er moet gewoon een sleper komen ik hoop een stoere zoals thetis maar dan MET ASD ACHTER OP HET SCHIP!!!
ja er zijn er al 2 3 met die sherpa dan maar ik vind het even rijd voor een 135 mtr of een koppelverband dat je gewoon die bakken even kan oppakken.gr ed
Dat is geen gezichtje Gerard, ik denk dat het een roerstand aanwijzer is voor het Azimuth systeem. Misschien kan je er nog meer mee in het spel. Mag ik vragen waar je het gevonden hebt Sgt.martijnvs? Het ziet er wel intressant uit
ik heb ff een misie gemaakt en daar heb je 8 duw bakken en een atlas en een haven sleper ter beschikking kijk maar xD
die van de elbe is mooi
Dan zal je deze ook wel mooi vinden!
wouw! net echt! ik heb trouwens een klein vraagje over de missie editor want ik kan wel missies maken (en opslaan!) maar als ik in de game kom bij custom missies zie ik hem niet staan:( iemand??
Deze vraag hoort toch echt in het 'Technische ondersteuning' gedeelte van het Forum thuis. Probeer hem daar eens te stellen.GroetAad
Hoy mike,Wel mooi,maar de lichten op de achtersteven,voor welke reden heb je die gemaakt.Reglementair is dat zeker niet.Ik bedoel dat je enkel achteraan een (heklicht)sternlight mag voeren als je het realistisch wil houden.GroetjesMarc