Hello Guest April 29, 2024, 07:16:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Een vraagje  (Read 2476 times)

peet vink

  • Forum member
  • Posts: 19
Een vraagje
« on: January 25, 2008, 18:29:33 »

Goede avond beste mensen,

Ik loop tegen een probleem aan waar ik zelf even geen oplossing voor weet,
tijdens het spelen van twee missies waar onder de missie waar je een moterschip
voor de stadlangs moet slepen richting de maasbruggen  heb ik het probleem dat ik het
moterschip niet los kan gooién vervelend want dan kunnen we niet vertrekken. dit probleem heb ik
ook als ik een snel veer wil verslepen naar de werk. Weet iemand hoe dit komt het probleem is be-
gonnen na ik de patch 1.1 - 1.3 had ge installeerd hier voor kon ik wel alle trossen los gooi en.

Hoop dat iemand me kan helpen, groete Peet
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Een vraagje
« Reply #1 on: January 25, 2008, 18:48:23 »

Hallo Peet, en welkom op het forum.

Dit klopt. In patch V1.3 is een verandering doorgevoerd die spelers niet langer controle geeft over de lijnen van niet-speler vaartuigen. Dus kunnen we helaas deze missies niet spelen totdat er in de missies de nodige veranderingen zijn aangebracht.

Dit is bekend bij de ontwikkelaars. Maar ik kan je niet vertellen wanneer dit gaat worden verholpen helaas.

Groeten,
Fred
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Een vraagje
« Reply #2 on: January 26, 2008, 17:29:30 »

ik vraag me af wanneer de nieuwe patch komt.
hij was beloofd in januari dus....
Logged

member at mmps
made by TJK

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Een vraagje
« Reply #3 on: January 26, 2008, 21:05:07 »

Hoi marijn..

Nou ja, die data moet je nooit helemaal als keiharde beloftes nemen want soms komen de ontwikkelaars gewoon dingetjes tegen die wat langer duren. Maar er word keihard aan gewerkt en het zal echt niet zo heel lang meer duren.  ;)

Fred
Logged

broker5555

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: Een vraagje
« Reply #4 on: February 05, 2008, 19:04:33 »

hoi mensen,

zie dat het losgooien een probleem is
weet iemand al wanneer de te slepen vaartuigen los gegooit kunnen worden
ook hoor ik graag hoe dat gedaan moet worden, want of ik ben stom en kyk erover heen of ik zie het nergens aangegeven hoe dat moet
Marinus
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Een vraagje
« Reply #5 on: February 05, 2008, 19:18:10 »

Hallo Marinus, en welkom op het forum.

De lijnen van de niet-speler schepen kunnen inderdaad op het moment niet (meer) door de speler beinvloed worden.

Er is echter nog niet bekend wanneer/of dit veranderen zal, maar het is bekend bij de ontwikkelaars. ofwel de lijnen worden moeten worden aangepast, ofwel de missies zullen worden aangepast. Ik heb geen idee wat het worden gaat nog.
 
Je eigen schepen kun je uiteraard wel losgooien. Mocht je dit ook bedoelen, dan moet je daarvoor óf op F5 drukken óf op de vierde icoon van link drukken, in het controle paneel rechts onder in beeld. Daarmee open je de mooring modus en kun je de lijnen en ankers gebruiken.

Er verschijnen dan OF gekleurde bollen op punten waar je lijnen kunt gaan gebruiken. OF rode cirkels met een kruis erin waarmee je reeds vastgemaakte lijnen kunt losgooien. Kwestie van erop klikken.

Hopelijk is dit voldoende antwoord!

Groeten,
Fred
Logged

daveyese

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Een vraagje
« Reply #6 on: March 09, 2008, 16:26:12 »

als ik op de missie containers laden druk en ik ga die spel zit er geen grijper aan de kabels voor de rest doet allles het gewoon weten jullie misschien hoe dat komt. ??? ???
b.v.d
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Een vraagje
« Reply #7 on: March 11, 2008, 19:05:27 »

als ik op de missie containers laden druk en ik ga die spel zit er geen grijper aan de kabels voor de rest doet allles het gewoon weten jullie misschien hoe dat komt. ??? ???
b.v.d
ja dat had ik ook toen ik het spel net gekocht had, hetis een foutje van het spel. Je moet gewoon ff de update downloaden van deze site (het is gratis ;)): http://www.shipsim.nl/downloads/patches.phpPHPSESSID=a2c4b42517dbcc04d2c95a8d69296beb


Oh ja als je wilt weten welke je moet downloaden, in het hoofdmenu van shipsim staat links onder in beeld wat je versie is en buildnummer.
Logged

member at mmps
made by TJK
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines