Hello Guest March 29, 2024, 00:07:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: ShipSim Extreme not running under Windows 10  (Read 12505 times)

Zeeschuimer

  • Forum member
  • Posts: 7
ShipSim Extreme not running under Windows 10
« on: March 28, 2016, 17:10:33 »

I recently bought a computer with Windows 10 factory installed. I have installed ShipSim Extreme, but it is not running. Everytime I start the game it is asking for the licence code. After entering the licence code Extreme starts, but nothing happens when I have made a campaign choice. Extreme can only be exited by using ctrl-alt-delete.
Is Extreme not compatible with Windows 10?
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: ShipSim Extreme not running under Windows 10
« Reply #1 on: June 22, 2016, 09:34:24 »

 ;)Ik heb hetzelfde probleem met windows 7pro alle updates gedaan en toch kan ik alleen vrij varen campagnes werken niet als je ze aanklikt en missie is er niet alles is leeg, downloaden van een missie lijkt te werken maar ook die word niet zichtbaar.  dus extreme verwijderd helaas.

2e vraag heb 2008 maar geinstalleerd maar mn uitbreiding staan wel in mn profile alleen de downloads zijn e rnitt wel alle sleutels ervoor, de elbe en jumbo kan ik wel downloaden maar de andere2 w.o horizon niet meer kan dat actief worden gezet?

Pieter
Logged

Henkmusic

  • Forum member
  • Posts: 28
Re: ShipSim Extreme not running under Windows 10
« Reply #2 on: August 09, 2016, 18:06:33 »

Ik had dit bericht al geplaatst in Technische ondersteuning maar helemaal geen reactie. Daarom dus maar in dit bericht. Het gaat om het volgende.

Ik heb Windows 7 Pro geupdated naar Windows 10 op mijn notebook. Ik kan SSE starten maar de bediening van het menu valt buiten het beeld. Ik kan ook de grafische instellingen niet veranderen want die vallen ook buiten beeld. Hoe kan ik de instellingen veranderen zodat ik SSE kan spelen of moet ik de standaardinstellingen van de grafische kaart in Windows 10 veranderen. Grtz, Henk.
Logged

roypost

  • Forum member
  • Posts: 14
Re: ShipSim Extreme not running under Windows 10
« Reply #3 on: December 26, 2016, 11:50:34 »

hallo
kom je wel bij de instellingen
Logged

Henkmusic

  • Forum member
  • Posts: 28
Re: ShipSim Extreme not running under Windows 10
« Reply #4 on: September 22, 2017, 19:02:35 »

Ik kan wel via de opties bij de grafische instellingen. Welke grafische instelling moet ik gebruiken in windows 10. Met de standaard instelling van Windows 10 is het beeld te groot en kan ik niet bij de knoppen starten en besturing. Ik gebruik een Dell 6250 notebook.
« Last Edit: September 22, 2017, 19:04:32 by Henkmusic »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines