Hello Guest November 23, 2024, 23:02:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: Ship Simulator Extremes patch 1.2 is uitgebracht!  (Read 19259 times)

tommetje3000

• Forum member
Re: Ship Simulator Extremes patch 1.2 is uitgebracht!
« Reply #25 on: October 05, 2010, 17:51:06 »

Raar, ik heb hem ook gedownload maar nergens last van.

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #26 on: October 05, 2010, 17:53:39 »

Test dingen eerst goed. En kom dan met een patch.

Alle veranderingen zoals te zien in de changelog zijn uitvoerig getest door een groot team met uitéénlopende pc's van onder de specificaties tot aan 'super pc'.

Dit probleem is daar nergens bij te voorschijn gekomen. En alle dingen die genoemd zijn als veranderingen zijn getest en goed bevonden door het hele team.

Als zoiets ineens opduikt zonder indicatie van te voren, hoe kun je het dan anticiperen volgens jou? Als je iets pas merkt als het te laat is en ook een maand verder 'testen/spelen' door de betatest groep het niet had laten zien, wat dan?

Altijd makkelijk om iets te roepen.... Dat het niet goed is dat snapt iedereen. Daar heb ik het niet over. Maar als dit tijdens het testen was gevonden, denk jij dan echt dat het niet eerst gerepareerd was? Alsof Vstep met opzet een patch uitbrengt, wetende dat dit erin zit. Ik dacht het niet.  ::)

Dus wat gebeurt dat gebeurt en nu maar weer wachten op een fix dan. Het is niet anders. Ze draaien i.i.g. overuren om het z.s.m. in orde te krijgen. Meer kunnen ze op dit moment niet doen.

Groet,

Fred

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #27 on: October 05, 2010, 18:45:21 »

Ik heb de problemen bij mezelf opgelost.

Gewoon opnieuw ingestalleerd zonder de 1.1 patch. En het werkt perfect. Ook ben ik naar de Engels gegaan bij het installeren. Kaart en rader doen het. Schepen goed te varen. Betere graphics. Kan weer schepen selecteren etc.(alleen nog wat bugs bij de bugsier 2)

Misschien een oplossing voor andere. :2thumbs:
Cadet Holland America Line

L.garcia

• Forum member
« Reply #28 on: October 05, 2010, 18:51:08 »

Ik heb de problemen bij mezelf opgelost.

Gewoon opnieuw ingestalleerd zonder de 1.1 patch. En het werkt perfect. Ook ben ik naar de Engels gegaan bij het installeren. Kaart en rader doen het. Schepen goed te varen. Betere graphics. Kan weer schepen selecteren etc.(alleen nog wat bugs bij de bugsier 2)

Misschien een oplossing voor andere. :2thumbs:

IK heb precies het zelfde gedaan en het spel werkt weer zo als het moet werken :2thumbs:

willem bytes

• Forum member
« Reply #29 on: October 05, 2010, 19:48:06 »

De patch is gearriveerd!

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21663.0.html

Jullie kunnen in dit topic jullie op- en aanmerkingen en eventuele vragen posten!

Groet,
Fred

Hallo Fred

Hier draait ook alles prima, er is een ding wat ik nog steeds mis in het vrije varen of een missie, de andere schepen die je tegenkwam ,ik zie ze niet zoals in 2008, speel niet op internet,dus dat weet ik niet of het dan ook zo is. Alles staat op hoog grafische of moet ik dat ergens aanvinken.Bij mijn Flight simulator noemt men dit A1 modellen, weet niet of dat hier ook zo heet.

M.v.g.
Willem

irnehhenri

• Forum member
« Reply #30 on: October 05, 2010, 19:56:20 »

De patch is heel goed, dat was het wachten wel waard, zo zien we wel weer dat geduld een schone zaak is,
ik had installatie problemen, de patch vond sse niet,
dus sse opnieuw geinstalleert en meteen 1.2.2 patch en hij doet het perfekt op de hoogste settings  ;D en eerst stotterde hij als een gek op medium :blush:
ben erg blij dat de MOB boot op de Agile solution is zijn er meer schepen die een MOB boot erbij hebben gekregen die die eerst niet hadden?
groeten
Henri

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #31 on: October 05, 2010, 19:59:55 »

Hallo Willem,

Ze zouden na de patch in vrij varen wel rond moeten varen om je heen.

Het zijn er misschien niet heel erg veel, maar bij mij zijn ze er wel.

In de missies zat reeds AI verkeer.

Groet,
Fred

LesPaul

• Forum member
« Reply #32 on: October 05, 2010, 20:28:17 »

Heb nu ook sse verwijderd en opnieuw geinstaleerd, zonder de eerste update, werkt nu prima. Denk dus dat alle beta testers geweten hebben dat er een soort can 1.1 patch ingebouwd zat, en niemand een poging gedaan heeft met die patch erin. (bij verwijderen krijg je de optie de opgeslagen speldata te bewaren, dat werkt prima). We zullen nog genoeg te zeuren overhouden, (vergrootglas nodig voor de boeien) , maar ben blij dat er nu duidelijk verbetering zie bespeuren is.

willem bytes

• Forum member
« Reply #33 on: October 05, 2010, 20:30:58 »

Hallo Willem,

Ze zouden na de patch in vrij varen wel rond moeten varen om je heen.

Het zijn er misschien niet heel erg veel, maar bij mij zijn ze er wel.

In de missies zat reeds AI verkeer.

Groet,
Fred

Bedankt voor het antwoord, maar dan zit er zeker veel minder in dan b.v. in de 2008 , daar moest je echt uitkijken als je een zijhaven uitkwam.
M.v.g.
\Willem

MokMok

• Forum member
« Reply #34 on: October 05, 2010, 20:32:48 »

SSE2010 wordt vanzelf wel beter als er nog meer patches uitkomen. Net als dat met SS08.

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #35 on: October 05, 2010, 20:39:30 »

Bedankt voor het antwoord, maar dan zit er zeker veel minder in dan b.v. in de 2008 , daar moest je echt uitkijken als je een zijhaven uitkwam.
M.v.g.
\Willem
Hallo Willem, volgens mij moet je die aan en uit kunnen zetten, wanneer je in vrijvaren moet gaan kiezen waar je wil starten staat er ergens linksonderin toggle ships on/of oke bij mij in het engels, kijk maar even wat er bij jou staat, volgens mij is dat het wat je zoekt :thumbs: succes jomach

willem bytes

• Forum member
« Reply #36 on: October 05, 2010, 21:47:06 »

Hallo Willem, volgens mij moet je die aan en uit kunnen zetten, wanneer je in vrijvaren moet gaan kiezen waar je wil starten staat er ergens linksonderin toggle ships on/of oke bij mij in het engels, kijk maar even wat er bij jou staat, volgens mij is dat het wat je zoekt :thumbs: succes jomach

Jomach

Dat heb ik gevonden ,het staat er ook in het Nederlands wat je kan aanvinken, maar het zal later nog wel meer worden denk ik, het zelfde kan je dan aangeven waar je wil beginnen op je kaart en dat kan nu alleen waar toevallig een schip ligt en niet zoals in 2008 waar je het zelf overal kon plaatsen.

M.v.g.

Willem

L.garcia

• Forum member
« Reply #37 on: October 06, 2010, 07:44:27 »

Ik heb al een keer voor dat de patch uitgebracht was aangegeven dat je met het bijbootje door de grond kan varen, bij deze zal ik het dus nog een keer doen voor bijv. een volgende patch :thumbs:

spirit_lionheart

• Forum member
« Reply #38 on: October 06, 2010, 08:32:10 »

Bij mij dezelfde problemen.
Geen kaart, geen radar en geen reddingsboot kunnen besturen.

Het online gebeuren heb ik nog niet getest.

Ik heb shipsim boxed versie. De 1.1 geinstalleerd en daarover de 1.2.2 geinstalleerd.

Ook bij het opstarten krijg ik een error:
Error scanning missions
1 duplicate UniqueID found, clearing missions list!

zie bijgevoegde foto

Allemaal leuk die updates. Maar als er zo veel mensen klagen over dezelfde problemen, dan vind ik het wel heel raar dat deze niet bij de testen naar boven gekomen zijn.

Ik hoop dat hier een snelle oplossing voor komt.

LesPaul

• Forum member
« Reply #39 on: October 06, 2010, 08:43:27 »

sorry spirit_lionheart, maar dit had je al gezien moeten hebben, kijk ff 1 post verder, die stond er al binnen een zeer korte tijd

spirit_lionheart

• Forum member
« Reply #40 on: October 06, 2010, 09:52:43 »

Bij mij dezelfde problemen.
Geen kaart, geen radar en geen reddingsboot kunnen besturen.

Het online gebeuren heb ik nog niet getest.

Ik heb shipsim boxed versie. De 1.1 geinstalleerd en daarover de 1.2.2 geinstalleerd.

Ik heb shipsim volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
De installatie is heb ik nu in het Engels uitgevoerd in plaats van in het Nederlands.
Ik heb over de boxed version onmiddellijk update 1.2.2 over gezet zonder update 1.1 te gebruiken.
En jawel hoor. Alles werkt nu perfect.

Zou vstep niet ergens vergeten te testen zijn met een versie waarop de 1.1 ook geinstalleerd op was???

LesPaul

• Forum member
« Reply #41 on: October 06, 2010, 10:13:00 »

Er schijnt in  update 1.2 al een 1.1 te zitten, dus ik denk dat ze die stap overgelagen hebben

RonH

• Forum member
« Reply #42 on: October 06, 2010, 10:37:55 »

Beste gamers,
Bij werkte het dus ook niet na de patch waren de servers van multiplayer ook weg.
Advies opgevolgd en alles eraf gehaald en weer geinstalleerd en daarna de laatste patch.
En toen ging het werken alleen nog niet helemaal lekker.
In New York kreeg ik geen boot en in Rotterdam kwam er een heleboel rook uit de kustwacht kotter maar ze ging niet vooruit of achteruit.
Met een Bugsier geprobeert en deze wilde wel varen dus ik hoop dat het meeste nu werkt.
Mvgr.
RonH

amarant

• Forum member
« Reply #43 on: October 06, 2010, 10:50:57 »

bij werk alles weer zo als het hoort
ik heb het gedestaliniseerd en daar na weer er op gezet en alles doet het weer  :2thumbs:

(en waarom staan de tonnen in Marseille in de muren  )

gr amarant

RonH

• Forum member
« Reply #44 on: October 06, 2010, 15:09:10 »

Er kloppen nog een heleboel zaken niet.
Indicatoren voor de boegschroef en pitch zijn bij de Pride of Rotterdam verdwenen.
En zo komt er nog wel een lijstje denk ik.
Is toch jammer. Ik begrijp dat het heel gecompliceerd is maar een versie uitbrengen die nu al 2 patches nodig heeft en dan nog veel fouten heeft geeft eerlijk gezegd toch te denken.
Maar goed als het werkt is het een prachtig spel met een zeer mooie plaatjes.
Ik hoop wel dat we weer kunnen slepen in de multiplayer servers.
Dus alles zal goed kom zeggen ze dan in Zuid Afrika.
RonH

blackhawk752

• Forum member
« Reply #45 on: October 06, 2010, 19:56:08 »

ook ik geen radar en geen kaart in het scherm

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
« Reply #46 on: October 06, 2010, 19:57:28 »

Hallo blackhawk752,

Zie a.u.b. hier:

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21476.msg291248.html#msg291248

En welkom op het forum!

Groet,
Fred

Platax

• Forum member
« Reply #47 on: October 07, 2010, 01:20:56 »

Hallo mensen,

Hier mijn ervaring met SSE vandaag binnen gekregen gelijk geïnstalleerd en de patch 1.2 er over.
Alles zag er mooi strak uit dus me eerste missie gespeeld Oriant Star Rotterdam - Southampton.
Wat het eerste op viel was dat ik in hele lege haven voerde met mijn schepen.
Ten tweede dat mijn beeld van mijn scherm niet over een kwam met mijn kaart dat liep achter als ik een havenmond passeerde en er voor bij was kwam deze pas in mijn kaartje te voor schijn.
De boeien zijn slecht te zien zeker in het donker ook dat ging verkeerd volgens het kaartje zou ik een groene boei krijgen maar was hem al gepasseerd erg vreemd.
In Southampton aan gekomen kon ik mijn aanleg kade niet zien en vinden dus een gok gemaakt en me trossen maar bij de eerste kade uit gezet en toen gaf hij in eens dat ik klaar was erg vreemd foutje bedankt.
Wat ik ook mis is de viskotter en andere schepen en leuke missies wat ik wel zonde vindt.
Het is al eerder gezegd hier op het forum er zitten nog diverse andere bugs in erg jammer.
Ik hoop ook dat deze problemen snel worden zal worden op gelost en heb daar ook wel vertrouwen in.
Wat ik hier en daar ook leest is dat je eventueel nog je bonus schip installeren kan maar die heb ik niet en kan hem ook niet vinden is dat een andere versie dan of zo.
Maar ik wacht wel af en speel verlopig maar mijn oude vertrouwde SS 2008 tot het is opgelost.

gr. Platax  :captain:

« Last Edit: October 07, 2010, 01:27:34 by Platax »

HR38bramsmout

• Forum member
« Reply #48 on: October 07, 2010, 16:21:32 »

bekijk me topic:    http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21767.0.html       :2thumbs: werkt :2thumbs:

roy post

• Forum member
« Reply #49 on: October 07, 2010, 20:14:20 »

opnieuw instalerren en dan pas de nieuwe update
Pages: 1 [2] 3   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines