Hello Guest June 23, 2024, 04:18:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 2 [3] 4   Go Down

Author Topic: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!  (Read 22507 times)

wims

  • Forum member
  • Posts: 14
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #50 on: March 14, 2011, 17:28:34 »

Sinds ik de versie 1.3.5 heb gedownload kan ik de “Sigita” tijdens het MP spel alleen terug vinden in de Vstep server (Sigita), zit deze fout in mijn systeem of komt het bij meer mensen voor? Ik heb SSE geheel verwijderd van mijn systeem, daarna SSE, Sigita en de patch 1.3.5 opnieuw geinstalleerd.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #51 on: March 14, 2011, 17:36:00 »

Het valt mij ook op dat Sigitta niet beschikbaar is op de schepenlijst van de Multiplayer servers. Hoe moet het straks met de MP-servers en de Ferry Add-On? Niet iedereen zal meteen de Ferry Add-On aanschaffen.
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #52 on: March 14, 2011, 18:34:17 »

Het is een en al probleem.......
Waarom worden er speciale servers gemaakt voor de ferrys, straks kunnen we niet met originele sse schepen op de servers varen van de ferry........... of zie ik iets verkeerd..
Logged

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #53 on: March 15, 2011, 20:23:44 »

Ik heb SSE eerst verwijdert en daarna opnieuw geinstalleerd met de nieuwe update.
Kan het spel nu helemaal niet meer spelen ivm crash dumps.Die komen nu achter elkaar.
Iemand met hetzelfde probleem?
Logged

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #54 on: March 16, 2011, 19:13:21 »

nou bij mij doet de update het.

alleen zijn er een paar punten die ik ook graag in de volgende updates terug wil zien.
1.) als ik nu de trottle in ze vooruit zet in ik ga dan in Walkthrough mode dan springt de trottle na een paar stappen weer terug in zijn nul. oftewel ik kan alleen rondlopen waneer mijn schip stil licht. daar erger ik mij best wel aan.
2.) ik zou ook graag het eerdergenoemde uitzetten van de motoren terug en ShipSim zien want als ik nou in multiplayer aanleg blijven me motoren aanstaan terwijl ik ze liever had uit gedaan.
3.) de scheepshorn moet in multiplayer hoorbaar zijn voor anderen. want zeg nou zelf een scheepshorn komt pas tot zijn recht als anderen hem kunnen horen.
4.)het openkunnen doen van de autodek deuren van de Red Eagle zou fijn zijn want bij de PoR kan dat al wel namenlijk.
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #55 on: March 16, 2011, 22:24:00 »

nou bij mij doet de update het.

alleen zijn er een paar punten die ik ook graag in de volgende updates terug wil zien.
1.) als ik nu de trottle in ze vooruit zet in ik ga dan in Walkthrough mode dan springt de trottle na een paar stappen weer terug in zijn nul. oftewel ik kan alleen rondlopen waneer mijn schip stil licht. daar erger ik mij best wel aan.
2.) ik zou ook graag het eerdergenoemde uitzetten van de motoren terug en ShipSim zien want als ik nou in multiplayer aanleg blijven me motoren aanstaan terwijl ik ze liever had uit gedaan.
3.) de scheepshorn moet in multiplayer hoorbaar zijn voor anderen. want zeg nou zelf een scheepshorn komt pas tot zijn recht als anderen hem kunnen horen.
4.)het openkunnen doen van de autodek deuren van de Red Eagle zou fijn zijn want bij de PoR kan dat al wel namenlijk.

TIP: stel w,s,a,d in als secundaire toetsen om te lopen of wat je zelf wil.
Bij mij werkt het! :thumbs:
De motor valt dan niet meer terug naar 0%.

En trouwens dat die scheepshoorn niet hoorbaar is vind ik ook zeer storend, want ik had een paar keer dat ik iemand wou waarschuwen dat ik eraan kwam maarja toeteren heeft geen nut want hij hoort het toch niet... ::)
En het was al te laat om een berichtje te sturen...


Eemshoorn
« Last Edit: March 16, 2011, 22:27:33 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #56 on: March 17, 2011, 09:26:48 »

In SS08 is de scheepshoorn lekker duidelijk en realistisch. Waarom moet de scheepshoorn in SSE zo belabberd onduidelijk zijn?
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #57 on: March 17, 2011, 15:41:12 »

Ik denk omdat het zogenaamd zo moet zijn dat als je achter het schip staat dat hij zachtjes klinkt en voor hard, maar dat werkt niet goed schijnbaar.
En het mag wat mijn betreft inderdaad wel wat harder.. 8)

Eemshoorn
Logged

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #58 on: March 18, 2011, 17:04:40 »

Wederom SSE2010 verwijdert en opnieuw geinstalleerd.Het lijkt bij mij nu ook wat beter te draaien.
Heb ook mijn opgeslagen missies en profiel verwijderdt.
Positief vind ik het slingeren van Agile Solution,dat is een stuk verbetert.
 
Logged

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #59 on: March 19, 2011, 20:21:35 »

De framerate is inderaad goed omhoog gegaan.
Echter:

- Boeg en hekgolf flikkeren als ik meer als zo'n 15kn loop met een POR,
- Roer op de brugvleugels van Ocean Prince draaien niet mee,
- Zacht de kade aantikken met het kontje van de POR om de ramp te laten zakken betekend dat je meteen 100meter wegschiet,
- Ankerketting van de Esperanza verdwijnt nog steeds op op de meest gekke momenten als je ten anker ligt,
- Sommige spelers in MP die allang offline zijn blijven nog steeds rondvaren of plakken,
- Tijdens MP had ik opeens een andere naam, en kregen andere spelers ook een random naam in de map,
- nog steeds haper-momenten tijdens MP

Ik had geloof ik nog wat te mekkeren, maar vind dit lijstje al wel weer mooi zat voor 2 uur spelen met de nieuwe patch...




Ik heb precies het zelfde probleem
Logged

kawaknaller

  • Forum member
  • Posts: 145
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #60 on: March 25, 2011, 10:40:08 »

Dan zet ik hem hier nog een keer....

Hi,

Het spel liep al goed op mijn pc maar met 1.3.5 merk ik wel degelijk dat hij nog beter loopt.
2 opmerkingen:

De centrale reset knop van de beiden roeren was de . op het numpad maar deze reageert niet. In plaats daarvan pakt hij nu de rcrl knop, terwijl die voor 1 roer als reset zou moeten dienen. Ook als ik de controls ff op standaard zet (terwijl alles standaard staat) blijft hetzelfde gebeuren. Geen ramp, wel onhandig.

2de vraag/opmerking is over een missie: Ik vaar in de haven bij Melbourne en moet diversen schepen onderscheppen...gaat goed tot aan die Jumbo Javelin ...daar kan ik wachten tot sint-juttemis maar er gebeurd niks...en ja het is het correcte schip

Iemand tips voor bovenstaande?

Verder geen op of aanmerkingen! Captain
Logged
Sailing home....

luukneter12

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #61 on: March 29, 2011, 17:49:36 »

hoi
Ik heb een probleem als ik de patch download (any to 1.3.5)doe ik de taal kiezen en dan  staat er "Unable to locate a valid Ship Simulator Extemes installation" :-\
(ik heb wel een gedownloade versie)
En ik heb ook nog nooit een andere patch/update gedownload.
Help ???
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #62 on: March 29, 2011, 17:55:04 »

hoi
Ik heb een probleem als ik de patch download (any to 1.3.5)doe ik de taal kiezen en dan  staat er "Unable to locate a valid Ship Simulator Extemes installation" :-\
(ik heb wel een gedownloade versie)
En ik heb ook nog nooit een andere patch/update gedownload.
Help ???

Hoi Luukneter,

Als eerst moet ik je, net als vele andere hebben gedaan, erop wijzen dat voordat wij je hulp kunnen/mogen geven je SSE license key in je profiel moet invoeren.(klik bovenin de balk op "profile" scroll naar beneden toe en voer dan daar je code in.

Heb je hem al opnieuw geprobeerd te installeren?

Snaky
Logged
Cadet Holland America Line

luukneter12

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #63 on: March 31, 2011, 16:16:34 »

Sorry overmorgen ga ik er bezig zijn want ik heb Proefwerkweek :'( ;)
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #64 on: March 31, 2011, 16:25:34 »

Jij ook  ;D
Prima, laat maar weten als je hulp nodig hebt!
Logged
Cadet Holland America Line

luukneter12

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #65 on: April 02, 2011, 17:37:39 »

sorry ik heb het erg druk.
Excuus :-[
Logged

kawaknaller

  • Forum member
  • Posts: 145
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #66 on: April 05, 2011, 11:09:55 »

Dan zet ik hem hier nog een keer....

Hi,

Het spel liep al goed op mijn pc maar met 1.3.5 merk ik wel degelijk dat hij nog beter loopt.
2 opmerkingen:

De centrale reset knop van de beiden roeren was de . op het numpad maar deze reageert niet. In plaats daarvan pakt hij nu de rcrl knop, terwijl die voor 1 roer als reset zou moeten dienen. Ook als ik de controls ff op standaard zet (terwijl alles standaard staat) blijft hetzelfde gebeuren. Geen ramp, wel onhandig.

2de vraag/opmerking is over een missie: Ik vaar in de haven bij Melbourne en moet diversen schepen onderscheppen...gaat goed tot aan die Jumbo Javelin ...daar kan ik wachten tot sint-juttemis maar er gebeurd niks...en ja het is het correcte schip

Iemand tips voor bovenstaande?

Verder geen op of aanmerkingen! Captain

Uhm...niemand wat antwoorden op mijn vragen?? ???
Logged
Sailing home....

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #67 on: April 11, 2011, 16:36:21 »

het spel loopt nu wel stukken beter, maar ik heb nog niks gemerkt van die landvasten en mischien kan er in de volgende patch iets aangedaan worden dat je nauwelijks een ship tegen de kant kan leggen zonder dat die meteen gelanceerd word
Logged

luukneter12

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #68 on: April 12, 2011, 18:18:05 »

Hoi daar ben ik weer ik laat de vragen vallen.
Anders denken jullie "waar blijft hij nou" maar "bedankt" :thumbs: :2thumbs:
Logged

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #69 on: May 16, 2011, 17:20:44 »

Sinds ik deze patch gebruik, kan ik mijn schepen niet meer afmeren aan een kade. zodra je hoe zachtjes ook tegen de kade aankomt, krijg je gelijk een stoot in de andere richting?!?!? zo heb ik een half uur geprobeerd om de Vermaas heel rusting aan te meren in marsaile, tevergeefs...

zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Wordt dit verbeterd in de nieuwe update?

Mvg,
Daan
« Last Edit: June 14, 2011, 12:34:49 by MS Tiger »
Logged

Vuilnisbak

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #70 on: May 29, 2011, 15:00:57 »

Geachte bootbevaarders,

Ik zie dat het niet meezit met deze patch!! dus ik ga hem ook niet downloaden (Niet slecht bedoeld hoor, maar ik wil gewoon rustig varen zonder al die beelden wat jullie allemaal zeiden) Post me maar als '' ALLES '' klaar is, dan gaan we wel even rustig varen:P

Heb medelijden met me Oja andere boten erin zetten is dat illegaal ofzo? zo nee geef me dan link waar je dat kan doen A.U.B.

Goedendag verder

-Vuilnisbak
Logged

Vuilnisbak

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #71 on: May 29, 2011, 15:03:03 »

Sinds ik deze patch gebruik, kan ik mijn schepen niet meer afmeren aan een kade. zodra je hoe zachtjes ook tegen de kade aankomt, krijg je gelijk een stoot in de andere richting?!?!? zo heb ik een half uur geprobeerd om de Vermaas heel rusting aan te meren in marsaile, tevergeefs...

zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Wordt dit verbeterd in de nieuwe update?

Mvg,
Daan



Ja lees maar eens terug wel zo'n 100 man! daarom heb ik de patch niet

-Vuilnisbak

Logged

Master Daan

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #72 on: June 09, 2011, 14:16:22 »

Hallo heren,

Nieuwe machine met zwaardere video kaart aangeschaft die ruimschoots voldoet aan de shipsim systeemeisen, heb nu dan ook nog geen enkel probleem ondervonden met draaien op maimale instellingen, kost wat, heb je ook wat  :)

Als ik de reakties hieronder lees wacht ik even met de update, iemand tips?

Dan nog een vraag: In het menu instellingen komt de term roer 1 en roer 2 voor, dat geeft mij de indruk dat je de roeren onafahankleijk van elkaar kunt bedienen, echter: Met de Fairmount AH / sleper heb ik geprobeerd tijdens het afmeren (in Dover) de 2 ''roeren'' (azimuths, azipods, shottels, propellors of buitenboord motoren of hoe je ze dan ook wil noemen, in het spel heten het 'roeren''..) onafhankelijk te bedienen. Deze onafhankelijke bediening is mij niet gelukt. Wat ik bedoel is dat ik alleen kan sturen met beide ''roeren'' tegelijkertijd terwijl een ASD-er juist zo mooi kan manouvreren door de vrije beweging van beide ''roeren'.  Heeft iemand tips?

Verder dus nog geen update binnen gehaald en de eerste keer afmeren was geen probleem..

Mvrg,

Master Daan.

 :captain:
Logged

MS Tiger

  • Forum member
  • Posts: 82
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #73 on: June 14, 2011, 12:34:24 »

Allereerst, welkom op het forum! (mooie naam trouwens :P )

Wat  betreft het sturen met 1 van de 2 roeren, heb ik niet zoveel verstand, ik weet wel dat het met de bugsier 2, Orient star enz. kan. Maar ik weet niet of dit ook met schepen is die op het scherm maar 1 roer hebben staan.

mvg,
Daniel (Daan)
Logged

jojojo

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #74 on: June 15, 2011, 17:39:23 »


Dan nog een vraag: In het menu instellingen komt de term roer 1 en roer 2 voor, dat geeft mij de indruk dat je de roeren onafahankleijk van elkaar kunt bedienen, echter: Met de Fairmount AH / sleper heb ik geprobeerd tijdens het afmeren (in Dover) de 2 ''roeren'' (azimuths, azipods, shottels, propellors of buitenboord motoren of hoe je ze dan ook wil noemen, in het spel heten het 'roeren''..) onafhankelijk te bedienen. Deze onafhankelijke bediening is mij niet gelukt. Wat ik bedoel is dat ik alleen kan sturen met beide ''roeren'' tegelijkertijd terwijl een ASD-er juist zo mooi kan manouvreren door de vrije beweging van beide ''roeren'.  Heeft iemand tips?

 :captain:

De Fairmount heeft maar 1 roer. Wel een boeg en hekschroef.
Logged
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines