Hello Guest April 25, 2024, 08:02:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Language patch  (Read 2348 times)

Subwoofie

  • Forum member
  • Posts: 9
Language patch
« on: December 22, 2007, 17:41:08 »

Hallo allemaal,

Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van Shipsimulator 2006. (2008 kan m'n laptop niet aan  ). Ik heb het spel gedownload van de site. Wat een geweldig spel. Heerlijk na een drukke dag effe onthaasten en met een bootje varen. Ik heb beroepsmatig ook met het water te maken.
Nou is de versie die ik downloade engelstalig maar ik wil het graag in het nederlands alleen de pagina met de languagepatch is niet te bereiken. Ik kan hem niet downloaden. Iemand een idee??

Verder misschien een idee voor de makers van het spel om Douanevaartuigen toe te voegen. Bijvoorbeeld de Mantelmeeuw of de Zilvermeeuw, (standplaats, ponton, Hartelbrug Spijkenisse) of de Douane/Kustwacht schepen, de Zeearend of Visarend, (standplaats Den Helder, Hoek van Holland). Ik heb wel een paar missie ideeen.
Logged

Subwoofie

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: Language patch
« Reply #1 on: December 24, 2007, 21:53:21 »

Volgens mij is het engelse forum actiever daar heb ik al een antwoord gehad ;).
Logged

marijn

  • Forum member
  • Posts: 274
Re: Language patch
« Reply #2 on: December 25, 2007, 21:33:42 »

=.=
nou lekker dan
maar ja het is wel waar.....=/
soms
« Last Edit: December 28, 2007, 09:18:19 by marijn »
Logged

member at mmps
made by TJK

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Language patch
« Reply #3 on: April 23, 2008, 20:27:53 »

hallo,

Ik heb de Nederlandse versie van SS 2008 New Horizon. Wanneer komt er een Nederlandse language patch?
Mvg,

Captain Nipper. 
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Language patch
« Reply #4 on: April 23, 2008, 20:56:17 »

Uhm... er is zover ik weet nog geen NL versie.. bedoel je niet dat je de engelse versie hebt misschien?

De language patches komen spoedig, zover ik weet.. maar er is geen datum bekend.



Fred
Logged

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Language patch
« Reply #5 on: April 24, 2008, 16:46:07 »

hallo Fred,

Ik heb de Ned downloadversie van NH. Daarna heb ik de volgende patch gedownload:

Ship Simulator 2008 - Benelux patch (76MB)
This patch will update the Benelux version of Ship Simulator 2008, which is sold at retail stores in the Netherlands and Belgium. This patch will only work if you have build 1009. (You can check your build number in the bottom left corner of the main menu screen)

Nadat ik deze geinstalleerd heb was  een deel van beschrijving van de nieuwe schepen niet zichtbaar, maar (nadat ik zojuist even gekeken heb) nu wel. Voor alle duidelijkheid voeg ik een PSje bij. Dan weet je waar ik het over heb.

Dus eigenlijk is,wat mij betreft, het probleem opgelost. (alleen snap ik niet hoe het komt).
Misschien kunje mij dat even uitleggen. (beknopt)

mvg,
Captain Nipper

 
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Language patch
« Reply #6 on: April 25, 2008, 02:07:30 »

Hallo Captain Nipper,

Geen idee als ik eerlijk ben. Ik heb zelf namelijk de Engelse versie van het spel en de addon.

Ik wist niet dat er een NL versie al voorhanden was, eerlijk gezegd. Mijn fout dan.

Dus kan er niks zinnigs over zeggen, maar als het nu werkt is dat gewoon mooi in orde, toch?!  ;D

Groet,
Fred
Logged

Arturito

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: Language patch
« Reply #7 on: July 03, 2008, 08:39:33 »

hallo Fred,

Ik heb de Ned downloadversie van NH. Daarna heb ik de volgende patch gedownload:

Ship Simulator 2008 - Benelux patch (76MB)
This patch will update the Benelux version of Ship Simulator 2008, which is sold at retail stores in the Netherlands and Belgium. This patch will only work if you have build 1009. (You can check your build number in the bottom left corner of the main menu screen)

Nadat ik deze geinstalleerd heb was  een deel van beschrijving van de nieuwe schepen niet zichtbaar, maar (nadat ik zojuist even gekeken heb) nu wel. Voor alle duidelijkheid voeg ik een PSje bij. Dan weet je waar ik het over heb.

Dus eigenlijk is,wat mij betreft, het probleem opgelost. (alleen snap ik niet hoe het komt).
Misschien kunje mij dat even uitleggen. (beknopt)

mvg,
Captain Nipper

 

Goede morgen.

Ik had dat probleem ook nadat  ik New Horison en de taal patch had geinstalleerd was de vorige versie over geschreven  taal weer engels en diverse nieuwe schepen waren verdwenen  dus ben ik maar weer terug gegaan naar de engelse versie en wacht rustig  af wanneer er een nederlandse patch voor new horison komt . er btw wel al een nederlandse versie op cd  tekoop zag ik op de web site.
mvg chief arturito
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines