Hello Guest March 28, 2024, 14:24:26 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Hollands Glorie  (Read 1476 times)

humpy

  • Forum member
  • Posts: 27
Hollands Glorie
« on: August 03, 2008, 11:13:29 »

We hebben nu de beroemde "Furie" stoomsleepboot in het spel, maar wat te denken van de sleepboot die op de achtergrond te zien is bij het info filmpje van de "Furie"
De "Zwarte Zee" is zeker net zo beroemd, met dit verschil de "Furie" is er nog.
Ik vind het een gemis dat er in SS 2008 geen binnenvaartschepen gebruikt kunnen worden.

Misschien is het wat om in de toekomst bij de scheepswerf een gedeelte in te ruimen voor in Nederland voorkomende binnenvaart scheepstypen, oud en nieuw zoals een Opduwertje en de Veerhaven , groot en klein zoals een Luxe motor of een modern containerschip, en de zeegaande schepen zoals de Kustvaart/lijndienst - zeesleepvaart/bevoorrading, een uitbreiding van nederlandse havens en diverse rivier en kanaal gedeelten zodat je Amsterdam en Rotterdam ook bereiken kunt via rivieren en Amsterdam-Rijnkanaal om maar een voorbeeld te noemen, of Rotterdem/Antwerpen   
Logged
De beste stuurlui staan altijd aan de wal !!!

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands Glorie
« Reply #1 on: August 03, 2008, 15:22:26 »

Hallo humpy,

Ik zie dat dit de account is waar ik over sprak in het antwoord op je andere post. Gaarne die andere deleten! Dankjewel.

Je ideeën zijn zeker goed. Ik zou die dingen ook zeer verwelkomen, maar het is wel een internationale sim, dus ik denk niet dat er zoveel aandacht zal worden besteed aan Nederlandse wateren en schepen alleen.

De community krijgt er zojuist al twee schepen bij, de Furie is al uit, de Elbe (zeesleper, dus die wens word vervuld) zal spoedig ook uitkomen voor iedereen. Maar het gebrek aan binnenvaartschepen vind ik ook wel een gemis inderdaad en ik hoop ook dat daar nog wat aan gedaan gaat worden.


Groet,
Fred
Logged

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Hollands Glorie
« Reply #2 on: August 03, 2008, 20:30:27 »

ik heb zoon gevoel dat er binnenvaartschepen komen in de volgende versie van ss maar ik denk niet in deze versie omdat ze dan mischien te veel werk krijgen wand de andere shipsim moet ook nog ontworpen en gemaakt worden en dat duurt ook nog wel effe maarja mischien gebeurt er nog een leuk iets 
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines