Hallo mensen,
Hier mijn ervaring met SSE vandaag binnen gekregen gelijk geïnstalleerd en de patch 1.2 er over.
Alles zag er mooi strak uit dus me eerste missie gespeeld Oriant Star Rotterdam - Southampton.
Wat het eerste op viel was dat ik in hele lege haven voerde met mijn schepen.
Ten tweede dat mijn beeld van mijn scherm niet over een kwam met mijn kaart dat liep achter als ik een havenmond passeerde en er voor bij was kwam deze pas in mijn kaartje te voor schijn.
De boeien zijn slecht te zien zeker in het donker ook dat ging verkeerd volgens het kaartje zou ik een groene boei krijgen maar was hem al gepasseerd erg vreemd.
In Southampton aan gekomen kon ik mijn aanleg kade niet zien en vinden dus een gok gemaakt en me trossen maar bij de eerste kade uit gezet en toen gaf hij in eens dat ik klaar was erg vreemd foutje bedankt.
Wat ik ook mis is de viskotter en andere schepen en leuke missies wat ik wel zonde vindt.
Het is al eerder gezegd hier op het forum er zitten nog diverse andere bugs in erg jammer.
Ik hoop ook dat deze problemen snel worden zal worden op gelost en heb daar ook wel vertrouwen in.
Wat ik hier en daar ook leest is dat je eventueel nog je bonus schip installeren kan maar die heb ik niet en kan hem ook niet vinden is dat een andere versie dan of zo.
Maar ik wacht wel af en speel verlopig maar mijn oude vertrouwde SS 2008 tot het is opgelost.
gr. Platax