Hello Guest March 29, 2024, 16:52:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: problemen met de hovercraft  (Read 4427 times)

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
problemen met de hovercraft
« on: March 31, 2008, 18:01:09 »

hallo

ik heb net een van de versies gekocht waarbij de hovercraft oa erin zit voor shipsim 2008
En ik heb proberen te varen en dat lukte allemaal prima, maar toen ik naar mijn snelheid keek, voer ik maar 7 knopen. Maar ik zag dat de band om de hovercraft heen zit niet opgepomp was terwijl ik toch de bedieningsshendels daarvoor op 100% had staan. En ik heb geprobeert om de settings te verhogen en zelfs op zijn hoogste stand van de settings werd de band niet opgepomp. En ik had ook bekeken of het pompen wel aanstond, maar dat hielpt ook niet. Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt

Sjoerd
« Last Edit: March 31, 2008, 21:29:00 by tortoise343 »
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #1 on: March 31, 2008, 18:07:27 »

Heb je de schakelaars toevallig uitgezet om de band op te blazen? Dat zijn de schakelaars helemaal links, het groene lampje moet branden  ;)
Logged
It's the crew that makes the difference

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #2 on: March 31, 2008, 19:52:24 »

ja dat heb ik vergeten te vertellen, dat had ik ook al gedaan, maar dat deed ook niets!
« Last Edit: April 01, 2008, 16:42:21 by tortoise343 »
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #3 on: April 02, 2008, 18:51:13 »

maar kan iemand anders mij misschien helpen met de bovenstaande probleem, of het op blazen van de band om de hovercraft. Ik heb al vele malen manieren geprobeert om de band op de blazen en heb ook aangezet en toen deed die het ook.
Dus kan iemand mij misshien helpen!!

Alvast bedankt!
Sjoerd
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #4 on: April 02, 2008, 21:32:42 »

Waarom wilt iemand mij niet helpen met de probleem!!!!!
Want het wordt een beetje irritant ik vraag om hulp en krijg geen hulp :'(  :-\
En dit is toch echt de enige site waar ik het kan vragen!!!

dus wil iemand mij hiermee helpen!!

Alvast bedankt sjoerd
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #5 on: April 02, 2008, 21:37:38 »

Hoi Sjoerd..

Tja het duurt soms even voordat er een adequaat antwoord komt, maar we doen ons best..  ;D

Als je verder alles hebt geprobeerd en op de normale manier de skirt niet opgeblazen krijgt dan weet ik niet meteen wat het probleem kan zijn.

Maar laten we bij het begin beginnen. Welke versie van het spel heb je op dit moment?
(Staat in de linker hoek, in het hoofdmenu. onder in de hoek)

En is het de NL uitvoering?

Als je V1.1 build 1009 hebt, pak dan eens de benelux patch vanaf deze pagina en installeer die eens;
http://www.shipsim.com/downloads/patches.php

Dat zou nog kunnen helpen eventueel, als je die nog niet had geinstalleerd. Anders moeten we even verder zoeken.


Groet,
Fred
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #6 on: April 03, 2008, 17:01:46 »

ja sorry ten eerste dat ik een beetje ongeduldig werd begreep het zelf ook niet helemaal waarom ik dat deed ???.
sorry sorry sorry!!  :-[
ik begrijp zelf ook dat het best lang duurt als er moeilijke omstandigheden zijn om problemen te vinden en meestal ben ik ook gewoon geduldig, maar mijn computer die normaal gesproken snel zou reageren, ging dus ietsjes langerzamer. Dan ben ik ook vaak ongeduldig, toen was ik dus net naar jullie site gegaan.  ;)
Dus nogmaals mijn excuses hiervoor

Maar mad_fred je vroeg welke spel ik precies had, Dat is Version:1.3 en Build:1018 en een Engelse uitvoering

nogmaals mijn excuses over het ongeduldig zijn

super bedankt voor jullie medewerking
Sjoerd
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #7 on: April 03, 2008, 18:06:15 »

Geen enkel probleem, ik begrijp het volkomen..   :)

Hmm.. ik had gehoopt dat het één van die dingen zou zijn die de beneluxpatch op gelost had misschien. Niet dus.

Vreemd.. ik kan in het spel gewoon met de linker hendels de skirt opblazen. Dus ik weet even niet wat ik hierop zeggen moet.

Het enige dat ik persoonlijk zeggen kan is, dat als je de motoren aan hebt staan, of in ieder geval de motor die de skirt opblaast en de thrusters aanstuurt, dan moet je met de meest linker hendels in staat zijn om de skirt op te blazen.

Als je groene lampje brand op die motor, en je zet de hendels op 100%, en er gebeurd niets, dan weet ik het eerlijk gezegd ook even niet..

Ik zal het even in de groep gooien bij de "collega's"  en zien of een andere moderator het is tegen gekomen en en antwoord weet.

Groeten,
Fred




Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #8 on: April 03, 2008, 20:59:26 »

nou, super bedankt voor je antwoordt!! en je medewerking
ja over die hendels, het gekke namelijk is dat als ik begint de spelen zeg maar, dan staat het de skirt nog op 0% en dan kijk ik naar de vorm van de skirt is niet echt bol, en evenals ik hem op 100% zet.
en dan wil ik varen wat geen enkele probleem behalve dat ik maar 7 knopen en ik heb toch het vermoeden dat een hovercraft sneller gaat dan 7 knopen.
dus in feite wat je hierboven hebt verteld heb ik al gedaan ;D Kan ik trouwens ook op de collega`s komen?
enzo ja wil dan die site adress laten zien, dan weet ik misschien wat ik moet doen!

Maar superrr bedankt voor je antwoordt nogmaals en je medewerking

sjoerd
« Last Edit: April 03, 2008, 21:01:33 by tortoise343 »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #9 on: April 04, 2008, 06:45:01 »

Hallo Sjoerd,

Graag gedaan!

Ja inderdaad hij kan wel wat harder dan 7 knopen.

Wat betreft de andere moderators, nee dat deel van het forum kun je niet bekijken. Dat is het deel waar de moderators en administrators dingen overleggen. En dus alleen toegankelijk voor ons.

Maar als één van hen een oplossing weet, dan laat ik het je meteen weten!

Groeten,
Fred
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #10 on: April 04, 2008, 20:20:09 »

MOOI dat ik vind fijn!!!!
Dan zal ik ook gewoon geduldig zijn!!! ;) ;D
Maar superrr en dan hoop ik dat deze vraag niet te moeilijk wordt!!

Sjoerd
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #11 on: April 07, 2008, 21:41:03 »

Ja nu ik toch al bezig ben met over de hovercraft.
Wil ik ook nog melden dat ik ook nogeens problemen heb met de kraan in 1 van de missions.

Namelijk: Ik heb al van alles geprobeert de settings bekeken, de motor of die aan stond en bekeken of die het doet.
Ik heb gezien dat de kraan kan rijden naar links naar rechts, naar voor en achter. Maar nu ik kan ik geen container oppakken terwijl dat dus wel moet.
En ik heb geprobeert om een andere toetst van het toetsenbord te gebruiken om dan te kijken of die het dan ook niet deed en dat blijkt inderdaad dat die niet omhoog komt of dat die naar beneden gaat. Dat ding die de container moet oppakken.

kan iemand mij helpen met deze probleem

Alvast bedankt Sjoerd
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #12 on: April 08, 2008, 19:05:33 »

lopen de touwen de 'grond' in? als dat zo is weet ik denk ik wel wat er aan de hand is. Ik had het ook toen ik het spel kocht :P. Bij mij was het verholpen toen ik de patch gedownload had. Misschien weet je wat jou versie en build nummer is (te vinden in het shipsim hoofdmenu links onderin) als dat hoger is dan 1.1 en 1009 dan weet ik het ook niet...
Logged

member at mmps
made by TJK

Burly

  • Forum member
  • Posts: 14
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #13 on: April 08, 2008, 19:32:05 »

Met page up en page down kun je hijsen en dalen.
Met home kun je, als het rek goed op de container ligt, de container vastpakken of loslaten.
Met insert kun je de giek op en neer laten.
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #14 on: April 09, 2008, 10:43:22 »

lopen de touwen de 'grond' in? als dat zo is weet ik denk ik wel wat er aan de hand is. Ik had het ook toen ik het spel kocht :P. Bij mij was het verholpen toen ik de patch gedownload had. Misschien weet je wat jou versie en build nummer is (te vinden in het shipsim hoofdmenu links onderin) als dat hoger is dan 1.1 en 1009 dan weet ik het ook niet...

nee de touwen lopen niet de grond in. Sterker nog de 'grijper' hangt gewoon perfect boven de container en als ik inderdaad op home drukt pak ik de container ook op en ik kan de karretje ook rijden naar voor en achter en links en rechts.
Maar alleen het probleem, het heffen en neerdalen van de 'grijper' lukt niet, en ik alle toetsen op de toestenbord gedrukt. Maar ik krijg hem maar niet omhoog. en de giek komt niet naar beneden!!

Maar in ieder geval bedankt voor de informatie.
Ik heb trouwens Version:1.3 en Build:1018 en een Engelse uitvoering

Sjoerd


Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #15 on: April 09, 2008, 14:55:05 »

oh vreemd  ???

stom, ik had er boven nog niet goed gelezen, ::) anders had ik het wel geweten.... sorry
Logged

member at mmps
made by TJK

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #16 on: April 09, 2008, 18:36:54 »

maak niets uit!!
Vragen mag altijd!!! ;)
maar in ieder geval bedankt voor je hulp

sjoerd
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #17 on: April 10, 2008, 17:47:38 »

graag gedaan ;D
veel plezier met varen ;) (of niet natuurlijk... :P)
Logged

member at mmps
made by TJK

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #18 on: April 10, 2008, 20:06:49 »

dankje wel, met varen gaat het goed!!
en tja de kraan gaat het ook een beetje! Fftjes er mee spelen ;)

Sjoerd
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #19 on: April 10, 2008, 20:07:49 »

Hallo Sjoerd,

Graag gedaan!

Ja inderdaad hij kan wel wat harder dan 7 knopen.

Wat betreft de andere moderators, nee dat deel van het forum kun je niet bekijken. Dat is het deel waar de moderators en administrators dingen overleggen. En dus alleen toegankelijk voor ons.

Maar als één van hen een oplossing weet, dan laat ik het je meteen weten!

Groeten,
Fred



Lukt het al een beetje?!

Sjoerd
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #20 on: April 10, 2008, 20:15:28 »

Sorry Sjoerd, kan er geen sluitend antwoord op geven..

Nog geen input van mijn 'collega's'

Als je alles doet zoals het hoort, zou ie het gewoon moeten doen.. maar dat is zoals je zegt niet het geval, en dat is gek..  ;D

Ik blijf nog wachten op een antwoord maar ik zou niet weten wat je nog kunt doen.. misschien eens opnieuw installeren dan maar. Misschien dat een schone install helpt.

Dat is te proberen, maar maak dan wel een backup van je profiel en/of zeg "ja" bij het oninstalleren als ie vraagt of je de profielen wilt behouden.

Groet,
Fred
Logged

tortoise343

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: problemen met de hovercraft
« Reply #21 on: April 30, 2008, 13:26:01 »

en is er nog wat boven water gekomen, of is dit een onbekend probleem

Sjoerd
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines