Hello Guest March 29, 2024, 01:34:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Patches  (Read 3475 times)

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Patches
« on: July 26, 2013, 16:13:42 »

Eddy van de Moby Dick.
Hallo allemaal ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik heb nog niet gemerkt dat er een nieuwe patch is verschenen, of ik moet iets gemist hebben maar als er na de patch 1.5 nog geen nieuwe is verschenen, dan begin ik zo langzamerhand te denken dat er helemaal niet meer aan een nieuwe patch word gewerkt maar dat ze  een heel nieuw spel aan het ontwikkelen zijn met wat kanalen en sluizen en beweegbare bruggen en noem maar op zou ook wel leuk zijn trouwens. Is er ook iemand die daar iets over te melden heeft, het zou best prettig zijn als de leden een beetje op de hoogte gehouden zouden worden van de voortgang van het een en ander.Als er ieman is die hieromtrend wat te melden heeft,dan hoor ik dat graag.
Groeten Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Patches
« Reply #1 on: July 26, 2013, 17:16:53 »

Hallo Eddy
Er word wel degelijk aan de nieuwe patch gewerkt dus nog even geduld :thumbs:
Hou er rekening mee dat het nu vakantie tijd is.
grt
JoMach
Logged

dominique271

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: Patches
« Reply #2 on: August 07, 2013, 15:59:28 »

waneer kunnen we die eigelijk verwachten?
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: Patches
« Reply #3 on: August 07, 2013, 16:10:36 »

Niet te zeggen...
Logged

joostmansjr

  • Forum member
  • Posts: 80
Re: Patches
« Reply #4 on: August 08, 2013, 04:40:28 »

ik verwacht mei 2015
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Patches
« Reply #5 on: August 08, 2013, 16:17:16 »

Vraagje; Wat verwacht men eigenlijk allemaal nog gepatched te zien, als ik vragen mag?

Want ik heb heel veel dingen gelezen op het form die niks te maken hebben met 'fouten verbeteren', maar meer met 'wat men ook nog graag in het spel zou zien' of  '...zou zien veranderen'. En dat laatste is natuurlijk niet echt waar patches voor zijn.

Dus als mensen puur op dat laatste wachten, kan men wel eens teleurgesteld worden. Uiteraard probeert Vstep nog wel problemen met het spel op te lossen en er komt ook nog wel wat meer dan alleen fixes, maar er zijn ook problemen die zo diepgeworteld zitten in de software dat daar simpelweg niets meer aan te doen is. Niet leuk, maar wel de realiteit.

Uiteraard komt de nieuwe patch er aan, en dat gaat echt niet tot mei volgend jaar duren uiteraard  :P  ...maar verwacht nog wel heel even geduld te moeten hebben mensen, want natuurlijk zit de vakantie er ook net tussen. Maar hij moet in principe bijna release-klaar zijn, volgens de planning. (let wel, planning is niet hetzelfde als realiteit).

Groet,
Fred
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: Patches
« Reply #6 on: August 08, 2013, 17:09:49 »

Vraagje; Wat verwacht men eigenlijk allemaal nog gepatched te zien, als ik vragen mag?

Want ik heb heel veel dingen gelezen op het form die niks te maken hebben met 'fouten verbeteren', maar meer met 'wat men ook nog graag in het spel zou zien' of  '...zou zien veranderen'. En dat laatste is natuurlijk niet echt waar patches voor zijn.

Dus als mensen puur op dat laatste wachten, kan men wel eens teleurgesteld worden. Uiteraard probeert Vstep nog wel problemen met het spel op te lossen en er komt ook nog wel wat meer dan alleen fixes, maar er zijn ook problemen die zo diepgeworteld zitten in de software dat daar simpelweg niets meer aan te doen is. Niet leuk, maar wel de realiteit.

Uiteraard komt de nieuwe patch er aan, en dat gaat echt niet tot mei volgend jaar duren uiteraard  :P  ...maar verwacht nog wel heel even geduld te moeten hebben mensen, want natuurlijk zit de vakantie er ook net tussen. Maar hij moet in principe bijna release-klaar zijn, volgens de planning. (let wel, planning is niet hetzelfde als realiteit).

Groet,
Fred
Mooi gezegd!
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Patches
« Reply #7 on: August 08, 2013, 19:28:36 »

Dus als mensen puur op dat laatste wachten, kan men wel eens teleurgesteld worden. Uiteraard probeert Vstep nog wel problemen met het spel op te lossen en er komt ook nog wel wat meer dan alleen fixes, maar er zijn ook problemen die zo diepgeworteld zitten in de software dat daar simpelweg niets meer aan te doen is. Niet leuk, maar wel de realiteit.

Om zulke diepgewortelde problemen in de software te verhelpen, zou Vstep het gehele SSE2010-programmacode moeten herschrijven, waardoor er eigenlijk een nieuwe versie met weer nieuwe bugs ontstaat. Zo ingewikkeld is het programmeren tegenwoordig geworden. Het spel moet ook nog eens een goede interactie met het Windows-besturingssysteem hebben. Ik denk dat er in SSE 2010 ook sprake is van spaghetti-programmering en bloatware (inefficiënte programmering) waarbij d.m.v. patches en fixes om de foute code heen wordt gebreid.

Jammer dat ShipSimulator geen Open Source is, want dan konden wij allemaal het spel verbeteren en vervelende bugs eruit halen.

Logged

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Patches
« Reply #8 on: September 22, 2013, 18:08:11 »

dan zal dat schroefwater in SSE wel een diepgeworteld probleem zijn,zie nog steeds pas schroefwater als het schip gang heeft,snap die gasten bij VSTEP niet,zoveel filmpjes op youtube van wegvarende schepen,je zou zeggen voorbeelden zat van hoe het er wel uit zou moeten zien met dat schroefwater.
Trouwens in shipsim 2008 ziet het er veel echter uit in mijn ogen met dat schroefwater.
mvg,
frank
« Last Edit: September 22, 2013, 18:21:10 by dycore »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines