Bij de Jumbe Javelin,is het zelfs zo dat je het schip moet opvangen of hij draaid gewoon door.
Ik ben een hele tijd geleden aanboord geweest van dat schip,en heb daar met de kapitein gesproken,op het schip zelf was ook een game aanboord.
De kapitein zei tegen mij,dat het een mooi ontworpen resultaat was in 3-D,maar dat de Jumbo Javelin in het echt wel heel snel reageert op zijn roer,maar dat je hem direct moet opvangen,anders hou je hem niet.
Ook denk ik dat er eens contact kan opgenomen worden met de rederij van de "Deo volente"alias"Agile solution" in de game.
Zelfs een kleine rederij zal wel even de nodige info verstrekken,als ze zien dat één van hun schepen ook in de game zit.
Zo creeer je een meer echte situatie,als het om de besturing van de schepen gaat.Je kan natuurlijk altijd ergens een ander vergelijkbaar schip gaan opzoeken waar dat je dan die dynamics overneemt,maar dat loopt niet altijd goed.
Er zit natuurlijk altijd wel een hoop werk in,en als dat dan terug moet herzien worden,ja,da's niet leuk.
toch vind ik het de moeite waar(d,om te doen
Marc