8)Hallo schippers,
Ik heb een aantal missies gedaan en de volgende zaken geconstateerd.
Bij de missie "Goede zaken in Cornwall" met de watertaxi is er soms na de 8e waypoint na de "Sherpa" geen waypoint meer. ::)Er moet dan een drenkeling naar het jacht worden gebracht. Je ziet de drenkeling wel, maar zoals gezegd geen waypoint en dus kan de missie niet worden uitgespeeld. ;DBij een volgende keer was het er wel.
Bij de missie "Pleziertochtje bij Padstow" is het bijna onmogelijk om het jacht uit de haven te varen omdat een afgemeerde vissersboot de haveningang blokkert. :-[Met heel voorzichtig manouvreren is het mij gelukt.
Dit zelfde doet zich voor bij de missie "Eerste reis naar Padstow". Alles gaat goed tot de overstap naar het klassieke jacht. Het 3e waypoint is niet bereikbaar door die afgemeerde vissersboot.
Wat je ook doet, het is onmogelijk om de haven in te varen. Het jacht is te breed om tussen de afgemeerde vissersboot en de haveningang door te varen.
Dan nog een opmerking over de missie met de duwboot in de haven van Rotterdam. Zoals eerder opgemerkt door andere spelers is het bijna onmogelijk om de duwboot met twee-, laatstaan vier bakken zonder aanvaringen uit de Waalhaven naar Vlaardingen te varen. Door heel precies te manouvreren is het mij uiteindelijk toch gelukt.
Het zou veel beter zijn als daarbij een hulpsleepboot gebruikt zou kunnen worden. Bovendien moet het toch bekend zijn bij de maker van deze animatie dat het verplicht is om voor de stad een (stuur)sleepboot te gebruiken.
Tenslotte nog een vraag over de missie "Vergeten containers" ???Ik zag dat er een remake van is. Hoe moet ik dat in het spel installeren
::)Ben benieuwd naar de reacties.