Hallo Allemaal
Oke mp heeft wel eens kuren, ben nu een jaar er mee bezig, maar wanneer ik bekijk hoeveel mensen met plezier hier praktiisch dagelijks spelen zonder te klagen, dan vind ik het allemaal wel meevallen, in de loop van dit jaar zijn we toch een hoop dingen te weten gekomen waar het door komt,
1: Internet aansluiting van degene die host,
2; Server laten draaien en op zelfde pc gamen
3; op de zelfde pc msn, ts en gamen,
4; net binne spec en toch op hoge grafische instelling willen spelen.
5 met meerdere personen op de zelfde plaats in willen loggen zonder overleg, zodat je ergens anders neergezet wordt,
6; chatten over allerlei dingen die totaal niks met varen of game te maken heeft, kun je beter op msn doen.
7; inloggen met een schip en dan van gedachte veranderen toch maar een ander schip, is geen probleem maar dan shipsim helemaal stoppen en even opnieuw opstarten dan heb je veel minders kans op qv errors en bv ongeldige licencie key. ben er zelf door scha en schande achter gekomen, in het begin had ik dat ook en kon ik op mijn eigen server niet inloggen. Het beste is als je maar een gewone internet aansluiting heb met een gewone breedband,
een server draaien en geen 2 a 4 .
wat lag betreft, wanneer je met een man of 10 op een kluitje zit krijg je idd dat fenomeen van rare dingen zoals vliegende schepen enz, dat is voor de rest niet zo erg kunnen we om lachen, en mooie foto's maken
Ik wil er maar mee zeggen we kunnen er veel zelf aan doen om de boel een beetje leuk te houden en te laten werken, zonder gelijk met het bewuste vingertje te wijzen.
En in mijn geval is het helemaal niet erg, als het erg wordt vraag de jongens om er even uit te gaan dan kan ik server weer opnieuw opstarten, en het werkt weer prima.
Dus mensen mijn advies is, speel het spel en neem die paar tekortkomingen op de koop toe, want als je eerlijk bent, de meeste mensen hebben enorm veel plezier mee, zonder te zeuren of te morren.
Want je kunt er zelf ook veel aan doen om het toch behoorlijk te laten draaien.
grt
JoMach