Hello Guest March 28, 2024, 20:28:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: nieuw: key doet het niet meer  (Read 2864 times)

KNMR CAPTAIN

  • Forum member
  • Posts: 2
nieuw: key doet het niet meer
« on: February 18, 2008, 16:31:34 »

Daar ben ik weer ;)
Nu mijn topic moved is, kan ik hem niet meer zien.
En als ik de key bij mijn account invoer, is hij al in gebruik :s
Dus kunnen julie mij hier helpen?

grtz
Logged

corne_mo

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: nieuw: key doet het niet meer
« Reply #1 on: February 18, 2008, 19:15:55 »

Graag zou ik ook enige uitleg bij dit probleem krijgen.
Ik heb mijn licentiecode nooit ingevoerd hier op het forum, en heb inmiddels helaas geen flauw idee meer waar ik mijn cd-tje ga vinden. Al met al nogal moeilijk om in het ondersteuningsgedeelte van het forum te komen.
Kan iemand enig licht laten schijnen op waarom er uberhaupt een instal-key nodig is voor een update? En waarom die dan niet uit de bestaande installatie gelezen wordt? En kan dit op een of andere manier werkend worden zonder de code direct bij de hand te hebben?
Logged

devin15

  • Forum member
  • Posts: 130
Re: nieuw: key doet het niet meer
« Reply #2 on: February 18, 2008, 20:59:40 »

update ??  de patches die jij download van de site daar hoef je geen key in te toetsen alleen maar bij de add-on maar daar krijg je een andere key 
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: nieuw: key doet het niet meer
« Reply #3 on: February 19, 2008, 04:03:16 »

Daar ben ik weer ;)
Nu mijn topic moved is, kan ik hem niet meer zien.
En als ik de key bij mijn account invoer, is hij al in gebruik :s
Dus kunnen julie mij hier helpen?

grtz

Wil je mij je code even sturen in een PM. Dan kijk ik er naar of vraag VSTEP om raad.

Dankjewel!

Groeten,
Fred
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: nieuw: key doet het niet meer
« Reply #4 on: February 19, 2008, 04:09:43 »

Graag zou ik ook enige uitleg bij dit probleem krijgen.
Ik heb mijn licentiecode nooit ingevoerd hier op het forum, en heb inmiddels helaas geen flauw idee meer waar ik mijn cd-tje ga vinden. Al met al nogal moeilijk om in het ondersteuningsgedeelte van het forum te komen.
Kan iemand enig licht laten schijnen op waarom er uberhaupt een instal-key nodig is voor een update? En waarom die dan niet uit de bestaande installatie gelezen wordt? En kan dit op een of andere manier werkend worden zonder de code direct bij de hand te hebben?

Als je bewijs hebt van aankoop kun je VSTEP mailen (info@shipsim.com) Leg dan je situatie uit en als je kunt bewijzen dat je een legale versie van het spel hebt, helpen ze je graag. Kun je dat niet, tja dan kunnen ze je niet helpen. Je bent uiteraard zelf verantwoordelijk voor het bewaren van je eigendommen.

De code staat trouwens niet op de cd maar op de handleiding. óf in de binnenkant van het CDROM doosje.
En als je spel het niet meer doet na een update en om een key vraagt, dan betekend dat meestal dat je speelt met een key die op de zwarte lijst staat. Ik zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar als je een geldige key hebt, vraagt ie niet om een registratie naar het installeren van een patch.  ;)

Groeten,
Fred
Logged

corne_mo

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: nieuw: key doet het niet meer
« Reply #5 on: February 19, 2008, 06:19:03 »

En als je spel het niet meer doet na een update en om een key vraagt, dan betekend dat meestal dat je speelt met een key die op de zwarte lijst staat. Ik zeg niet dat het bij jou zo is hoor, maar als je een geldige key hebt, vraagt ie niet om een registratie naar het installeren van een patch.  ;)
Op zich wel slim beveiligd dan, maar nu ff niet zo handig. Snap ook niet waarom ie op de lijst zou staan, maar goed ga maar eens even zoeken hier...
Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: nieuw: key doet het niet meer
« Reply #6 on: February 19, 2008, 06:36:25 »

Graag gedaan!
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines