Hello Guest March 29, 2024, 16:11:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2 3   Go Down

Author Topic: Alle servers draaien NIET naar behoren  (Read 19176 times)

Flyerwim

  • Forum member
  • Posts: 13
Alle servers draaien NIET naar behoren
« on: July 25, 2008, 23:29:22 »

Hallo allemaal

Voor degenen die dit aangaan(VStep en z'n administrators)
DE servers draaien voor geen meter ,2008 servers eruit ??, waarom?
NH servers nog over en die draaien echt niet goed.
en dan de ,,Licence Key'' ,ongeldig????Hoe kan dit??
Er wordt toch wel notitie van genomen ,als er meldingen zijn ???
Ik heb dit spel vanaf het begin, het is een prachtig spel, wat zonde dat het
niet goed draait.
Ik wacht nu af of multiplay  ,,gerepareerd'' wordt.
Op deze manier kan men niet Multyplayen
Als men inlogt ,krijgt men voor een moment  ,,thriller'' te zien.
wat hiervoor nog nooit was ,WAT is dit voor een file?
Boten varen over de landtong, andere schepen varen bv. 300 Kn.
of men ziet dubbele schepen !!!!????
Laat eens iets horen als er veranderingen komen of als er iets niet in orde
is. Of is dit niet van belang ?

Hoop dat hier eens op gereageerd wordt, velen met mij wachten op antwoord.
Voorals nog heb ik hoop en dat ik en anderen weer leuk kunnen spelen.

Vriendelijke groeten
Flyer
« Last Edit: July 26, 2008, 21:15:31 by Flyerwim »
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #1 on: July 26, 2008, 14:20:14 »

Helemaal mee eens Wim.!!!...tis bagger het ontneemt je de plezier om "online" te varen...

ben ook meer aan het in en uitloggen als dat ik aan spelen toe kom
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #2 on: July 26, 2008, 17:03:33 »

Hallo allemaal

Voor degenen die dit aangaan(VStep en z'n administrators)
DE servers draaien voor geen meter ,2006 servers eruit ??, waarom?
NH servers nog over en die draaien echt niet goed.
Er wordt toch wel notitie van genomen ,als er meldingen zijn ???
Ik heb dit spel vanaf het begin, het is een prachtig spel, wat zonde dat het
niet goed draait.
Ik wacht nu af of multiplay  ,,gerepareerd'' wordt.
Op deze manier kan men niet Multyplayen
Als men inlogt ,krijgt men voor een moment  ,,thriller'' te zien.
wat hiervoor nog nooit was ,WAT is dit voor een file?
Boten varen over de landtong, andere schepen varen bv. 300 Kn.
of men ziet dubbele schepen !!!!????
Laat eens iets horen als er veranderingen komen of als er iets niet in orde
is. Of is dit niet van belang ?

Hoop dat hier eens op gereageerd wordt, velen met mij wachten op antwoord.
Voorals nog heb ik hoop en dat ik en anderen weer leuk kunnen spelen.

Vriendelijke groeten
Flyer

ja Wim je hebt hellemaal gelijk we hebben allemaal dezelfde problemen met mp,
al een week lang rotzooi slecht inloggen ben je eindelijk ingelogt heb je een dubbele boot of verkeerde plaats,
of anderen zien je niet of je krijgt te horen dat je 400 knopen vaart.
zo is het spelen op mp niet leuk meer en nauwelijks meer te doen.
het is nu wel tijd dat de admins minimaal reageren en het neerleggen bij VSTEP.
om dit vreselijk irritante probleem op te lossen.
graag reactie van admins/vstep

groet.
Tico.
« Last Edit: July 26, 2008, 17:09:34 by carambole1 »
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #3 on: July 26, 2008, 19:08:08 »

ben het met de mensen boven mij eens
questviewer werkt ook niet naar behoren na 16 keer opnieuw opstarten eindelijk er in
« Last Edit: July 26, 2008, 19:19:10 by gradus »
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #4 on: July 26, 2008, 19:20:59 »

Ook hier hetzelfde, er is op NIET EEN server langer te spelen dan 20 minuten als het al lukt om op de server te komen.
Of het nu een om een publieke of vstep server gaat het blijft gelijk.
De multiplayer servers werken sinds de laatste week voor geen meter, wat er aan de hand is weet ik niet maar als dit zo doorgaat voorspel ik weinig goeds voor de multi afdeling.
Ik hoop dan ook dat er nu een keer met goede argumenten word terug gereageerd want dit is van de gekke op deze manier.
MODERATORS/ REAGEER DUS NU EEN KEER ZOALS HET HOORT EN VERZORG EEN PASSEND ANtWOORD.!!!!
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

balh

  • Forum member
  • Posts: 28
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #5 on: July 26, 2008, 19:36:46 »

Ben het met jullie eens het bederft het vaarplezier van velen.

Groet balh.
Logged

auke de haan

  • Custom Mission Managers
  • Posts: 29
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #6 on: July 26, 2008, 23:21:03 »

Ook hier in het noorden ben ik het met de bovenstaande mensen helemaal eens.
Het is verschrikkelijk jammer dat het zo moet gaan met de MP.
Ik doe nu ook al een tijdje mee, maar sinds de laatste tijd is het gewoon bagger.
Draai je een keer goed, komt er iemand anders binnen die problemen heeft en voor je het weet zie je zelf ook dubbele schepen of krijg je een questviewer.
En als je als team, met zijn alleen iets opbouwd, een redding, een berging, het assisteren van schepen en je word er afgegooid, dan zal het spel plezier heel snel dalen.
Het zal heel jammer zijn dat door deze problemen veel mensen zullen stoppen met deze prachtige en geweldige simulator, dus doe er wat aan.

Auke de Haan (Tuinman Towage Harlingen)
Logged
Auke de Haan (FRIESLAND)
Iskes Towage and Salvage the Netherlands

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #7 on: July 26, 2008, 23:26:06 »

Dag heren,

De problemen zijn gerapporteerd, maar ik heb verder helaas niks dat ik jullie kan vertellen.

We zitten in het weekend en ook zijn er volgens mij wat mensen bij VSTEP op vakantie. dus ik weet niet hoe snel dit probleem opgelost word of waar het precies aan ligt. Ik heb e.e.a. geprobeerd en inderdaad is het niet in orde. Problemen met de hoofdserver aan VSTEP's kant, lijkt me.

En sorry maar wij hebben gewoon vaak ook de antwoorden niet voor jullie, hoe zeer we dat ook zouden willen.  :-\

Ik kan natuurlijk niet zomaar een passend antwoord gaan verzinnen.. dat zal toch echt van VSTEP en de MP admins moeten komen. Maar ik heb het aan ze doorgegeven, dus het is even afwachten. Ik wou dat ik meer kon zeggen of doen....  :(

Groet,
Fred
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #8 on: July 27, 2008, 11:36:30 »

Alvast bedankt fred, maar het bevestigd ons vermoeden al dat moderators net zo veel te vertellen hebben als wij, OOK NIKS.!!!
De moderators beheren dus alleen het forum en kijken of wij ons aan de kleine regeltjes houden, voor echte oplossingen moeten we bij VSTEP zijn, en die geven geen gehoor.
Conclusie, je kunt hier neer zetten wat je wilt, maar een oplossing is er voorlopig niet wegens vakantie tijd of geef het maar een naam.
Misschien dat een bezoekje aan vstep meer uit haalt.

Was tie weer, frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #9 on: July 27, 2008, 13:08:36 »

Hoi Frank,

Nou ja, we doen wel wat meer dan alleen de regeltjes handhaven hier hoor.  ;)
Niet voor mezelf, maar vooral met het oog op mijn collega's hier die al heel wat jaren meer meelopen vind ik toch dat je ons als moderators iets meer 'credit' geven mag.

We spenderen uren per dag, kostenloos, om vragen te beantwoorden over het spel, dingen uit te leggen, technische problemen van spelers op te lossen en uiteraard ook om de regels te handhaven van zowel het forum als de MP servers. Daarnaast word er research gedaan, we beta testen nieuwe dingen, we testen custom missies, we krijgen stapels PM's met vragen en problemen die we afhandelen en meer. En VSTEP geeft zeker wel gehoor, want we staan vaak met ze in contact, maar het is een bedrijf en tja, die mensen hebben ook gewoon weekend. Niks aan te doen.

Maar degenen onder ons die niet voor VSTEP werken hebben geen toegang tot hun hardware en kunnen dus geen invloed uitoefenen op de MP server, dat mag duidelijk zijn.  :)

Ik wilde niet zeuren hoor, dus sorry daarvoor, maar ik vond je opmerkingen een beetje neerbuigend jegens ons, die toch hier voor nop elke dag weer uren druk zijn voor jullie, tevens ook 'achter de schermen'.

Groeten,
Fred

Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #10 on: July 27, 2008, 14:49:51 »

Ik draai zelf al jaren mee als moderator sysop admin en owner, dus weet wat het werk inhoud, maar je gaf al andwoord op mijn niet gestelde vraag of jullie een streepje voor hadden op de gewone gebruiker, het antwoord is dus ja, beta testen en alle voordelen daar rondom.

En met het aantal moderators dat er rond huppelen op dit board, valt het werk wel mee denk ik, maar heb toch bewondering voor degene die dit doen.


Greetz, Frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #11 on: July 27, 2008, 14:53:33 »

nou zat ik vrijdagmiddag op MP,ik vaarde op me gemakkie door hamburg,wat gebeurt er,ik zie ineens op me scherm verschijnen, de vlag en naam van Andorra,en toen was het gebeurt,kon ook niet meer op die server komen,verbinding was verbroken en bleef verbroken,raar he,een hacker ????
groet,Frank
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #12 on: July 27, 2008, 14:57:42 »

Nope, da's geen hacker.

De "andorra" speler, is een speler (willekeurig wie) die verbinding maakt met de server, maar op één of ander manier er niet op komt.

De speler is er dan niet echt, maar de server maakt er wel een 'slot' voor aan. En omdat er geen info komt van de speler, zoals naam en land van herkomst, maakt de server er één aan zonder verdere naams info en met de eerstgenoemde landsnaam in de lijst van 'tags' voor landen als land van herkomst, en dat is dan toevallig Andorra.

Dus da's een mislukte inlogpoging van iemand en geen specifiek persoon of hacker, misschien dat de server dus op dat moment vastgelopen is, dat lijkt me een logische verklaring.

Groet,
Fred
Logged

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #13 on: July 27, 2008, 15:01:02 »

he Fred,bedankt voor de uitleg
groet,frank
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #14 on: July 27, 2008, 15:03:12 »

Ik draai zelf al jaren mee als moderator sysop admin en owner, dus weet wat het werk inhoud, maar je gaf al andwoord op mijn niet gestelde vraag of jullie een streepje voor hadden op de gewone gebruiker, het antwoord is dus ja, beta testen en alle voordelen daar rondom.

En met het aantal moderators dat er rond huppelen op dit board, valt het werk wel mee denk ik, maar heb toch bewondering voor degene die dit doen.


Greetz, Frank

Het is geen super zware baan, nee.. dat is duidelijk, en we doen het natuurlijk vooral omdat we het een geweldig leuke hobby vinden. Maar je weet dan zelf ook uit ervaring wel dat het meeste werk niet in 'het openbaar' gedaan word. Daarom even mijn gezeur na wat ik een beetje een negatieve opmerking vond. We hebben inderdaad wel wat meer inzicht in bepaalde dingen, maar inderdaad niet altijd alle antwoorden voor jullie, en dat is voor ons ook niet altijd even leuk.   ;)

Dankjewel voor je aardige woorden! Dat stellen we zeer op prijs.   :)

@ dycore; graag gedaan!!


Groeten,
Fred
Logged

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #15 on: July 27, 2008, 19:45:02 »

Als je zelf thuis op je pc een server draaid, dan heb je toch niks te maken met de server van Vstep ??

Groetjes,

Peter.
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #16 on: July 27, 2008, 20:17:17 »

Als je zelf thuis op je pc een server draaid, dan heb je toch niks te maken met de server van Vstep ??

Groetjes,

Peter.


Hoe denk je dan dat je licency key word gecontroleerd ???? Juist VIA de VSTEP servers.
Dus, WEL mee te maken.

Greetz, frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #17 on: July 27, 2008, 20:52:42 »

Dus als ik het goed begrijp, als ik een server zou draaien thuis, dan haalt VSTEP informatie van mijn pc om te zien of ik een licency key heb ??

Groetjes,

Peter.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #18 on: July 27, 2008, 21:22:06 »

Hallo Peter, en welkom op het forum!

Ja inderdaad, maar niet alleen als je een server opzet, ook als je op andermans (of VSTEP's) servers inlogt.
Alle dingen in het spel die over het internet gaan, dus ook up- en downloaden van custom missies, gaan via VSTEP.

Groet,
Fred

Logged

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #19 on: July 27, 2008, 22:18:28 »

Hoi Fred,

Bedankt voor je snelle reactie.

Maar waar haalt VSTEP het recht vandaan om bij iemand anders informatie van z'n pc te halen, en trouwens, is dat wel wettelijk toegestaan. ??

En ik hoor zojuist op de voice dat de servers al veel langer slecht of totaal niet draaien, waarom duurt het allemaal zolang ???

Om dan te zeggen dat het weekend is slaat totaal nergens op lijkt mij, VSTEP is een commercieel bedrijf, en die moet dan gewoon zorgen dat de servers 24 uur/ 7 dagen per week goed draaien.

Ik werk zelf in de data/telecommunicatie, en als er bij een klant een storing optreed, dan zorgt ons bedrijf dat 1 van onze monteurs er zo snel mogelijk zijn om de storing in het netwerk op te lossen.

Dus eigelijk moeten jullie moderators en/of testers contact kunnen opnemen met iemand van VSTEP om die problemen met de servers op te lossen.

Maar even voor alle duidelijkheid, dit is geen verwijt naar jou of andere moderators/testers, maar naar VSTEP, die zijn zaakjes niet goed hebben geregeld, zodat mensen met betaalde software niet op de servers kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Peter.


Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #20 on: July 27, 2008, 22:30:20 »

Hallo Peter,

Als jij met een website, een game server, of wat dan ook contact maakt op het internet krijgen mensen informatie van jouw pc. Het is in dit geval echt geen "inbreken" ofzo, je licensie word gewoon gechecked om je toegang tot de servers te verschaffen, da's heel normaal hoor. Niks om je zorgen over te maken.

Ik weet niet waarom het zo lang duurt met de servers, ik denk dat het een hardware probleem is bij VSTEP en dat de boel opnieuw opgestart moet worden.

De door spelers aangemaakte servers doen het wel gewoon en daar zijn er aardig wat van, dus er is goed te spelen, ik heb de hele middag en het grootste deel van de avond op diverse servers gespeeld zonder enige problemen.

Ik wil er wel even bij vertellen dat VSTEP helemaal niet HOEFT te zorgen voor servers om op te spelen als ze hadden gekozen om het niet te doen. Dat doen de meeste spel ontwikkelaars namelijk helemaal niet. VSTEP doet het er extra bij voor ons, dus daar moeten we gewoon blij mee zijn, ondanks de problemen die er af en toe zijn. Bij de meeste andere spellen zijn er ALLEEN maar speler servers. Dus het is een extraatje van VSTEP dat ze zelf bekostigen, en geen feature van het spel waar je eigenlijk voor betaald hebt. Als we het vergelijken met andere spellen mogen we dus blij zijn dat ze ons überhaubt servers aanbieden en niet alleen maar de server software hebben uitgebracht.

Misschien is het zelfs wel een probleem met de provider die VSTEP gebruikt, dat zou ook nog kunnen, dan kunnen we VSTEP moeilijk betichten van slecht zaken doen, dat is overmacht dan.

Ik heb reeds een bericht gestuurd naar VSTEP en dus zullen ze dat morgen wel lezen. Er zijn op dit moment een hoop mensen daar op vakantie zoals ik begrepen heb dus de taken zullen wel zo verdeeld zijn over de achterblijvers dat die het extra druk hebben en er in het weekend helaas niet ingegrepen kan worden bij deze problemen, misschien. Ze kunnen niet 24/7 op kantoor zijn daar. Maar zoals ik al zei, de speler servers zijn wel gewoon online. Dus er is te spelen, gelukkig.

Dit even als perspectief. Maar ik snap de frustratie uiteraard en hoop met jullie op een spoedige fix!

Vriendelijke groet,
Fred



Logged

Bossie

  • Forum member
  • Posts: 57
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #21 on: July 27, 2008, 22:33:32 »


Hallo,

Helaas moeten wij van de HollandsGlorie Multiplayer servers ook constateren dat er veel problemen zijn met de MP. Veel problemen zoals dubbele, vliegende en springende schepen, haperende beelden, problemen met in het spel komen, questviewer foutmeldingen, enz. enz.

Het is moeilijk om aan de spelgebruikers uit te leggen dat de indviduele servers niet de problemen veroorzaken. Die worden goed onderhouden en nagekeken.

Ik kan alleen maar beamen wat er al gezegd is en missies spelen met de genoemde problemen is ook nagenoeg geen doen.

Er zal snel actie genomen moeten worden door VSTEP aan de hoofdserver anders vrees ik ook dat het plezier bij een aantal zal vergaan en dat is jammer want het is een prachtig en mooi spel met een hoge verslavingsfactor mits het goed (lees beter) werkt.

Overigens sluiten ik en mijn directe collega's van HollandsGlorie.nl ons van harte aan om de moderators en admin van dit forum te bedanken voor hun inzet. Zonder hen zou het minder gemakkelijk zijn om ideeen en problemen over te brengen en vragen te stellen.

Vriendelijke groeten,

Bossie
Hoofdmoderator / Server Admin /Channel Admin HollandsGlorie.nl

Logged
"Always respect the other"



Founder DMFA
Dutch Maritime Friends Association
DMFA.REG@gmail.com
Team Speak IP 62.238.206.150

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #22 on: July 27, 2008, 22:43:51 »

Dag Bossie,

Het is ook lastig voor ons om precies aan te geven bij VSTEP wat het probleem is.
Ik heb zoals ik al zei zowat de hele dag gespeeld, en niks meegemaakt van deze problemen. Zou het kunnen dat sommigen teveel servers hebben draaien naast elkaar misschien?

Ik was vandaag volgens mij ook nog even op jullie server, en daar ook niets aan de hand hoor, maar slechts een stuk of 6 spelers, dus het was niet erg druk, als ik tenminste de juiste sessie in gedachte heb.  :)

Misschien dat er eerst bepaalde kritische punten benaderd moeten worden zoals drukte op een server, gecombineerde pings van de spelers, bandbreedte van de aanbieder, etc, voordat de problemen zich manifesteren, ik weet niet niet, maar ik merk gewoon persoonlijk heel weinig van de genoemde problemen, als ik eerlijk ben.

Zou je eens kunnen bijhouden (als dat mogelijk is) wanneer de meeste problemen voorkomen, bijvoorbeeld als het heel druk is, of dat soort dingen. Hoe meer info we hebben over de problemen, des te beter om te kijken waar het aan ligt.

Ik heb vandaag één vliegend schip gezien, maar die was eerst ondersteboven geraakt door een rare stunt met het anker.. en dan kun je niet meer spreken van een normaal spelverloop natuurlijk. Dus die tel ik niet mee. DAt is een glitch en geen server probleem dan.  ;D

En dankjewel voor de fijne woorden!   :)

Groet,
Fred
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #23 on: July 27, 2008, 22:58:23 »

Dag Bossie,

Het is ook lastig voor ons om precies aan te geven bij VSTEP wat het probleem is.
Ik heb zoals ik al zei zowat de hele dag gespeeld, en niks meegemaakt van deze problemen. Zou het kunnen dat sommigen teveel servers hebben draaien naast elkaar misschien?

Ik was vandaag volgens mij ook nog even op jullie server, en daar ook niets aan de hand hoor, maar slechts een stuk of 6 spelers, dus het was niet erg druk, als ik tenminste de juiste sessie in gedachte heb.  :)

Misschien dat er eerst bepaalde kritische punten benaderd moeten worden zoals drukte op een server, gecombineerde pings van de spelers, bandbreedte van de aanbieder, etc, voordat de problemen zich manifesteren, ik weet niet niet, maar ik merk gewoon persoonlijk heel weinig van de genoemde problemen, als ik eerlijk ben.

Zou je eens kunnen bijhouden (als dat mogelijk is) wanneer de meeste problemen voorkomen, bijvoorbeeld als het heel druk is, of dat soort dingen. Hoe meer info we hebben over de problemen, des te beter om te kijken waar het aan ligt.

Ik heb vandaag één vliegend schip gezien, maar die was eerst ondersteboven geraakt door een rare stunt met het anker.. en dan kun je niet meer spreken van een normaal spelverloop natuurlijk. Dus die tel ik niet mee. DAt is een glitch en geen server probleem dan.  ;D

En dankjewel voor de fijne woorden!   :)

Groet,
Fred
ik wil niet veel vertellen mad fred maar dit slaat alles ,
je hoort van alle kanten de problemen en je doet nu of er niks aan de hand is,
wij hebben al een week last van quest ,spook schepen , slecht of hellemaal niet in loggen,
en wat jij zegt over servers dat VSTEP eigenlijk daar niks mee te maken heeft is ook niet waar,
het proggram word wel zodanig verkocht dat je multyplayer  kan spelen,
het lijkt mij nu dat je probeert alle problemen  weg te wuiffen,
met als motto ik heb weinig problemen dus het is goed !!!!!

gr,
tico.
Logged

Hagenees

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Alle servers draaien NIET naar behoren
« Reply #24 on: July 27, 2008, 23:03:10 »

Beste Fred,

Ik heb bij VSTEP de addon " New Horizons " gekocht waar die MP functie inzit.

Dus dan moet mijn inziens VSTEP wel ervoor zorgen dat zij servers hebben draaien zodat wij van die betaalde functie gebruik kunnen maken, of zie ik dat verkeerd ??

En dat de servers van players niet goed werken komt volgens mij, omdat die servers ook contact maken met de servers van VSTEP.
Dus als die VSTEP servers niet goed draaien, dan kunnen de servers van players ook niet goed werken.

Groetjes,

Peter.


Logged
Pages: [1] 2 3   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines