Hello Guest April 25, 2024, 07:00:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Ik krijg me niet geregistreerd  (Read 1510 times)

Bolle

  • Forum member
  • Posts: 9
Ik krijg me niet geregistreerd
« on: April 06, 2008, 07:59:06 »

Hoi allemaal ik heb al verschillende keren geprobeerd de New Horizons te kopen maar dan moet ik m'n email en pasword invullen dan geeft hij aan dat het verkeerd is toen heb ik bij Vstep m'n pasword nog maar een keer opgevraagd en hun zeggen dat ik daar mee in de payment system kan inloggen als ik dat dan doe geeft aan dat het het vals is toen heb ik maar geprobeert me opnieuw te registreren wel met het zelfde email adres en een ander pasword dan geeft hij aan dat  de email al bestaat in hun systeem zijn ze nu zo wantrouwig dat ik er gefrustreerd van wordt of hoe zit dat nu eigenlijk het lukt me op geen enkele wijze wie kan mij helpen het kan toch niet waar zijn dat je al een tijd geregistreerd bent een bevestiging krijg en dan niet kan inloggen
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Ik krijg me niet geregistreerd
« Reply #1 on: April 06, 2008, 08:42:35 »

Goeie morgen Bolle, ik denk toch dat je nog eens met Vstep in contact moet gaan en de situatie uitleggen, dan kom het volgens mij wel allemaal goed.
grt
jomach
Logged

Mr Robville

  • Administrator
  • Posts: 2931
Re: Ik krijg me niet geregistreerd
« Reply #2 on: April 16, 2008, 14:15:06 »

dan moet je kijken in je mailbox, er zal ergens een mail moeten staan met het account en wachtwoord  ;)
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines