Hello Guest April 19, 2024, 16:36:35 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Plaats hier uw zelfgemaakt missie's,zodat anderen ze ook kunnen spelen.  (Read 4007 times)

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626

Zoals de topic het al veraadt,mag je hier even creatief zijn.Maak zelf missie's,die anderen dan ook kunnen downloaden.
Geef er ook uitleg bij wat de bedoeling is.
Marc
Logged
N

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Nou ik heb nog maar één missie gemaakt tot nu toe. Ik had hem ook al in het engelse gedeelte geplaatst, maar vooruit ik zet hem hier ook nog maar een keer.

Het stelt niet veel voor hoor, het is een vrij simpel race/stunt parcours voor de powerboot. Maar ik vond het wel een leuk parcours. Ik ben benieuwd wat voor tijden mensen halen, voor degenen die er interesse in hebben.

De bochten zijn hier en daar wat krap, dus het kan zijn dat het een paar keer kost om de baan in je op te nemen.

Zoals ik al zei, verwacht er niet teveel van, maar je moet ergens beginnen met missies bouwen, niet dan..  :)

De teksten in de missie zijn trouwens in het Engels, niet in het Nederlands.

Veel plezier ermee.

« Last Edit: November 13, 2007, 22:12:50 by Mad_Fred »
Logged

rogerdendokker

  • Forum member
  • Posts: 14

Een bedankje aan allen die een costum missie maakten, mijn engels was langs een vertaler, nu deze luxe in het nederlands super bedankt , mischien maak ik langs deze weg wel kontakten ? ik lees dat er jongens zijn die op het Veerse Meer varen  !, ik lig in Wolphaartsdijk met een motorbootje van 26 ft , nogmaals bedankt voor de missies , het nederlandse forum , en tenslotte een supersim
groetjes Roger
Logged

Koboi

  • Forum member
  • Posts: 80

Mad_Fred,
Ik haal voorlopig 2:55 op jouw missie. Is wel fun. Wel zonder joystick. Ik kijk met veel nieuwsgierigheid uit naar dit: http://www.raildriver.com/products/shipdriver.php .
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Blij dat je hem leuk vond!

Ik heb zelf 2:35 als snelste tijd, maar het record is 2:19, door TJK gehaald.
Daar kom ik helaas niet overheen, waarschijnlijk is zijn pc beter en is de initialisatie tijd wat sneller, want ik moest alles uit de kast slepen om aan die 2:35 te komen en sneller gaat bij mij niet.

Ik heb die trouwens ook zonder controller gedaan. Ik gebruik wel een stuurtje en een flightsim throttle voor het "normale" werk, maar die powerboat reargeert sneller als ik toesten gebruik.

Die shipdriver ziet er trouwens wel een beetje goedkoop uit. Ik had hem al eens bekeken en ik vind het toch iets te veel plastic en speelgoed achtig als ik eerlijk ben. Niet echt stevig en betrouwbaar. Maar goed, schijn kan bedriegen natuurlijk.

Fred
Logged

Koboi

  • Forum member
  • Posts: 80

Mad_Fred,
Plastic ... goedkoop uitzien... is niet elke controller van plastic en zien niet bijna alle controllers er goedkoop uit, net zoals 90% van alle computeraccesoires... (nooit een houten of metalen joystick gezien hoor ! ). Het is nog altijd om een 'computerspelleke' te spelen hé. Iemand van het Forum maakte er zelf één in metaal en hout ... http://www.freewebs.com/shipsimcontrolunit/buildinglog.htm
« Last Edit: December 08, 2007, 12:52:56 by Koboi »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

(nooit een houten of metalen joystick gezien hoor ! )

Hotas Cougar (metaal!)
 
;D

Je hebt gelijk hoor, tuurlijk is al dat spul (op een paar dingen na, zie link) altijd van plastic... Maar goed je hebt plastic en je hebt plastic. Ik zei het een beetje krom. Ik vind het er wat slap en goedkoop uitzien bedoel ik. Als ik het vergelijk met de cougar of mijn G-25 dan ziet het er gewoon minder solide uit allemaal. Maar wie weet speelt het erg fijn, dat kan ik natuurlijk niet weten.  :)



Logged

Koboi

  • Forum member
  • Posts: 80

Verdorie,
Ik heb dezelfde tijd als nummer 3 voor de missie 'jumping around in phiphi' en ik sta p 4, snif !
Nog beter m'n best doen hé.
Logged

Koboi

  • Forum member
  • Posts: 80

Verdorie,
Ik heb dezelfde tijd als nummer 3 voor de missie 'jumping around in phiphi' en ik sta p 4, snif !
Nog beter m'n best doen hé.
Héhé, ondertussen m'n best gedaan... en nummer 3 van de troon gestoten ! ! Mad_Fred here I come...
« Last Edit: December 09, 2007, 00:20:09 by Koboi »
Logged

Sam

  • Forum member
  • Posts: 1041

Mad_Fred,
Plastic ... goedkoop uitzien... is niet elke controller van plastic en zien niet bijna alle controllers er goedkoop uit, net zoals 90% van alle computeraccesoires... (nooit een houten of metalen joystick gezien hoor ! ). Het is nog altijd om een 'computerspelleke' te spelen hé. Iemand van het Forum maakte er zelf één in metaal en hout ... http://www.freewebs.com/shipsimcontrolunit/buildinglog.htm


 :-[ :-[ Kzou men site is moeten updaten.

Wil er iemand op dit forum ook niet één bouwen?
Ik raad het aan, met een niet te groot budget kan je er zelf één maken.

En voor tips kun je altijd bij mij terecht.
Ik ken niet veel van elektronica en het is mij wel gelukt.

Mvg. Sam
Logged

Koboi

  • Forum member
  • Posts: 80
Re: Plaats hier uw zelfgemaakt missie's,zodat anderen ze ook kunnen spelen.
« Reply #10 on: December 14, 2007, 21:19:49 »

Ondertussen nog een second eraf... maar helaas nog op drie met dezelfde tijd of nummer twee ! :)
Volgende week nog een second eraf hé !
En effe later ... toch op 2 ! Jippie-jé
« Last Edit: December 15, 2007, 00:52:38 by Koboi »
Logged

Koboi

  • Forum member
  • Posts: 80
Re: Plaats hier uw zelfgemaakt missie's,zodat anderen ze ook kunnen spelen.
« Reply #11 on: December 20, 2007, 20:17:12 »

De missie in Maassluis, enkel voor degene die de elbe en furie-editie hebben natuurlijk !
Met als finish een leuke 'bug' !
Je kan na de race rondvaren met de Furie in de binnenhaven.
Het is vrij moeilijk, ik haal 2:15 op het parcours.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines