Er word niks doodgezwegen hoor..
Maar we kunnen natuurlijk wederom niets zeggen over klachten over iets dat NIET in de patch zat, natuurlijk.
Men let niet op, leest geen changelog, en denkt dat de patch alles verhelpt en gaat dan klagen als dat niet zo is.. .. en tja dat werkt niet zo.. Er is duidelijk te lezen wat er wel - en dus ook wat er niet - in aan bod is gekomen.
En trackir of ambx dat ontbreekt, da's onzin om dat aan te kaarten, dat zit er gewoon niet in. Dan kun je wel gaan klagen over van alles dat er niet in zit. B.v. bepaalde type schepen, of bepaalde havens... Dat zijn features, geen bugs. Tuurlijk wil iedereen graag meer dingen, maar er zijn keuzes gemaakt voor het wel of niet bijvoegen van bepaalde onderdelen, en dat is nou eenmaal Vstep's keuze, er staat nergens dat dit er per se in had moeten zitten.. Dat gelijk stellen aan bugs is natuurlijk irrelevant.
Komt dat nog aan bod? Had dat wel aangepakt moeten worden? Hadden bepaalde dingen die we in SS08 hadden er wel in moeten zitten? Ja vast wel, daar laat ik me verder niet over uit, da's Vstep's keuze... maar ja, wat betreft deze patch; eerst kwamen wat andere problemen die men verbetert wilde zien aan bod zoals het bouncen, en dat was HEEL veel werk.. de rest daar word nu ook nog aan gewerkt. Het ene duurt langer dan het andere en op een gegeven moment wil de uitgever de patch zien. En dus kwam ie uit met wat er nu in zit, en na het overnieuw spelen van alle campagnes in de afgelopen week, vind ik dat het een heel stuk verbetert is m.b.t. het bouncen, afmeren, de algehele prestatie op mijn pc, etc.
Wat het dus wel bracht, werkt voor mij prima op dit moment. De rest komt ook nog aan bod.
Het is niet anders, de rest daar moeten we maar weer op wachten tot een volgende update.
Groet,
Fred