Hello Guest November 24, 2024, 00:24:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1] 2 3   Go Down

Author Topic: Ship Simulator Extremes patch 1.2 is uitgebracht!  (Read 19260 times)

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
Ship Simulator Extremes patch 1.2 is uitgebracht!
« on: October 05, 2010, 11:53:55 »

De patch is gearriveerd!

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21663.0.html

Jullie kunnen in dit topic jullie op- en aanmerkingen en eventuele vragen posten!

Groet,
Fred

amarant

• Forum member
Re: Ship Simulator Extremes patch 1.2 is uitgebracht!
« Reply #1 on: October 05, 2010, 12:57:38 »

ik heb die patch 1.2 gedownload en als ik dan ga vrij varen zie ik: geen kaart, geen rader,als ik een bijboot in het water zet kan ik hem niet besturen

en als ik online wil zie ik geen venster waar je de servers uit kan kiezen

dus ligt dit aan mijn computer of zijn er ook andere met dit probleem

gr amarant 

wims

• Forum member
« Reply #2 on: October 05, 2010, 13:12:05 »

ik heb die patch 1.2 gedownload en als ik dan ga vrij varen zie ik: geen kaart, geen rader,als ik een bijboot in het water zet kan ik hem niet besturen

en als ik online wil zie ik geen venster waar je de servers uit kan kiezen

dus ligt dit aan mijn computer of zijn er ook andere met dit probleem

gr amarant 

martijn28

• Forum member
« Reply #3 on: October 05, 2010, 13:14:14 »

ik heb het zelfde probleem als amarant geen kaart geen radar en geen multiplayer :'(

MokMok

• Forum member
« Reply #4 on: October 05, 2010, 13:17:35 »

Ik heb precies dezelfde problemen. Geen kaart, geen radar en multiplayer die niet werkt.

buddy35

• Forum member
« Reply #5 on: October 05, 2010, 13:38:49 »

ik heb hetzelfde probleem

MokMok

• Forum member
« Reply #6 on: October 05, 2010, 13:42:23 »

Het hoort niet zo te zijn dat een patch bedoeld om bugs te verhelpen weer nieuwe problemen veroorzaakt. Zou dat te maken hebben dat de 1.2.2.-patch geïnstalleerd wordt over de 1.1-patch?

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #7 on: October 05, 2010, 13:57:46 »

Hallo Allemaal
Sorry hoor maar ik begrijp hier echt niets van, het werkt bij mij echt prima, alle bovengenoemde problemen heb ik niet gehad, alles werkt zoals het hoort, charts gewoon alles t zien, heb op verschillende vstep servers ingelogt geen probleem, zelfs op een server ingelogt van een member en ook geen probleem zat er in een mum van tijd in,
mss als je eens alles opnieuw installeerd eens kijken of het dan wel lukt,
dus;
eerst gewone versie installeren en dan indien van toepassing patch 1.1 en dan deze patch, oke het is even werk maar dan weten we zeker of het daar aan kan liggen. ik zou het anders niet weten hoe en wat.
grt
JoMach en succes :thumbs:

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #8 on: October 05, 2010, 14:02:25 »

Even als aanvulling,

Er is melding van gemaakt en Vstep kijkt het na!!!

Maar ook ik heb deze problemen niet en tijdens het testen zijn die ook niet naar voren gekomen.

Alle items die verandert zijn, zijn getest en goed bevonden, door het hele team. Dus het is een beetje een onverwacht probleem. Dus a.u.b. heel even geduld tot er een zinnig antwoord kan worden gegeven, dat moet even bekeken worden door de ontwikkelaars!

Sorry voor het ongemak.

LesPaul

• Forum member
« Reply #9 on: October 05, 2010, 14:39:26 »

Heb dezelfde problemen, plus dat het water er niet uitziet. Heb alles opnieuw geinstalleerd, geen verbetering.

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #10 on: October 05, 2010, 14:50:16 »

Hallo LesPaul
Kun je misschien even je systeem specificaties of dxdiag aan ons doorgeven, dat kan ons helpen je probleem op te lossen.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.
grt
JoMach

LesPaul

• Forum member
« Reply #11 on: October 05, 2010, 15:05:49 »

No problem, trouwens nog 2 puntjes, schadeindicator niet meer zichtbaar, en waar is de achterboegschroef van de POR gebleven, was net zo blij dat die er eindelijk inzat?

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #12 on: October 05, 2010, 15:17:16 »

No problem, trouwens nog 2 puntjes, schadeindicator niet meer zichtbaar, en waar is de achterboegschroef van de POR gebleven, was net zo blij dat die er eindelijk inzat?
Hallo LesPaul, ja het is maar net aan de minimale spec eigenlijk nog minder, maar je kan dat eventueel eens proberen om te beginnen met low en dat zo verder, om te kijken of het lukt, drivers van je video kaart zijnook flink veroudert, zijn al nieuwe voor, Ik zou zeggen probeer het eens met mindere instellingen, maar een echt mooi beeld zul je er niet uitkunnen krijgen denk ik., je kunt ook je pagefile verhogen, want die staat op minder dan het verbruik, zie ik.
grt
JoMach
succes :thumbs: gewoon alles uitproberen.
achtertruster is er weer uitgehaald gaf niets anders dan problemen, en met de boegschroef werkt het net zo goed. schade indicator is bij mij gewoon nog te zien 
« Last Edit: October 05, 2010, 15:20:24 by JoMach »

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #13 on: October 05, 2010, 15:35:55 »

Hallo shipsimmers,

Ik snap dit gewoon niet meer. We wachten al extra lang op deze nieuwe patch, en dat omdat we dan hogere verwachtingen van de patch krijgen. En wat krijgen we dan... dit. Sorry, dat ik misschien deze vraag stel: wat is dit voor patch. De ene bug verdwijnt en de andere komt erbij. Wat schiet je hier mee op. Veel frustatie. Nou bedankt jongens, had niet gehoeven...  :(
Ik kan hier gewoon even niet meer bij eerlijk gezegd. Met de dag krijg ik er steeds meer spijt van dat ik het spel heb genomen. En ik doe nog wel maritiem officier, dus ik vind het varen geweldig. Maar als het zo moet laat dan maar. Ik wacht dan wel weer tot ik op school mijn hart kan ophalen. Want, dit is het gewoon niet waard. Ja, en dan krijg je dit soort reacties. En dan vind ik het zelf wel terecht. En dan kunnen de mods wel zeggen dat het allemaal wel goed komt, en dat het erbij hoort. Dat geloof ik ook wel. Maar waarom krijgen we dan dit soort patches? ??? Test dingen eerst goed. En kom dan met een patch.
Ja, ik weet het is nooit goed. Maar dat is beter dan dit uitbrengen. Vind ik natuurlijk  :)

Lucht wel op dit ;D

Grtjes.
Cadet Holland America Line

mattiboy94

• Guest
« Reply #14 on: October 05, 2010, 15:36:22 »

hallo iedereen

ik heb dezelfde problemen als julie met die kaart maar ook zie ik niet links die icoontjes met wel schip ik vaar
en kan dus niet switchen naar bijv.een davit reddingsbootje op de agile solition

ik hop dat deze problemen worden opgelost

groetjes matthijs

buddy35

• Forum member
« Reply #15 on: October 05, 2010, 15:47:05 »

heb ook al die problemen en kan ook me icoontjes voor  veranderen van schip niet vinden.

Radar NL

• Guest
« Reply #16 on: October 05, 2010, 16:07:29 »

Hallo allemaal.
Ik heb ook dit probleem. Geen kaart/radar en multiplayer servers.
Maar om nou te zeggen dat dit een slechte patch is. Denk het niet.
Dit hoort bij een nieuw spel en problemen zijn er om opgelost te worden.
Kunnen we mooi de singelplayer missies spelen. Natuurlijk is online leuker.
Rustig blijven ademhalen en problemen doorgeven.
Dan wordt het vast een goede sim.  :2thumbs:

« Last Edit: October 05, 2010, 16:10:08 by Radar NL »

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #17 on: October 05, 2010, 16:12:40 »

Hee,

Ik geloof ook wel dat het goed komt, daar niet van.
Maar mij punt is dat ze gewoon steken laten liggen. Als ze nou beter testen, en dan pas dingen uitbrengen dan scheelt dat weer. Vooral de kaart en rader kan je dan niet missen. Dat is toch niet te missen zonder eerst te testen??

We blijven geduldig wachten.

Grtjes.
Cadet Holland America Line

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #18 on: October 05, 2010, 16:16:32 »

Hallo shipsimmers,

Ik snap dit gewoon niet meer. We wachten al extra lang op deze nieuwe patch, en dat omdat we dan hogere verwachtingen van de patch krijgen. En wat krijgen we dan... dit. Sorry, dat ik misschien deze vraag stel: wat is dit voor patch. De ene bug verdwijnt en de andere komt erbij. Wat schiet je hier mee op. Veel frustatie. Nou bedankt jongens, had niet gehoeven...  :(
Ik kan hier gewoon even niet meer bij eerlijk gezegd. Met de dag krijg ik er steeds meer spijt van dat ik het spel heb genomen. En ik doe nog wel maritiem officier, dus ik vind het varen geweldig. Maar als het zo moet laat dan maar. Ik wacht dan wel weer tot ik op school mijn hart kan ophalen. Want, dit is het gewoon niet waard. Ja, en dan krijg je dit soort reacties. En dan vind ik het zelf wel terecht. En dan kunnen de mods wel zeggen dat het allemaal wel goed komt, en dat het erbij hoort. Dat geloof ik ook wel. Maar waarom krijgen we dan dit soort patches? ??? Test dingen eerst goed. En kom dan met een patch.
Ja, ik weet het is nooit goed. Maar dat is beter dan dit uitbrengen. Vind ik natuurlijk  :)

Lucht wel op dit ;D

Grtjes.
[/quoteGelukkig voor je dat het oplucht, maar als de patch nog meer uitgestel was geweest dan had het helemaal een hoop mail geleverd, heb er nu al het een en ander binnengekregen omdat het een paar dagen uitgesteld was, dus wat er ook gebeurt, er wordt altijd gemekkert, hehe dat lucht MIJ op ;D

MokMok

• Forum member
« Reply #19 on: October 05, 2010, 16:19:06 »

Gewoon de fouten die je tegen komt, melden op het forum zodat Vstep er wat mee kan doen.

edjo

• Forum member
« Reply #20 on: October 05, 2010, 16:38:40 »

alle spelers klagen erover en de moderators hebben nergens last van

MokMok

• Forum member
« Reply #21 on: October 05, 2010, 16:45:27 »

Wat ook verstandig is, is het om SSE2010 eerst volledig te de-installeren om vervolgens na de installatie meteen de 1.2.2.-patch te installeren en dat je de 1.1-patch overslaat.

moonrider

• Forum member
« Reply #22 on: October 05, 2010, 17:09:04 »

Zojuist getest, download versie schijnt een andere update 1.1 te hebben dan de losse 1.1 update.
Collega simmer met problemen mijn download versie gegeven, zijn eigen key erin, update 1.2.2  erop, en hij start weer op met kaarten welke in de boxversie niet meer te zien waren.
Misschien iets over het hoofd gezien bij Vstep.????

Rider

Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

buddy35

• Forum member
« Reply #23 on: October 05, 2010, 17:21:47 »

ik hem ook opnieuw geinstalleerd en onmiddelijk patch 1.2.2 er op gezet en nu werkt alles bij mij.had anders ook de zelfde problemen

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #24 on: October 05, 2010, 17:47:01 »

De patches zijn precies hetzelfde, Rider. Er was maar één versie die we getest hebben, niet twee. Zover ik weet zijn ze gelijk. (tenzij Steam eraan heeft zitten knoeien en dat lijkt me toch niet.)  :)

Dat hele steam/non-steam gebeuren is een uitgever/distributie verschil, geen software verschil.
Het is ook niet alléén maar bij ofwel steam ofwel non steam gebruikers dat de patch dit veroorzaakt. Dus dat is het dus waarschijnlijk niet.

Maar ergens zit dus wel een foutje dat op een rare onwillekeurige manier de één wel dit probleem geeft en de ander niet.  :-\

Zoals gezegd, men is hard op zoek naar de oorzaak. Laten we hopen op een snelle fix!

Voor nu is het dus een goeie tip om dan maar even opnieuw te installeren en dan ineens naar 1.2.2.
De content van 1.1 zit er toch al bij in.

Groet,
Fred
Pages: [1] 2 3   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines