Hello Guest April 19, 2024, 16:07:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: new horizons  (Read 2622 times)

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
new horizons
« on: April 07, 2008, 15:09:13 »

ik word zo langzaamhand heel erg vedrietig
de servers liggen er uit of doen het niet en daar heb ik new horizons niet voor gekocht want daar kan ik weer eens niet weer in komen
liggen ze er uit kan er dan niet een bericht op het forum gezet worden
hebben we een server waar we naar rotterdam kunnen is ie er weer uit server 10
Logged

zeerob

  • Forum member
  • Posts: 43
Re: new horizons
« Reply #1 on: April 07, 2008, 17:40:49 »

ik word zo langzaamhand heel erg vedrietig
de servers liggen er uit of doen het niet en daar heb ik new horizons niet voor gekocht want daar kan ik weer eens niet weer in komen
liggen ze er uit kan er dan niet een bericht op het forum gezet worden
hebben we een server waar we naar rotterdam kunnen is ie er weer uit server 10


Hoi Gradus,

Je hebt helemaal gelijk, een heel weekend zijn ze uit de lucht en ze nemen nog niet eens de moeiten om de mensen te zeggen dat het na het weekend word, ik koop hem nog niet er zijn veel mensen  >:( >:( >:( >:( en maar WACHTEN :'( :'( :'(

EEN BOZE ZEEROB
« Last Edit: April 07, 2008, 17:58:28 by zeerob »
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: new horizons
« Reply #2 on: April 07, 2008, 18:07:39 »


Hoi Gradus,

Je hebt helemaal gelijk, een heel weekend zijn ze uit de lucht en ze nemen nog niet eens de moeiten om de mensen te zeggen dat het na het weekend word, ik koop hem nog niet er zijn veel mensen  >:( >:( >:( >:( en maar WACHTEN :'( :'( :'(

EEN BOZE ZEEROB

hallo allemaal,

ooh als een zeerob kwaad is kijk dan maar uit ;D.
maar er zit natuurlijk wel wat in vanmiddag waren de servers er weer op en later er weer af.
zou ook graag op de hoogte willen blijven van het rijlen en zijlen van de servers.

mvg,
tico.
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: new horizons
« Reply #3 on: April 07, 2008, 18:57:44 »

hallo allemaal,

ooh als een zeerob kwaad is kijk dan maar uit ;D.
maar er zit natuurlijk wel wat in vanmiddag waren de servers er weer op en later er weer af.
zou ook graag op de hoogte willen blijven van het rijlen en zijlen van de servers.

mvg,
tico.


Tja het is jammer dat er geen bericht word gezet op het forum over de servers,bovendien zijn de prive servers veel sneller hoe kan dit?
Er zijn veel aanhangers voor het spel maar wat meer comminucatie kan geen kwaad,ik sluit me dus aan bij gradus zeerob en tico ,

groet traveler


Logged

Rowica

  • Forum member
  • Posts: 106
Re: new horizons
« Reply #4 on: April 08, 2008, 21:36:42 »

Helemaal mee eens.

Zou een hoop teleurstelling en frustratie schelen als er op dit forum
iets van een mededeling wordt geplaatst over dit soort storingen.
Er zou dan veel meer begrip zijn voor dit soort situaties, denk ik.
Daar is zo'n forum toch ook voor ?

Groetjes,
Robin
Logged
OS: Windows 7 Ultimate X64
CPU: AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz
Mem: Kingston 4 GB DDR2
GPU: Nvidia GeForce GT220 1024 mb

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: new horizons
« Reply #5 on: April 09, 2008, 21:14:26 »

Dag heren,

De addon is er nog maar net, en voor velen nog niet eens beschikbaar. Daarnaast word de laaste hand gelegd aan de server software, en dus zullen de servers nog wel eens minder presteren of offline zijn.

Ik weet er ook het fijne niet van maar ik ga ervan uit dat de problemen te maken hebben met de komende server software release.

Er zal ook qua VSTEP servers ook wel het e.e.a. getest worden om alles te verbeteren en zoiets pakt niet altijd goed uit. Maar zo te zien aan de test servers van de beta testers kan er toch al snel en stabiel gehost worden door spelers, dus laten we daarop focussen in plaats van het negatieve aspect dan maar. Het ziet er dus goed uit voor de nabije toekomst!

VSTEP hoeft geen servers te hosten, maar doen dit toch voor ons en proberen om er het beste uit te persen. De meeste spellen hebben alleen speler servers en geen servers die door de ontwikkelaars gehost en dus betaald worden. Dus toch mooi dat ze het zo doen. Hadden ze gewacht tot de server software helemaal klaar was, dan was alle MP plezier die iedereen tot nu toe gehad heeft er misschien niet eens geweest!

Als ze steeds berichten moeten maken over die dingen dan kost dat ook weer een hoop tijd.. Als de servers down zijn dan hoeft dat toch haast niet bevestigd te worden.. dan zie we dat vanzelf. En we weten ondertussen dat MP nog niet perfect is en dat er aan gewerkt word en dat dit soms problemen geeft met de servers. En keiharde feiten geven over wanneer het weer online is als ze down zijn is soms lastig. Als ze er weer zijn, zien we dat ook wel.

Het word steeds beter maar helaas gaat het soms niet van een leien dakje.
Een beetje meer communicatie over wat er gaande is wanneer er problemen zijn zou echter niet verkeerd zijn, dat ben ik met jullie eens. Al is het maar "Sorry voor het ongemak, we zijn ermee aan het werk". DAn weet je hoe het zit en is er minder teleurstelling.

Groet,
Fred
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: new horizons
« Reply #6 on: April 10, 2008, 15:44:00 »

 ;)Het word steeds beter maar helaas gaat het soms niet van een leien dakje.
Een beetje meer communicatie over wat er gaande is wanneer er problemen zijn zou echter niet verkeerd zijn, dat ben ik met jullie eens. Al is het maar "Sorry voor het ongemak, we zijn ermee aan het werk". DAn weet je hoe het zit en is er minder teleurstelling.

Groet,
Fred

Dat is ook wat we bedoelen Fred, gewoon even een mededeling servers eruit,door storing of i.d.
En inderdaad een kleine mededeling voorkomt vele negatieve  forumberichten.

met vriendelijke groet Traveler
Logged

Mr Robville

  • Administrator
  • Posts: 2931
Re: new horizons
« Reply #7 on: April 10, 2008, 16:48:45 »

er zou een optie moeten komen dat je zelf een server met eigen titel kan maken,
dan heb je ook geen kans er op dat de vstep server er uit klapt


Taalgebruik enigszins aangepast - Fred
« Last Edit: April 10, 2008, 16:52:13 by Mad_Fred »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: new horizons
« Reply #8 on: April 10, 2008, 16:51:34 »

Uhm... dat is in de laatste fase van testen en zulke servers zijn op dit moment al online, gehost door sommige beta test 'collega's'   ;D

Zoals ik dus ook al zei in mijn vorige post.  :)


Fred
« Last Edit: April 10, 2008, 16:53:32 by Mad_Fred »
Logged

Mr Robville

  • Administrator
  • Posts: 2931
Re: new horizons
« Reply #9 on: April 11, 2008, 11:35:31 »

ohw, excuses voor het taalgebuik  :-X
Logged

peet vink

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: new horizons
« Reply #10 on: April 11, 2008, 15:00:09 »

Nau dan zau ik eens wat positiefs zeggen, jullie hebben gelijk dat somige dingen niet hele maal goed zijn maarja ach wat is goed ik vind het er leuk uit zien leuk om te doen en dan liggen vier bakken niet klem tegen elkaar als je er mee vaart als dat bij mij aan boord had gebeurd ja dan had ik me zorgen gaan maken maar in een spelletje dat nog onder ontwikkeling is man dan geeft dat toch niks.

Beste mensen het is leuk om te doen hoop dat alles zo door gaat wordt vast en zeken no mooiér en leuker dan het nu al is.

GR Peet
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines