Dankje!
Ik heb de CD-Rom doosjes er even bijgepakt en wat ik er zo aan kan zien, met mijn beperkte verstand van deze dingen, is dat je computer op een paar puntjes al niet aan de minimale systeemeisen voldoet.
Je processor draait volgens de DXDIAG op ongeveer 1.5Ghz
De systeem eis is echter 2.0Ghz
Je interne geheugen is volgens de DXDIAG 704MB
De originele doos van SS2006 vereist 512MB, echter, de Addon én de specificaties op de website, zeggen 1.0 GB
Je hebt ook zo te zien een interne videokaart, met 64MB geheugen. Deze kan ook ontoereikend zijn. De systeem eis op de SS2006 doos zegt dat 64MB vereist is. Maar de addon heeft volgens de doos 128MB geheugen nodig aan 'display memory' en ook op de site word een betere video kaart aanbevolen.
Je drivers zijn ook wat oud, die kunnen ook een update gebruiken maar ik denk dat de interne videokaart de boosdoener is, samen met het tekort aan RAM, en dat je processor het nog wel aankan. Nogmaals, ik ben absoluut geen expert in die dingen, maar dit viel me zo op.
Helaas betekent dat dus dat je het één en ander moet upgraden denk ik. Wat meer RAM erin, en eventueel dus een betere videokaart. Ik zal de dxdiag nog even laten bekijken door DJM, die heeft er veel meer verstand van, en kom er eventueel nog wel even op terug.
Groet,
Fred