Hallo allemaal.
BRUGGEN, als ik naar de Ferry Pack schepen en ferry's kijk dan zou ik niet weten waarom bruggen niet beweegbaar gemaakt zouden kunnen worden want de kleppen van de Ferry's zijn ook beweegbaar,die kunnen ook opgehaald en neer gelaten worden (dus)misschien iets voor de volgende patch. Even wat anders zijn er al ship simmers die al een beetje ervaring hebben met de ferry's want ik heb het probleem dat bij het aanleggen dat de ferry's ineens met een rotgang achteruit schieten omdat ze niet vast gelegd kunnen worden,ik heb het gehad dat ik de ferry tegen de kant hield door de motoren op vooruit te zetten,wat trouwens wel noodzakelijk is omdat je zoals ik hierboven al schreef,geen vastmaak mogelijkheid hebt.
weer iets voor de volgende patch,net zoals je maar één touw om de bolders kunt leggen,wat hier op het forum ook al naar voren is gebracht.Patch. Daarom is mijn indruk van de programmeurs (afgezien van de prachtige dingen die ze maken) dat ze niet uit de scheepvaart kringen komen en komen ze wel uit scheepvaart kringen dan zijn dat zeer stomme vouten die ze gemaakt hebben.Want scheepvaart mensen weten dat je om de bolders aan de wal en op de schepen meer dan één touw kunt leggen.
Vr:Gr; Eddy