Hello Guest March 28, 2024, 16:02:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Ervaringen met de multyplayer.  (Read 4230 times)

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Ervaringen met de multyplayer.
« on: December 28, 2007, 13:21:02 »

Hallo allemaal ik dacht is mss wel leuk om eens een topic te openen waar men de ervaringen met de multyplayer neer kunnen zetten.
Nou ik heb er hier eentje, bezopen gewoon.
Was in New York aan het varen met de Vermaas, moest bij Red Hook Terminal afmeren, dus sleepboten waren onder weg voor assistentie, komt er een of andere onverlaat met zijn powerboot recht mijn zij in varen, normaal zou de powerboot aan poeier zijn, maar tot mijn verbazing vaart ie lekker rustig weg, en mijn Vermaas verdwijnt de diepte in, dus de bamanning kon er nog afgehaald worden om dat de BB brug vleugel nog net boven water stak. De rest opzich was het wel leuk om te doen Bemannig werd erafgehaald door een havensleepboot en een paar powerboten ;D
Logged

Jerospa.dd

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #1 on: December 30, 2007, 18:54:55 »

Ik ben nieuw hier!!
Maar ik heb erg veel problemen met de multiplayer en kom dus ook niet echt aan spelen toe. >:(
Eerst maar wat missies doen dan maar ;D
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #2 on: December 30, 2007, 19:03:15 »

Ja de mulitplayer modus heeft nogal wat kinderziektes, maar laten we hopen dat dit spoedig veranderen zal.
Want eerlijk gezegd hebben we aan de menselijke factoren al problemen genoeg  ;D

Er zijn schijnbaar een hoop lui die het wel grappig vinden deze sim als een arcade spelletje te gebruiken waarbij hun doel duidelijk is zoveel mogelijk mensen te hinderen en irriteren. Jammer, maar helaas, die mensen zijn er altijd wel..  Gelukkig maar een fractie maar toch, er is er maar één nodig om een leuk spel te verpesten als je net een leuke interactie hebt tussen een groot schip en wat sleepboten.

Ik ben zo ook al het één en ander aan dom kinderachtig gedrag tegengekomen en de kick functie is volgens mij nog niet zo heel bekend. Dat moet dus maar veranderen en een ban van het forum en de servers kan uiteindelijk deze mensen hopelijk wel bedaren.

Voor de rest is er wat betreft het technische gedeelte erg veel ruimte voor verbetering want door die bugs kom ik eigenlijk ook haast niet tot spelen toe. Jammer, maar helaas.
Logged

Wout

  • Forum member
  • Posts: 753
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #3 on: December 30, 2007, 19:07:16 »

Inderdaad, de kickfunctie werkt als volgt:

-  Klik op de naam van de irriterende schipper
-  Druk op de 'K' toets (van Kickvote)

Op dat moment kan er gestemd worden over of de speler mag blijven varen of niet. Wordt hij vaker verbannen, dan kan hij van ons een verbanning krijgen van online spelen. Op dat moment kan hij meerdere dagen niet meer online varen. Gebeurt het daarna nog vaker loopt hij het risico nog langer verbannen te worden.
Logged
Wout

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #4 on: December 30, 2007, 19:29:21 »

Ja ben idd ook van die figuren tegengekomen, jammer maar waar.
Wat betreft de bugs, zijn idd nogal wat, maar ja is ook nog maar een begin, vanmorgen heb ik nog een spel gedaan met nog iemand zomaar met zijn tweetje in New York ging prima, kreeg vemaas zonder problemen netjes in dock, maar de sherpa die mij hielp is gezonken omdat hij mij een duwtje in de goede richting gaf. Wat dat betreft zinken de schepen nogal gauw, heb meegemaakt dat een powerboot mijn vermaas tot zinken bracht en zelf netjes verder gin??? :D voor de rest al veel plezier ermee gehad. ;D
Logged

Jerospa.dd

  • Forum member
  • Posts: 7
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #5 on: December 30, 2007, 19:46:06 »

Hmm de ene heeft dus iets minder problemen met de multi dan de ander is dit ook niet een pc probleem?
(ik heb zelf wel net een nieuwe pc maar toch heb ik problems.)

Maar met de missies verveel ik me zeer zeker niet dus hoop ik ook over een tijd niet te vervelen met de multi.
Ben een erge gamer (voornamelijk shoot spellen) dus ben wel wat gewend.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #6 on: December 30, 2007, 19:52:01 »

Hmm de ene heeft dus iets minder problemen met de multi dan de ander is dit ook niet een pc probleem?

Lijkt me niet echt aan de hardware van je pc liggen. De meeste bugs hebben sowieso niet met je pc te maken, maar als de servers instabiel zijn en je eigen internet verbinding ook al niet zo heel goed is of instabiel is, kan ik me voorstellen dat je er eerder uitvliegt dan iemand met een super stabiele, supersnelle verbinding. Maar verder ligt het in mijn ogen toch meer aan de software dan de hardware hoor, omdat er heel veel klachten zijn van mensen die de meest uiteenlopende pc configuraties hebben. Als het nou alleen mensen met een slechte pc waren was het anders geweest, maar ook de "super pc's" ondervinden deze problemen.


Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #7 on: December 30, 2007, 20:47:11 »

Ben een erge gamer (voornamelijk shoot spellen) dus ben wel wat gewend.
ik ook ;)
Logged

member at mmps
made by TJK

rogerdendokker

  • Forum member
  • Posts: 14
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #8 on: December 31, 2007, 18:16:50 »

Ik vind on-line ook gezellig , 2 maal was het wat minder maar ik  wacht een beetje af , en hoop na de feestdagen dat alles zal opgelost worden  , en hoop op een aantal Nl talige  ( mijn Englisch is badd slecht   )
groetjes  roger
 tja die moeilijke ! heb ik gezien is een 13 jarige !!
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Ervaringen met de multyplayer.
« Reply #9 on: December 31, 2007, 19:54:34 »

tja die moeilijke ! heb ik gezien is een 13 jarige !!
nou bedankt! :-[
en wat dan nog..
Logged

member at mmps
made by TJK
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines