Hello Guest March 28, 2024, 17:01:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Error  (Read 13698 times)

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Error
« on: January 25, 2013, 17:08:50 »

Goedendag allen,

Ik zit met een probeem als ik shipsim start krijg ik een error en dan stop het laden van shipsim! als ik op de error klik dan sluit hij heel shipsim af en hij is up to date met de laatste updates.
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #1 on: January 25, 2013, 17:27:51 »

hallo Tug Hunter dit is wel heel weinig info???
welke OS gebruik je en welke versie??
Heeft het ervoor wel goed gewerkt of is dit de eerste keer enz.
grt
jomach
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #2 on: January 25, 2013, 17:50:52 »

sorry Jomach zal t bestandje er bij doen maar ik krijg hem niet open misschien jij. Ik heb Windows 7 heeft hij altijd op gedraaid en sinds vandaag krijg ik deze error er in en 2 weken geleden had ik het ook maar toen kon ik wel even spelen en toen sloot hij halverwege het spel compleet af en sinds vandaag laat hij helemaal niet meer

Groeten Hessel
« Last Edit: January 25, 2013, 17:52:46 by Tug Hunter »
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #3 on: January 25, 2013, 18:15:26 »

Hallo Tug Hunter
Oke beetje raar wanneer het altijd gedaan heeft en nu ineens niet meer, heb je tussentijds iets verandert of andere programma's geinstalleerd??
Mss kun je eens unregister doen je moet dan wel alle key's weer terug invullen en eventueel wanneer je een joystick of gamepad gebruikt deze ook opnieuw instellen, maar dit kan wel eens helpen tenminste bij mij heb ik het al eens opgelost op die manier, je kan ook eens je schijven defragmenteren en al temp files eraf gooien, dus even schijf opruiming.
Want ja dit kan natuurlijk van alles zijn die de boel verziekt, maar aangezien het altijd gedraait heeft op deze machine moet de oorzaak toch ergens in je pc te vinden zijn dus iets dat de afgelopen dagen gebeurt is.
wat die crashdump betreft daar kan ik ook niet mee doen die kun je naar vstep zelf sturen, die kunnen er wel wat mee.
gr en s6
jomach
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #4 on: January 25, 2013, 18:24:38 »

Ja hij vraagt om niks hij laad heel shipsim niet meer naja dan maar alles uninstalleren maar en alles er opnieuw op en nee heb niks geinstalleerd ook gebruik ik geen joystick ik vind t vreemd had een paar weken geleden nog gespeeld toen begon hij al moeilijk te doen maar goed hij kon toen wel draaien maar goed vandaag wilde ik proberen en bam niks nada noppes!
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #5 on: January 25, 2013, 18:37:43 »

Ja hij vraagt om niks hij laad heel shipsim niet meer naja dan maar alles uninstalleren maar en alles er opnieuw op en nee heb niks geinstalleerd ook gebruik ik geen joystick ik vind t vreemd had een paar weken geleden nog gespeeld toen begon hij al moeilijk te doen maar goed hij kon toen wel draaien maar goed vandaag wilde ik proberen en bam niks nada noppes!
Probeer eens eerst unregister, daarna schijf defragmenteren, best kans dat het dan weer doet, mss is je pc in de loop van tijd vervuilt, ik weet niet of je regelmatig je schijven defragmenteerd en opruimt.
rgrds
jomach
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #6 on: January 25, 2013, 20:38:56 »

jomach van alles geprobeerd zelfs alles uit register gehaald shipsim er op nieuw op gezet maar krijg het niet aan de gang en defragmentatie ook gedaan no result ??? ??? ??? ??? ??? ???
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #7 on: January 25, 2013, 21:06:30 »

Hallo Tug Hunter
Begrijp er niks van ??? het heeft altijd gedraait en nu ineens niet meer heel raar, heb jij de techSupport tool ook anders moet je die eens installeren, en je logfiles  eens opsturen of hier neer zetten mss dat we er iets uit kunnen halen, je heb het spel gewoon als admin geinstalleerd opnieuw en dan nog even op de snelkoppeling met de rechtermuisknop  en bij eigenschappen comptibiliteit  helemaal onderin dit programma als administrator uitvoeren  aangevinkt?
Ja Sorry hoor dit is maar een beetje proberen ik zou anders ook niet weten wat er aan de hands is meestal is het iets dat je op je pc gezet heb die de boel dan saboteerd maar ja zoek maar eens uit wat precies.
grt
jomach
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Error
« Reply #8 on: January 25, 2013, 22:18:38 »

Ook malware kan problemen met je spel veroorzaken. Gebruik een meest recente LiveCD van bijv. Kaspersky om je PC op malware te controleren. Te vinden ophttp://support.kaspersky.com/4162

Registervervuiling kun je verhelpen door bijv. een registercleaner te gebruiken.

In ander topic werd genoemd dat het settings.xml-bestand in het profielmap van SSE 2010 ook problemen kan veroorzaken. Het beste kun je dat bestand wissen.
« Last Edit: January 25, 2013, 22:21:15 by MokMok »
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #9 on: February 04, 2013, 13:40:59 »

Mokmok,

NU heb ik het helemaal mooi voor elkaar heb dit al naar Vstep gemaild. Ik kan nu echt helemaal niks compleet nieuwe installatie heel nieuw windows er op en nog steeds een K*T Error ik kan het spel niet eens meer spelen hij heeft niet eens tijd gehad om een licentie code te vragen of wat dan ook hij mist alle DLL's ik snap dr geen klote van en ik word dr kwaad om geef een godvermogen uit aan een spel dat nu niet eens meer werkt!!!

Dit is de quote uti de email:

Ik heb van de week de hele computer opnieuw gereset en alles er op nieuw op en ook shipsim. Heb alles uit mijn account weer gedownload proberen te installeeren en krijg alleen maar DLL fouten na een compleet herstel heb windows 7 als besturingssysteem hiervoor nog nooit problemen gehad. Na het installeren heeft niet eens geladen alleen maar die DLL fouten van AICROWDCC.dll en ga zo maar door. En dan krijg ik die error a channel that is needed for this project was not found in the installlation path:44899342-91F6-11DC-8314-0800200C9A66. Terwijl echt alles opnieuw geinstalleerd is heel nieuw windows er op. Deze error heb ik nog nooit gehad.

Bijgevoegd ook de de error als ik alle errors moet print screnen ben ik nog wel even bezig!!!

Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

eviss

  • Forum member
  • Posts: 895
Re: Error
« Reply #10 on: February 04, 2013, 14:40:18 »

Hallo Hessel

Installeren van SSE als ADMIN !!!  (ADMIN rechten)

Ben je daarna als een andere gebruiker ingelogd, ook als ADMIN spelen !

Logged
THX SF!
Redfox
"Dover-Calais in the same environement !"

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #11 on: February 04, 2013, 14:52:43 »

Hallo Elvis,

Reeds geprobeerd geen werking ik had hem net wel even draaien maar nadat in update 1.5  er op had en costums update installeerder krijg ik costumComman.dll CustomValueOperator.dll SteamCC.dll errors voorheen toen ik dat geistalleerd had had ik helemaal geen errors.
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #12 on: February 04, 2013, 15:10:07 »

Hallo Elvis,

Reeds geprobeerd geen werking ik had hem net wel even draaien maar nadat in update 1.5  er op had en costums update installeerder krijg ik costumComman.dll CustomValueOperator.dll SteamCC.dll errors voorheen toen ik dat geistalleerd had had ik helemaal geen errors.
mss overbodige vraag, maar heb je alles van steam?? probeer er achter te komen hoe en wat, heb net zelf alles er weer opgezet maar totaal geen errors. maar ik heb geen steam versie.
en ik heb een nvidia kaart. steam en vstep versie door elkaar installeren gaat niet dus hier wel rekening meehouden. indien je een ati kaart heb de laatste update werkt niet dus even terug naar de vorige versie.
dit is even ter info
grt
jomach
« Last Edit: February 04, 2013, 15:12:35 by JoMach »
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #13 on: February 04, 2013, 15:52:02 »

Jomach,

Nee niks via steam alles via de download uit mijn account van shipsim.com alles heb ik gekocht en heb geen steam versie.
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #14 on: February 04, 2013, 17:07:34 »

Hallo Tughunter
Probeer eerst deze file te installeren die je hier kan vinden http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3387 visual C++ 2005, daarna heel het sse gebeuren er op nieuw opzetten, daarna bij eigenschappen, compatibiliteit  opstarten als admin aanvinken, eens kijken of dat werkt,
grt
en s6
jomach
niet kunnen bestaat niet en opgeven is uit den booze zullen we maar denken :doh:
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #15 on: February 04, 2013, 17:48:41 »

Ik zal t proberen maar ik heb die nieuwe ati driver ook hoe kom ik terug in de vorige versie???
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #16 on: February 04, 2013, 18:06:53 »

Ik zal t proberen maar ik heb die nieuwe ati driver ook hoe kom ik terug in de vorige versie???
mss met een systeem herstel van voor de instal van de nieuwe versie dat wil eens lukken en anders de vorige versie van ati binnenhalen, en deze installeren nadat je de huidige eraf gegooid heb.
grt
jomach
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #17 on: February 04, 2013, 18:21:45 »

Nou Jomach ik heb alles geprobeerd heb t maar weer verwijderd maar krijg niks meer aan de praat de errors blijven nu komen!! Terwijl ik alles uit t register had gewist. alles weer opnieuw geinstalleerd word er moe van voor mij is shipsim einde oefening helaas. Ze moeten eerst maar weer een update uitbrengen dat de nieuw ATI Drivers t eens gaan doen dan wil ik nog wel een gokje wagen met installeren heb Sake ook al gevraagd maar ik word er hardstikke moe van.

Groeten Hessel
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Error
« Reply #18 on: February 04, 2013, 18:42:23 »

Hallo Hessel
Jammer ben nu ook aan het einde van mijn latijn, begrijp er niks van, ik zou echt niet weten wat we meer kunnen uitproberen :( en ja Sake weet er ook het een en andere van dus als hij je ook niet kan helpen, jammer allemaal.
heb deze week nog een paar mensen gehad met dit probleem na de nieuwe ati drivers door de vorige drivers er opnieuw op te zetten was het opgelost.
grt
jomach
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: Error
« Reply #19 on: February 04, 2013, 22:26:50 »

Ja jomach misschien als sake hier weer is moet hij dr maar eens naar kijken ik ben helemaal aan t einde van mijn latijn. Jammer maar hopen als sake t zooitje weer draaiende krijgt.
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

LucAtC

  • Ship Simulator Developer
  • Global Moderator
  • Posts: 2218
Re: Error
« Reply #20 on: February 05, 2013, 16:42:41 »

Hier een link naar de vroegere drivers voor Win7 of Vista 32 bit, en hier nog een voor de 64 bit.
Veel succes
Luc
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines