens emailadres? Hoe zat dat dan toendertijd? Je was toch je inlog gegevens kwijt ofzo? Of heb ik dat verkeerd?  (sorry die herinner ik me niet meer 100%, ik doe zoveel voor mensen m.b.t. hun accounts, kan ze niet allemaal onthouden)  :)

Hoe dan ook,...ook met 2 pc's en 2 shipsims, kun je nog steeds met één account af. En je mag maar 1 account hier hebben, zo staat het in de regels. Je kunt dan beide license keys in één account onderbrengen. Als een oud account niet meer gebruikt word is dat geen probleem wanneer dat overgaat naar een nieuwe, maar 2 accounts tegelijk gebruiken is niet toegestaan helaas.
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Alles net niet af
« Reply #20 on: September 05, 2011, 16:08:46 »

nee is toen aangemaakt ondat shipsim 2008 ce niet werkt onder dit account
is toen samen met jomach geregeld
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alles net niet af
« Reply #21 on: September 05, 2011, 16:16:51 »

Ah okay, als je het nog steeds nodig hebt vanwege dat probleem, dan is het ok, geen bezwaar. Nood breekt soms wet.  :thumbs:

Maar probeer zoveel mogelijk wel met één account te posten als het even kan, wel zo duidelijk voor iedereen met wie ze dan van doen hebben.  :)
Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: Alles net niet af
« Reply #22 on: September 05, 2011, 19:55:16 »

een tevreden mens worden sommige nooit
ik heb ze alle 3 op mijn computer staan en lang nog niet alle opdrachten van 2006/2008 gedaan dus de ene keer 2006 dan 2008 of extremes
geduld is een schone zaak  en wat nu niet is komt morgen
het enige wat IK hebt op te merken is
waar is de tram van de erasmus brug gebleven op extremes
laten we eerlijk zijn het is toch een top produkt van eigen bodem
en ik denk wel dat alles op korte termijn goedkomt
vr gr roy post
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Alles net niet af
« Reply #23 on: September 07, 2011, 06:28:36 »

waar is de tram van de erasmus brug gebleven op extremes

Maak jij je alleen maar druk om die tram?   :-\
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

utrecht

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Alles net niet af
« Reply #24 on: September 07, 2011, 07:50:02 »

die staat in de remise voor onderhoud :thumbs:
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines