Hello Guest March 28, 2024, 17:18:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: waarom deze schepen niet in sse  (Read 5043 times)

dominique271

  • Forum member
  • Posts: 12
waarom deze schepen niet in sse
« on: December 22, 2012, 19:45:46 »

nautis sim is dezelfde software met sse maar met veel meer schepen ook marineschepen kijk maar bij de foto`s
http://www.nautissim.com/products/detail/product/naval_task_force_trainee_station

ik vindt dat het hier ook prachtig tussen de andre schepen past...

gr uit den helder
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #1 on: December 23, 2012, 16:38:14 »

Ik heb het hier al vaker over gehad waarom er in SSE 2010 zich geen speelbare marineschepen bevinden. Zou bijv. via een DLC geregeld kunnen worden. Een DLC met bijv. een LCF, Ocean Going Patrol Vessel, LPD als bijv. Hr.Ms. Rotterdam/Hr.Ms. Johan de Witt samen met een landingsvaartuig, enz. Het gaat hierbij dan niet om oorlogshandelingen, maar om bijv. humanitaire en antipiraterij missies.
« Last Edit: December 23, 2012, 16:40:10 by MokMok »
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #2 on: December 23, 2012, 17:00:53 »

Mee eens, en het hoeven ook niet van die heftige missies te zijn, een beetje piraat kun je ook uit het water spuiten.
Als ze bang zijn dat het schip misbruikt gaat worden voor zink missies, lijkt het me mogelijk om ze onzinkbaar te maken, of alleen beschikbaar in MP, daar kunnen we toch al niet zinken.
« Last Edit: December 23, 2012, 17:02:38 by zilverenmist »
Logged

dominique271

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #3 on: December 23, 2012, 18:16:13 »

ja heb ik ook gelezen maar ze hoeven ook niet nieuwe schepen maken even inzippen naar de shipyard en klaar.. :thumbs:
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #4 on: December 23, 2012, 19:56:45 »

ja heb ik ook gelezen maar ze hoeven ook niet nieuwe schepen maken even inzippen naar de shipyard en klaar.. :thumbs:

Sorry hoor, maar denk je echt dat dat zo makkelijk gaat?  :-\
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #5 on: December 23, 2012, 20:00:26 »

En bij Vehicle Simulator heb je wel dat liefhebbers hun eigen schepen voor VS ontwerpen en als download beschikbaar stellen. Alleen jammer dat je bij VS elke twee jaar moet betalen om je licentie te laten verlengen.
Logged

dominique271

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #6 on: December 23, 2012, 20:36:28 »

Sorry hoor, maar denk je echt dat dat zo makkelijk gaat?  :-\
nee maar makkelijker dan een nieuw schip maken
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: waarom deze schepen niet in sse
« Reply #7 on: December 23, 2012, 20:56:47 »

En bij Vehicle Simulator heb je wel dat liefhebbers hun eigen schepen voor VS ontwerpen en als download beschikbaar stellen. Alleen jammer dat je bij VS elke twee jaar moet betalen om je licentie te laten verlengen.

Heb zelf over alle jaren nog steeds meer betaald voor shipsim dan voor VS en VSF.
Als je VS als en abonnementje ziet, naast bijvoorbeeld world of worcraft vind ik de simulators duidelijk beter betaalbaar.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines