Hello Guest April 28, 2024, 05:03:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2 3 4   Go Down

Author Topic: Buiten Shipsimmen,welke hobby's heb je nog?  (Read 33033 times)

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Buiten Shipsimmen,welke hobby's heb je nog?
« on: November 13, 2007, 18:38:57 »

Natuurlijk bestaat er buiten Shipsim,nog een leven.Welke hobby's heb je nog?Mischien vind je via deze weg nog iemand(of meerdere met dezelfde hobby).Wat zeer zinvol kan zijn,om gedachten uit te wissellen.

Waarbij ik het voorbeeld zal geven.
Ik speel al meer dan 30 jaar gitaar,heb ook een klasieke opleiding gevolgd(muziekschool).
Ik speel nu meer rock,blues,Ballads,maar een klasiek stuk spelen op mijn american Fender klinkt zeker zo mooi.
Vragen omtrent deze hobby,mogen zeker afgevuurt worden.mischien kan ik je wel helpen.Wie weet??
Marc
« Last Edit: November 13, 2007, 22:44:45 by marcstrat »
Logged
N

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Buiten Shipsimmen,welke hobby's heb je nog?
« Reply #1 on: November 13, 2007, 18:48:02 »

Nou mijn hobby is veel met de pc werken, bv, foto's en video bewerken, heb een bepaalde game met trucks, waar je zelf je trucks kan skinnen, in je eigen kleuren en met je eigen logo's, is wel mooi dan zie je je truck over de wegen met je eigen kleuren, wel jammer dat het bij shipssim niet kan, zou echt mooi zijn vooral bij multyplay. en dan doe ik ook nog aan lezen. Lees het liefst oorlogsboeken vooral de zeeoorlog,Maar doe ook veel aan fitness spinnen bv. heb er nu tijd genoeg voor ben al drie jaar met pensioen.
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Buiten Shipsimmen,welke hobby's heb je nog?
« Reply #2 on: November 13, 2007, 22:24:31 »

Naast dat shipsimmen voor mij een verslaving begint te worden, sinds een paar weken
nadat ik de add-on Elbe/Furie heb gekregen, is mijn grootste hobby mijn bijdrage als