Hello Guest June 05, 2024, 11:47:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: bruggen  (Read 7351 times)

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
bruggen
« on: May 15, 2011, 20:22:28 »

zou het ooit mogelijk gemaakt kunnen worden dat de bruggen die in het echt ook open kunnen in het spel ook open kunnen of is dit een domme vraag ???
mij zou dat in ieder geval wel super lijken :thumbs:
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #1 on: May 16, 2011, 07:08:03 »

hey

naar mijn wetten moet het mogelijk zijn maar dan is er nog de vraag of ze het willen doen en ik vind het ook jammer dat de bruggen niet open gaan :-\

gr lala
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: bruggen
« Reply #2 on: May 16, 2011, 15:04:07 »

Wat mijn betreft ook :thumbs:
Ik vind het zeer irritant dat je de bruggen niet door kan, je kan door een heel stuk van de haven niet varen :thumbdown: :thumbdown:

Eemshoorn
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: bruggen
« Reply #3 on: May 16, 2011, 15:47:00 »

ik ben gelukkig dus niet de enigste die daar over valt :thumbs:
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: bruggen
« Reply #4 on: May 16, 2011, 16:38:32 »

Bij Ship Simulator 2008 zeiden ze dat het een optie was voor de toekomst, Ship Simulator Extremes werd daar blijkbaar niet mee bedoeld. Het lijkt me nu zeer moeilijk om dat nog in te bouwen.

Ooit komt dat vast wel. Ik blijf in ieder geval hopen dat we ooit nog een soort van binnenvaart versie krijgen.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #5 on: May 17, 2011, 15:42:22 »

het zou nog mogelijk kunnen zijn meschien wel dat er dan een grote update er voor is maar dat mij dan niet uit en als je kijk bij de site van vstep zie je ergens ook iets van een sluis simulator is bijna het zelfde  :thumbs:
gr lala
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: bruggen
« Reply #6 on: May 17, 2011, 15:48:54 »

en add-on voor de binnenvaart lijkt mij ook echt een heel leuk idee :2thumbs:
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: bruggen
« Reply #7 on: May 17, 2011, 15:50:02 »

Het lijkt me beter er een versie speciaal voor te ontwikkelen. er moet dan iets meer te doen zijn.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #8 on: May 17, 2011, 16:50:43 »

Het lijkt me beter er een versie speciaal voor te ontwikkelen. er moet dan iets meer te doen zijn.

Gr,
eggy1991
ja gewoon een nieuwe ss kunnen ze gelijk de buks er uit laten :thumbs:
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: bruggen
« Reply #9 on: May 17, 2011, 19:20:27 »

zal idd ook wel een goed idee zijn ja !:)
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: bruggen
« Reply #10 on: May 17, 2011, 20:49:58 »

ja gewoon een nieuwe ss kunnen ze gelijk de buks er uit laten :thumbs:
Bugs laat je er niet uit, je moet ze eruit halen. Dat kost helaas iets meer tijd dan soms verwacht.

gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #11 on: May 18, 2011, 14:26:17 »

Bugs laat je er niet uit, je moet ze eruit halen. Dat kost helaas iets meer tijd dan soms verwacht.

gr,
eggy1991
heb je gelijk in maar bedoelde dat in iedergeval en die buks er uit hallen duurt soms heel lang.
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: bruggen
« Reply #12 on: May 18, 2011, 17:50:49 »

Het is aan mij ook het voornaamste als al die irritante bugs eruit gaan, en je meerdere touwen aan een bolder kan doen, ook zoiets irritants... >:(

Eemshoorn
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: bruggen
« Reply #13 on: May 19, 2011, 19:42:16 »

maar denken jullie dat het mogelijk gemaakt zou kunnen worden dat de bruggen ook open kunnen ???
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: bruggen
« Reply #14 on: May 19, 2011, 21:02:48 »

Ja,zeker!! :police:
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: bruggen
« Reply #15 on: May 19, 2011, 23:11:57 »

maar denken jullie dat het mogelijk gemaakt zou kunnen worden dat de bruggen ook open kunnen ???
Het moet zeker kunnen, automatisch hoeft naar mijn idee niet speciaal, Als ze een VHF menu maken in het spel(vergelijkbaar aan diverse truck simulators) kun je gewoon vragen om een opening.

Ik denk trouwens dat hier in Nederland, belgie, luxemburg en Duitsland voldoende klanten zijn voor een dergelijke binnenvaart simulator. Het zou bovendien de eerste simulator die op binnenvaart gericht is zijn.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: bruggen
« Reply #16 on: May 25, 2011, 20:51:15 »

Hallo allemaal.

BRUGGEN, als ik naar de Ferry Pack schepen en ferry's kijk dan zou ik niet weten waarom bruggen niet beweegbaar gemaakt zouden kunnen worden want de kleppen van de Ferry's zijn ook beweegbaar,die kunnen ook opgehaald en neer gelaten worden (dus)misschien iets voor de volgende patch. Even wat anders zijn er al ship simmers die al een beetje ervaring hebben met de ferry's want ik heb het probleem dat bij het aanleggen dat de ferry's ineens met een rotgang achteruit schieten omdat ze niet vast gelegd kunnen worden,ik heb het gehad dat ik de ferry tegen de kant hield door de motoren  op vooruit te zetten,wat trouwens wel noodzakelijk is omdat je zoals ik hierboven al schreef,geen vastmaak mogelijkheid hebt.
weer iets voor de volgende patch,net zoals je maar één touw om de bolders kunt leggen,wat hier op het forum ook al naar voren is gebracht.Patch. Daarom is mijn indruk van de programmeurs (afgezien van de prachtige dingen die ze maken) dat ze niet uit de scheepvaart kringen komen en komen ze wel uit  scheepvaart kringen dan zijn dat zeer stomme vouten die ze gemaakt hebben.Want scheepvaart mensen weten dat je om de bolders aan de wal en op de schepen meer dan één touw kunt leggen.
Vr:Gr; Eddy
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #17 on: May 26, 2011, 07:16:48 »

Hallo allemaal.

BRUGGEN, als ik naar de Ferry Pack schepen en ferry's kijk dan zou ik niet weten waarom bruggen niet beweegbaar gemaakt zouden kunnen worden want de kleppen van de Ferry's zijn ook beweegbaar,die kunnen ook opgehaald en neer gelaten worden (dus)misschien iets voor de volgende patch. Even wat anders zijn er al ship simmers die al een beetje ervaring hebben met de ferry's want ik heb het probleem dat bij het aanleggen dat de ferry's ineens met een rotgang achteruit schieten omdat ze niet vast gelegd kunnen worden,ik heb het gehad dat ik de ferry tegen de kant hield door de motoren  op vooruit te zetten,wat trouwens wel noodzakelijk is omdat je zoals ik hierboven al schreef,geen vastmaak mogelijkheid hebt.
weer iets voor de volgende patch,net zoals je maar één touw om de bolders kunt leggen,wat hier op het forum ook al naar voren is gebracht.Patch. Daarom is mijn indruk van de programmeurs (afgezien van de prachtige dingen die ze maken) dat ze niet uit de scheepvaart kringen komen en komen ze wel uit  scheepvaart kringen dan zijn dat zeer stomme vouten die ze gemaakt hebben.Want scheepvaart mensen weten dat je om de bolders aan de wal en op de schepen meer dan één touw kunt leggen.
Vr:Gr; Eddy

\
hey je hebt wel gelijk over die ferry pack met de laad klep die open kan maar deze schepen zijn er later bij gekomen en de brugen in de map zitten er al van af het begin en zijn een vast voorwerp waardoor het moeilijker is om hem open en dicht te kunnen laten maken

gr lala
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: bruggen
« Reply #18 on: May 26, 2011, 07:38:00 »

\
hey je hebt wel gelijk over die ferry pack met de laad klep die open kan maar deze schepen zijn er later bij gekomen en de brugen in de map zitten er al van af het begin en zijn een vast voorwerp waardoor het moeilijker is om hem open en dicht te kunnen laten maken

gr lala
Het lijkt me wel mogelijk om bruggen te laten bewegen, denk aan de tram in ss06 die over de Erasmusbrug reed. Het probleem is om alles automatisch te maken. daar gaat heel veel tijd in zitten. Je moest eens weten hoeveel tijd er in die laadkleppen van de Veerpont bij Maassluis zat.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #19 on: May 26, 2011, 19:32:01 »

meschien kunnen we gewoon het idee toe sturen naar vstep en meschien dat ze het doen en dan zouden ze er eventuweel kunnen kijken hoe ze het doen.
Logged

Vuilnisbak

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: bruggen
« Reply #20 on: May 29, 2011, 16:03:24 »

ja gewoon een nieuwe ss kunnen ze gelijk de buks er uit laten :thumbs:



Groot gelijk in!!
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: bruggen
« Reply #21 on: May 29, 2011, 19:12:39 »

bedoel je dan met het idee voorleggen het idee van de bruggen of van een binnenvaartsimulator??
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: bruggen
« Reply #22 on: May 29, 2011, 21:27:51 »

bedoel je dan met het idee voorleggen het idee van de bruggen of van een binnenvaartsimulator??
ik bedoel van de bruggen maar van de binnen vaart kan ook.
Logged

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: bruggen
« Reply #23 on: June 02, 2011, 10:27:51 »

lijkt me een goed idee, nu maar hopen dat ze er iets mee gaan doen
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines