Mijn eerste indruk is eigenlijk voornamelijk dat ik er niet echt van onder de indruk ben...
Hij is grafisch redelijk, maar het is niet indrukwekkend wat ik wel verwacht had (en nee, dat ligt niet aan mijn systeem, ik kan met gemak de laatste spellen op hoge kwaliteit afspelen, SSE loopt vloeiend en heb echt geen prestatie problemen, het is gewoon niet echt mooi). Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
(kleine edit: ik zag net een topic in het Engelstalige deel van het forum, waarin een hele discussie ontstond over het al dan niet verbeterd zijn van SS.. laat ik dat even voor zijn: ik ben dus wel van mening dat SS enorm verbeterd is, ik had alleen bepaalde dingen beter/anders verwacht dan ze daadwerkelijk zijn)
Net twee missies gespeeld van Greenpeace, en het viel me op dat bij de eerste de Vermeer lekker heen en weer aan het schieten is (scheepslengte vooruit en achteruit in slechts seconden) omdat die het speelveld uit wilt maar dat niet kan, is een beetje slordig. Ook moet je in de tweede level van Greenpeace oppassen dat de Coast Guard niet tegen je aanknalt: De AI is heel erg slecht, hij let niet echt op en gaat met volle snelheid heen en weer. Ook viel me op in de Greenpeace level dat het schip wel erg fragiel is, het lijkt me niet dat als je gaat afmeren en de kant raakt met anderhalve knoop dat je schip direct zinkt, maar dat gebeurd in het spel wel helaas.
Zoals door de OP gezegd, er zullen wel patches komen, en ik hoop dat die dit soort dingen zullen wijzigen want het zijn kleine slordigheden.