Hello Guest April 26, 2024, 21:15:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Waarom komt de bak niet mee?  (Read 1875 times)

RAK

  • Forum member
  • Posts: 2
Waarom komt de bak niet mee?
« on: April 30, 2008, 23:31:22 »

Hallo allemaal,

Wat ben ik toch een domme landrot!  ;D  Ik krijg het maar niet voor elkaar om de duwbak goed aan de duwboot vast te maken...  :(

SS2008NH 1.4/1034, mission "Waste'n garbage tour in SanFran". Ik keer de duwboot en vaar hem de groene cirkel in bij de achterkant van die enkele bak die daar ligt. De boodschap "Connect the towing line here" verschijnt. Ik klik op Moorage, Barge en vervolgens op de blauwe cirkels: op de duwboot rechtsvoor, op de bak rechtsachter (de boodschap "Off Treasure Island.." verschijnt), op de duwboot linksvoor, op de bak linksachter. Twee rechte, korte, dikke witte lijnen zijn het gevolg. (Kruislings heb ik ook geprobeerd, met dezelfde uitkomst). Nu moet ik natuurlijk even achteruit de zijhaven uit, dus even recht achteruit "trekken" met de duwboot. Maar wat ik ook probeer, de bak komt niet mee. De kabels rekken uit als elastiekjes, steeds verder en verder, maar de bak "volgt" niet. Zie de foto. Wat doe ik nou toch verkeerd? De bak ligt niet vast (aan de wal of zo), want als ik er tegen duw, schuift hij verder naar achteren. Ik heb geprobeerd eromheen te varen en dan te duwen vanaf de andere kant en dat gaat, maar aan die kant van de bak zitten geen vastmaakpunten voor de duwboot, dus dat is vast niet de bedoeling.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Waarom komt de bak niet mee?
« Reply #1 on: May 01, 2008, 07:10:10 »

Hoy,
Ik zou niet weten,wat daar fout zou kunnen zijn,mischien is de kwaliteit van jouw kabels niet goed(elastiekjes) :D :D.
Ik heb die missie al uitgevoerd,en het werkte bij mij wel goed.
Marc
Logged
N

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: Waarom komt de bak niet mee?
« Reply #2 on: May 02, 2008, 14:13:52 »

mhh dat is een fout in het spel als je nouw eens aan de andere kant van de bak effe een klein duuwtje geeft dat de bak in beweging komt en dan vaar je weer naar de andere kant en zet je hem dan weer vast mischien helpt dat
Logged

RAK

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: Waarom komt de bak niet mee?
« Reply #3 on: May 02, 2008, 20:25:54 »

Bedankt voor het meedenken. Ik heb de bak uit de zijhaven geduwd en ben daarna omgevaren en heb vastgemaakt maar helaas, deze duwbak wil echt alleen maar geduwd worden. Zie nieuwe foto.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Waarom komt de bak niet mee?
« Reply #4 on: May 02, 2008, 21:10:13 »

He Rak
Probeer eens met andere codecs te installeren, dat wil wel eens helpen, even googlen dan vind je zo site waar ze te vinden zijn. ;D
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines