Hello Guest March 28, 2024, 22:20:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: multiplayer  (Read 3384 times)

humpyhobby

  • Guest
multiplayer
« on: August 03, 2008, 14:48:35 »

Wat ik vind van multiplayer: Het is er in alle opzichten te rustig en vaak erg saai ??
Je kunt alleen maar met een beperkt aantal schepen varen waadoor je dus veel schepen van hetzelfde type tegenkomt, daarbij moet je vaak kilometers varen voor je andere spelers tegenkomt.
En het aantal spelers bepaalt de hoeveelheid aan schepen.
Je hoeft alleen maar rekening te houden met de andere spelers omdat je er geen ander scheepvaart verkeer zult aantreffen.
Is het mogelijk om ook (zoals bij missies)dat je scheepvaart tegenkomt die er alleen maar is om het wat drukker op het water te maken, zodat je niet het gevoel hebt dat de hele haven voor jou alleen is, Of dat je bijvoorbeeld een missie met een aantal deelnemers moet volbrengen.m.vr.gr. humpy
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: multiplayer
« Reply #1 on: August 03, 2008, 14:55:11 »

Hallo humpy, en welkom op het forum.

De multiplayer modus zal nog wel verder uitgewerkt worden, inderdaad. Nu is het alleen nog maar Free roam, maar zover ik weet zijn er wel plannen om dat uit te werken zodat er b.v. ook missies gedaan kunnen worden in de toekomst en dergelijke. Maar die ontwikkeling zal wel de nodige tijd kosten.

Even een rare vraag misschien, maar ik zie dat je geen licensie code geregistreerd hebt. Dat is echter wel nodig om überhaupt MP te kunnen spelen. Heb je toevallig nog een ander account hier waar je licensie code op geregistreerd is? Het hebben van meerdere forum accounts is namelijk niet toegestaan dus als je eventueel ook een ander account hebt waarmee je van de online opties van het spel gebruikt maakt wil ik je graag vragen slechts één van deze accounts te gebruiken.

Groeten,
Fred

Logged

pieter12

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: multiplayer
« Reply #2 on: October 29, 2010, 22:17:57 »

beste,
ik weet niet of je me kan helpen maar ik doe en poging.
bij shipsimulator exstremes kan ik  niet multiplayer hoe zou ik er wel op kunnen spelen


groeten pieter
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines