Hello Guest April 24, 2024, 19:14:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: containers laden  (Read 2415 times)

henk v

  • Forum member
  • Posts: 2
containers laden
« on: January 30, 2008, 17:45:49 »

hoi ff een vraag ik wil de containers laden maar nu heb ik gelezen dat je eerst iets moet downloaden maar waar doe ik dat en welke moet ik dan hebben mijn engels laat mij nog al in de steek en waar kan ik de update's vinden vr gr henk v
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: containers laden
« Reply #1 on: January 30, 2008, 18:41:52 »

Hallo henk v,

Welkom op het forum.

Als je de updates zoekt, dan kun je die hier vinden: http://www.shipsim.com/downloads/patches.php

In principe heb je - zover ik weet - geen update nodig om de bijgeleverde container missie te spelen, maar het is natuurlijk wel aan te raden om je spel up to date te hebben.

Er worden zo wat foutjes die in het spel zaten verbeterd, en je krijgt er ook extra inhoud door. Wat nieuwe schepen en de multiplayer modus en/of de Mission Editor. En je kunt met de laatste versie ook vanuit het spel, door de spelers gemaakte, custom missies downloaden. Dat brengt natuurlijk ook de nodige uurtjes vaarplezier weer met zich mee.

Als je V1.0 hebt kun je twee dingen doen. Je kunt, van de pagina die ik gelinkt heb, de patch V1.0 - V1.3 (568 MB) pakken. Daarmee ben je ineens up to date.

Als je echter ook met de missie editor aan de slag wilt, pak dan zowel de Update V1.1 patch (503 MB), de missie editor zelf (5MB) en de V1.1 - V1.3 patch (227 MB).

Voor de eerste optie is het makkelijk genoeg, gewoon de patch draaien.
Voor de tweede optie neem je deze volgorde:  Eerst V1.1, daarna de editor en daarna de V1.1 - V1.3

(Er zit een nieuwe missie editor in V1.3, maar er zit nog een bug in en daarom kunnen we helaas alleen via de oude missie editor nog werken op dit moment, vandaar, maar een nieuwe patch zit er aan te komen.)

Hopelijk helpt dit je en als je nog meer vragen mocht hebben dan stel ze gerust!

Groeten,
Fred
Logged

henk v

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: containers laden
« Reply #2 on: January 31, 2008, 17:33:30 »

he fred bedankt voor je antwoord ben er al druk mee bezig gr henk v
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: containers laden
« Reply #3 on: February 01, 2008, 16:55:32 »

Graag gedaan!!!

Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines