Hello Guest April 26, 2024, 00:27:06 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Nieuweling  (Read 2537 times)

riny

  • Forum member
  • Posts: 137
Nieuweling
« on: April 18, 2008, 23:43:46 »

Hallo schippers. Ik ben nieuw hier en weet zeker dat ik dit forum dringend nodig zal hebben.
Mijn naam is Riny. En 62 jaar oud. Wat vaar kentnissen betreft, gaat dat behoorlijk goed. Heb zelf jaren lang op de Rijn gevaren. Wat computer kentnissen betreft, is het zo lala. Ik ben overgestapt van de simulator 2006, waar ik nooit problemen had,  op de 2008. Daar ik in Duitsland woon, heb ik een duitse uitvoering. Ik heb nu 4 missies geprobeerd, met als resultaat dat bij alle missies kort voor het einde de computer zich ophangt. Als ik vrij vaar, kan ik uren lang over de hele wereld varen zonder problemen. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Groetjes Riny
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Nieuweling
« Reply #1 on: April 19, 2008, 15:27:10 »

misschien is je computer niet goed genoeg om het spel te kunnen draaien??
Logged

member at mmps
made by TJK

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Nieuweling
« Reply #2 on: April 19, 2008, 15:48:43 »

Welkom op dit forum,
Ja mischien kan je eens nakijken of je computer niet te licht is voor het program,geef alles een door zodat de computer-wizzards onder ons je eens verder kunnen helpen.(Ik behoor daar zeker niet bij ;D)
Op dit forum kan je alle vragen kwijt en er zijn er altijd die een passende oplossing kunnen in mekaar steken.
Marc
Logged
N

riny

  • Forum member
  • Posts: 137
Re: Nieuweling
« Reply #3 on: April 20, 2008, 22:29:06 »

Hi folks, bedankt voor de antwoorden. Ik heb een AMD Athlon XP (Prof.) 2600 MHz. 1024 MB RAM. En een RADEON 9600 Grafikkaart. Ik denk dat dat eigenlijk voldoende moet zijn. Ik tip meer op de grafik-driver.
Groetjes Riny
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Nieuweling
« Reply #4 on: April 21, 2008, 00:41:20 »

Hallo riny en ook van mij welkom op het forum.

Het kan inderdaad zijn dat er met (een) driver update(s) problemen verholpen kunnen worden.

Kun je misschien even je complete dxdiag aan ons doorgeven, dat kan ons misschien helpen je probleem op te lossen.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.

Groeten,
Fred
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Nieuweling
« Reply #5 on: April 21, 2008, 19:33:39 »

Hallo riny en ook van mij welkom op het forum.

Het kan inderdaad zijn dat er met (een) driver update(s) problemen verholpen kunnen worden.

Kun je misschien even je complete dxdiag aan ons doorgeven, dat kan ons misschien helpen je probleem op te lossen.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.

Groeten,
Fred

...... lol
standaard tekst ;)



misschien heb je de instellingen te hoog staan want volgens mij kan jou computer het wel aan. ;D
Logged

member at mmps
made by TJK

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Nieuweling
« Reply #6 on: April 22, 2008, 00:49:57 »

standaard tekst ;)

Ja dat is wel zo makkelijk..  ;D

De procedure is altijd gelijk, dan kan de tekst ook net zo goed altijd gelijk zijn.. en het scheelt een hoop tijd.  ;)


Fred
Logged

riny

  • Forum member
  • Posts: 137
Re: Nieuweling
« Reply #7 on: April 23, 2008, 23:04:41 »

Hallo schippers.
Heb een nieuwe grafikkaart driver geinstelleerd. Nu loopt, zover ik het kon testen, alles normaal.
Bedankt voor jullie moeite. Een vraag heb ik nog. Ik heb versie 1.3. Zijn er nu nog patches die ik onbedingt moet downloaden? Of wordt met "New Horizonts" alles afgedekt?
Groetjes Riny
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Nieuweling
« Reply #8 on: April 23, 2008, 23:27:28 »

Hallo Riny,

Goed nieuws dat alles nu goed loopt! 

Wat betreft de patches, als je New Horizons hebt dan ben je helemaal up to date.

Heb je die niet, dan volgt er binnenkort nog een alleenstaande patch die het spel updaten zal naar dezelfde versie als NH.

Groet,
Fred
Logged

riny

  • Forum member
  • Posts: 137
Re: Nieuweling
« Reply #9 on: April 24, 2008, 23:25:12 »

Hallo Mad_Fred.
Bedankt voor de informatie's. Verder goede vaart!
Groetjes Riny
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Nieuweling
« Reply #10 on: April 25, 2008, 01:51:37 »

Graag gedaan, een ook goede vaart!

Groet,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines