Hello Guest May 23, 2024, 08:31:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2] 3 4   Go Down

Author Topic: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!  (Read 22411 times)

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #25 on: March 10, 2011, 18:01:47 »

We missen nog steeds de functie om je motoren uit te kunnen zetten... >:( ::)
De framerate is bij mij wel omhoog gegaan, vooral tijdens multiplayer. :P
Maarre mist niemand anders hier dan die functie om je motor uit te zetten? of vinden veel dat niet belangerijk...
Ik vind het toch echt een vervelend iets, want je ligt afgemeerd maar je kan niet je motoren uitzetten ,zo onrealistisch.... :C


Ik hoop dat ze bij V-Step voor de volgende update toch wel eerst eens naar de basisfuncties die we in ss08 notabene wel hadden gaan kijken,  want we moeten er op vooruit gaan in SSE en niet achteruit:  van allerlij functies missen we die in een oudere versie van shipsim wel zitten, we hebben nu simpelweg een aantal functies ingeleverd om voor een andere functie plaats te maken, we zouden  juist functies erbij moeten krijgen.
Ik weet het, ik ben kritisch maar niet voor niks.....

Eemshoorn
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #26 on: March 10, 2011, 18:39:46 »

Ik bem blij dat met de 1.3.5 patch de framerates enorm verbeterd zijn, vooral in de Multiplayer. Eerder in MP met meerdere spelers was de FPS 5 à 6, met de 1.3.5 patch 15 à 16. Waarbij ik de kwaliteitsinstellingen in SSE op laag heb gezet.
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #27 on: March 10, 2011, 22:45:07 »

Ik heb  deze dag vele uren multieplayer gespeeld .dat was ook de reden om het spel aan te schaffen.
En van velen met mij denk ik.
Er zijn punten waar niets aan wordt gedaan en waar toch vanaf de 1e extreme om gevraagd wordt.
Multieplayer heeft nog steeds na 4 patches die fouten.
 schade kan je wel uitzetten maar blijft aktief.
De motoren uitzetten is ook iets wa tin 2008 zat en je nu echt mist.
Slepen met sherpa kan je niet zelf kiezen om de lijn vast te maken ,spel maakt buitenste bolders vast ipv de sleeplier,waardoor je niet kunt slepen...
De ondiepte bij maasluis,het klopt niet op jullie kaart 16 mtr 14 mtr en de vermaas steekt 12mtr,nou nee hij loopt bij 14mtr aan de grond en dus kan je maassluis niet voorbij.
ook thv botlek staat 16mtr in de vaargeul maar je loopt aan de grond.
Verander deze punten nu eens het stamd al uit 2008 en toen was er een vermaas die minder diep stak waardoor je kon doorvaren en slepen met vele spelers.
bij hoek van holland mis ik de bolders nu komt de p en o aan en klepopen en drijft weg....
laat het hierbij ,een versie4 zou deze fouten niet meer moeten hebben.. er zullen nog meer punten zijn maa rik laat het hier even bij, succes met de volgende patch
« Last Edit: March 14, 2011, 13:32:27 by traveler »
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #28 on: March 11, 2011, 13:20:57 »

En vergeet niet de funtie om je motoren uit te kunnen zetten, want dat is zoiets irritants, het zou 10keer zo realistisch zijn als je de motoren gewoon eens uit zou kunnen zetten....ss08 had het notabene wel en in een nieuwere versie van shipsim zit het niet :doh:

*ben ik nou de enige die zich er aan stoort dat je de motoren niet uit kan schakelen..???

Eemshoorn
« Last Edit: March 11, 2011, 13:22:56 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #29 on: March 11, 2011, 13:27:30 »

Eemshoorn,

Ik tel minimaal 5 berichten van je waar je op de motoren aan/uit funktie vraagt. Als je bedenkt welke dingen er nog allemaal in het spel zou moeten komen, vind ik het best wel knap dat je je hier het meeste druk om maakt  ;D

Het stond al op de to-do list, helaas hebben dingen helaas hun tijd nodig en is het onmogelijk om alles in 1 patch te persen én die vervolgens nog binnen afzienbare tijd uit te brengen  ;)
Logged
It's the crew that makes the difference

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #30 on: March 11, 2011, 13:29:32 »

De mogelijkheid om motoren in of uit te schakelen, is niet van groot belang. Laat Vstep er voor zorgen dat andere, vervelende bugs het eerst verholpen worden.
Logged

oceandream

  • Forum member
  • Posts: 1777
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #31 on: March 11, 2011, 13:47:14 »

ik heb nog steeds 5 a 6 fps
mn sse is via steam ge-update

das het enige dat niet verbeterd is  :-\
Logged


Join Greenpeace virtual today
We need more members too keep out forum active

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #32 on: March 11, 2011, 13:50:24 »

Hi Oceandream
heb jij wel de panel om de deuren van de RE te bedienen, ik zag net op het forum die via steam werken dit panel missen wat raar is want het zit gewoon bij de 135 patch ???
grt
jomach
wat betreft fps bij mij is het heel veel vooruit gegaan, heb nu een gemiddelde van 25/35 in freeroam in rotterdam. ook de missie's meer fps.
« Last Edit: March 11, 2011, 13:52:19 by JoMach »
Logged

Brieltje

  • Forum member
  • Posts: 24
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #33 on: March 11, 2011, 14:15:40 »

Hallo JoMach,
Ik heb voor de videokaart de nieuwste driver geïnstalleerd, maar dat levert geen verbetering op, fps blijft 15.
Je hebt het over instelling van de videokaart en/of het spel aan te passen, maar ik ben niet zo thuis in de materie. Kun je mij uitleggen hoe dat moet of als dat niet kan waar ik die informatie kan vinden?
Groet,
Brieltje
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #34 on: March 11, 2011, 14:19:47 »

Quote
Eemshoorn,

Ik tel minimaal 5 berichten van je waar je op de motoren aan/uit funktie vraagt. Als je bedenkt welke dingen er nog allemaal in het spel zou moeten komen, vind ik het best wel knap dat je je hier het meeste druk om maakt  

Het stond al op de to-do list, helaas hebben dingen helaas hun tijd nodig en is het onmogelijk om alles in 1 patch te persen én die vervolgens nog binnen afzienbare tijd uit te brengen  
[/color]
Dat snap ik ook wel ::), maar ... deze functie is toch geloof ik wel van belang om het spel realistisch te maken.
Ik stoor me er vooral aan als ik afmeer ergens : dan staan de hele tijd de motoren te draaien....
Ik vond het vreemd dat ik er eigenlijk bijna niemand anders over hoorde, dus ik dacht: ben ik dan soms de enige??
Ik maak me hier vooral druk om omdat het eigenlijk een van de hoofdfuncties is, verder vind ik dat het spel nou vrij goed loopt, misschien hier en daar nog wat bugs etc., maar verder...

Maargoed... we zien wel wat de volgende update brengt... ;)
« Last Edit: March 11, 2011, 14:23:00 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #35 on: March 11, 2011, 14:25:37 »

@Eemshoorn:
Dat snap ik ook wel Roll Eyes, maar ... deze functie is toch geloof ik wel van belang om het spel realistisch te maken.
Ik stoor me er vooral aan als ik afmeer ergens : dan staan de hele tijd de motoren te draaien....
Ik vond het vreemd dat ik er eigenlijk bijna niemand anders over hoorde, dus ik dacht: ben ik dan soms de enige??
Ik maak me hier vooral druk om omdat het eigenlijk een van de hoofdfuncties is, verder vind ik dat het spel nou vrij goed loopt, misschien hier en daar nog wat bugs etc., maar verder...

Je kunt de gashendels van de motoren toch in de 0-stand zetten?
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #36 on: March 11, 2011, 14:26:43 »

Hallo Brieltje
Zoals ik al eerder zei, 15 fps voor die configuratie die jij heb is helemaal niet slecht, je zit onder de minimum eisen voor de ssex.
Wat betreft graphisch, als je in de hoofdmenu zit kies je voor options/graphics, daar kun je van alles instellen,
dus de resolutie run in window enz, dan kun je nog naar kwaliteit settings, daar kun je ook van alles instellen, moet je gewoon verschillende dingen proberen, vergeet niet op te slaan dan even uit het spel en opnieuw opstarten.
veel suc6 :thumbs:
grt
jomach  
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #37 on: March 11, 2011, 14:31:01 »

@Eemshoorn:
Dat snap ik ook wel Roll Eyes, maar ... deze functie is toch geloof ik wel van belang om het spel realistisch te maken.
Ik stoor me er vooral aan als ik afmeer ergens : dan staan de hele tijd de motoren te draaien....
Ik vond het vreemd dat ik er eigenlijk bijna niemand anders over hoorde, dus ik dacht: ben ik dan soms de enige??
Ik maak me hier vooral druk om omdat het eigenlijk een van de hoofdfuncties is, verder vind ik dat het spel nou vrij goed loopt, misschien hier en daar nog wat bugs etc., maar verder...

Je kunt de gashendels van de motoren toch in de 0-stand zetten?

JAAA, JA HOOR lekker realistisch want je blijft ze alsnog horen.... ;D en niet te zachtjes ook.. ::)
« Last Edit: March 11, 2011, 14:32:40 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #38 on: March 11, 2011, 15:27:08 »

Aan de andere kant, een hoofdmotor van een zeeschip aan en uit zetten met 1 knop is ook niet erg realistisch. Bij ons aan boord hebben ze 20 minuten nodig om de machinekamer gereed te maken voor vertrek. Op grote schepen hebben ze vaak langer, soms wel tot een uur, nodig  :)
Logged
It's the crew that makes the difference

Heikodewal

  • Forum member
  • Posts: 75
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #39 on: March 11, 2011, 16:51:48 »

Hi Oceandream
heb jij wel de panel om de deuren van de RE te bedienen, ik zag net op het forum die via steam werken dit panel missen wat raar is want het zit gewoon bij de 135 patch ???
grt
jomach
wat betreft fps bij mij is het heel veel vooruit gegaan, heb nu een gemiddelde van 25/35 in freeroam in rotterdam. ook de missie's meer fps.

Jomach,  ik heb de upgrade rechtstreeks van de site en ik heb het paneel ook niet op de RE, wel op de POR.
Logged

Heikodewal

  • Forum member
  • Posts: 75
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #40 on: March 11, 2011, 17:05:36 »

JAAA, JA HOOR lekker realistisch want je blijft ze alsnog horen.... ;D en niet te zachtjes ook.. ::)


Geluid uit zetten als je aangemeerd bent????    ;D
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #41 on: March 11, 2011, 18:07:25 »

Bij aangemeerde veerboten blijven de motoren vaal stationair draaien. Ook vanwege ede energievoorziening aan boord.
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #42 on: March 11, 2011, 18:08:53 »

En dan moet er zeker zo'n knopje komen op je motor te starten.. Nee, dat is realistisch.  :doh:
De logica van Vstep snap ik wel want van de brug kan je jouw motoren niet uitzetten. En zo lang er geen Engine control room komt, dan ja...  ;D

@MokMok, als je azipod aangedreven schepen bedoelt ben ik het met je eens. Want anders zijn de dieselgeneratoren aan en niet de hoofdmotoren. Maar het klopt niet dat dieselgenereatoren ook de hoofdmotoren zijn. Want dat is uit veiligheid, en anders kost het te veel vermogen. Want schepen werken altijd met wisselstroom.

Snaky
« Last Edit: March 11, 2011, 18:11:51 by Snakebyte92 »
Logged
Cadet Holland America Line

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #43 on: March 12, 2011, 12:16:46 »

Jemig, mensen ik snap toch niet wat er zo raar aan is als je dan alleen zo'n knop maakt bij de wat kleinere boten rond de 20m..

@Heikodewal ja als je het geluid uit zet hoor je niks van de omgeving meer dus ja.......niet erg realistisch..

Bij onze sleepboot moet je ook naar de machinekamer om de luchtgestarte laagtoeren M.A.N motor te starten...
Maar shipsim blijft natuurlijk een spel... mensen.
Maak desnoods bij de grotere boten een groot hendel waar je hem mee kan starten.

En dan zouden ze eventueel bij de wat grotere slepers enz. toch een generator achtergrond geluid kunnen toevoegen voor als je de motoren uit zet.

We zien wel wat vstep gaat doen in de volgende patch..

Logged

oceandream

  • Forum member
  • Posts: 1777
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #44 on: March 12, 2011, 14:59:49 »

de volgende patch moet dit bevatten


Verbeterde Geluiden van de scheeps Motoren
Nieuwe Toeters
Lichten voor s'avonds

^^ Want de schepen zijn pik zwart in het avond varen wat zeer onrealistisch is
Logged


Join Greenpeace virtual today
We need more members too keep out forum active

mattiboy

  • Forum member
  • Posts: 6
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #45 on: March 12, 2011, 15:43:41 »

hallo,

bij mij zijn de fps iets verbeterd  :thumbs:, ik geloof in Rotterdam van 9 naar rond de 14/15
maar het beeld loopt nog niet zo soepel als in ss08 . :thumbdown:

ook vind ik het vervelend dat als je zachtjes tegen de kade botst dat je gelijk een soort van teruggeschoten wordt .

voor de rest vind ik het een goed patch


groeten matthijs van der laan
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #46 on: March 12, 2011, 21:53:36 »

Lichten voor s'avonds

^^ Want de schepen zijn pik zwart in het avond varen wat zeer onrealistisch is


Wat bedoel je daar precies mee?? De lichten op de brug. Meestal zijn alle lichten uit op de brug namelijk. Ik heb het niet zo vaak gezien dat er namelijk licht aan is op de brug. Wat wel mooi zou zijn is als je de schermen kunt dimmen.
Logged
Cadet Holland America Line

TheMark

  • Forum member
  • Posts: 32
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #47 on: March 13, 2011, 17:06:21 »

ik mis het idd ook wel dat je de motoren niet uit kan zetten
ik vind het namelijk nogal irritant dat als je ligt afgemeerd dat je dan constant de motoren hoord lopen
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #48 on: March 13, 2011, 21:26:31 »

*ben ik nou de enige die zich er aan stoort dat je de motoren niet uit kan schakelen..???


Ow hier nog 1 hoor. :thumbs:  Schijn goed voor het milieu te zijn dat ze aanblijven  ;D

En ook als je rustig afmeer dat je weer paar meter van de kant gelanceerd word is erg jammer.
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Patch 1.3.5 nu verkrijgbaar!!
« Reply #49 on: March 13, 2011, 22:36:11 »

Zoiets zat ik dus ook aan te denken... ben geen milieufreak maar idd.  ook slecht voor het milieu. ::)

Eemshoorn

Logged
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines