Hello Guest April 27, 2024, 04:33:14 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Multiplayer serial, samen online  (Read 1915 times)

Falcon001

  • Forum member
  • Posts: 7
Multiplayer serial, samen online
« on: April 05, 2008, 18:36:46 »

Hallo,

Mijn vader heeft vorige week het spel Ship Simulator legaal aangeschaft. Hij heeft vandaag voor het eerst online gespeeld. Nu dachten we, als we nou allebei Ship Simulator installeren kunnen we samen online. Ik heb het spel geinstalleerd (uiteraard met dezelfde verificatiecode) en de patches geinstalleerd + een nieuw profiel aangemaakt. Maar nu kunnen we allebei niet meer online. Ik vind dit vrij vreemd. Je zou toch gewoon samen online moeten kunnen spelen of moet je dan per sé een nieuw spel kopen (vind ik echt vreemd). Alleen is het jammer dat we nu allebei niet online kunnen en dit vind ik best vervelend voor mijn vader. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij in ieder geval weer online kan spelen?

Falcon
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Multiplayer serial, samen online
« Reply #1 on: April 05, 2008, 18:47:26 »

Hallo nee dat gaat niet zo, dan moet je allebei het spel hebben met verschillende licentie key, het beste is dat je allebei alles eraf gooien en je vader weer probeert om alles opnieuw te installeren op zijn pc. mss is dan alles weer goed, mocht het niet gaan, moet je even naar vstep een mailtje sturen en uitleggen hoe en wat.
grt
jomach
Logged

Falcon001

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Multiplayer serial, samen online
« Reply #2 on: April 05, 2008, 19:46:55 »

Oke, dan is het probleem nu wat anders geworden. Hoe komt het dan dat mijn vader en ik zich niet meer aan kunnen melden?
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Multiplayer serial, samen online
« Reply #3 on: April 05, 2008, 20:32:05 »

Tot hoever kom je met online komen? Ik geloof ook dat de servers er namelijk uit liggen...  ;)
Logged
It's the crew that makes the difference

Falcon001

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Multiplayer serial, samen online
« Reply #4 on: April 05, 2008, 22:14:31 »

Ja ik kon rond 6uur niet meer online komen, kan dat kloppen? En toen deed hij het tot de servers laden, en dan stond er dat hij met alles was verbonden alleen dan bleef hij laden. Maar ik zal morgen nog even kijken of die het doet ;).
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Multiplayer serial, samen online
« Reply #5 on: April 06, 2008, 10:12:26 »

ja had ik ook :(
en toen ik later keek waren alle servers weg, maar misschien zijn ze er nu weer... hoop ik ;D
Logged

member at mmps
made by TJK

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Multiplayer serial, samen online
« Reply #6 on: April 06, 2008, 15:07:54 »

Even voor de duidelijkheid..

Het is niet toegestaan om dit spel voor meerdere gebruikers op meerdere computers te installeren.

Je mag slechts op één pc met één gebruiker spelen. Wil je toch samen online spelen, dan moet je toch echt twee spellen hebben. Zo luid de licensie overeenkomst.

Word je online gezien met twee spelers op één account of aangegeven door iemand, dan volgt er een multiplayer ban.

Dit is echter niet vreemd, bijna alle spellen hebben een "één account, één pc" regel.

Dus pas hiermee op want "dat wist ik niet" is geen excuus aangezien het in de licensie overeenkomst staat die je hoort te lezen als je het spel installeert. En een ban word niet terug genomen, als ie gegeven is moet je hem uitzitten, daar is geen discussie over mogelijk.

Groeten,
Fred

Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines