Hello Guest April 23, 2024, 15:34:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: extreem collection (foutjes?)  (Read 3631 times)

M.Bazuin

  • Forum member
  • Posts: 3
extreem collection (foutjes?)
« on: December 21, 2012, 13:24:03 »

Hoi,

Ik had een paar vragen ik heb ship simulator extreem collection gekocht gewoon een cdrom.
En iedere keer bij het opstarten vraagt hij om de licentie code.
En ik heb de resolutie een keer aangepast en die krijg ik niet meer terug naar hoe het eerst stond.
En als ik het "gas" vast heb gezet en ik ga rond lopen dan gaat hij vrij snel weer op uit dus op nul.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor deze probleempjes.

Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #1 on: December 21, 2012, 13:49:39 »

Hoi,

Ik had een paar vragen ik heb ship simulator extreem collection gekocht gewoon een cdrom.
En iedere keer bij het opstarten vraagt hij om de licentie code.
En ik heb de resolutie een keer aangepast en die krijg ik niet meer terug naar hoe het eerst stond.
En als ik het "gas" vast heb gezet en ik ga rond lopen dan gaat hij vrij snel weer op uit dus op nul.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor deze probleempjes.


graag meer info, gebeurt dit altijd of bij bepaalde schepen?? ??? ??? dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor.
wat betreft licentie code even rechtsklikken op sse icoon en dan starten als admin aanvinken mss is dat dan verholpen.
grt
jomach
Logged

M.Bazuin

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #2 on: December 21, 2012, 14:42:51 »

graag meer info, gebeurt dit altijd of bij bepaalde schepen?? ??? ??? dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor.
wat betreft licentie code even rechtsklikken op sse icoon en dan starten als admin aanvinken mss is dat dan verholpen.
grt
jomach


Hoi,

Bedankt voor u reactie.
Gelukkig heb ik voor het gas en loop probleem een oplossing ipv de pijlstoetsen kan ik wasd gebruiken.
Ik heb net u tip gebrobeerd om als admin uit te voeren maar helaas vroeg hij weer om de licentie code en als ik hem weer in tik dan komt het nog een keer te staan voer u code in en dan klik ik erop en weg is het en start het spel op, mijn gegevens gaan niet kwijt alleen iedere keer moet ik de code invoeren.
Verder het grafische ik heb een gaming pc en stond op hoogste resolutie geen probleem en op mijn laptop had ik het ook geinstaleerd en dei haperd dus wou kijken of die bij mij ook haperd op laagste resolutie niet dus mijn laptop is ongeschikt en nu iedere keer als ik hem op het hoogste resolutie op mijn pc aanklik en klik op bewaren dan springt hij weer terug naar de laagste

groetjes en bedankt
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #3 on: December 21, 2012, 15:03:38 »

Hallo Bazuin
das raar normaal installeer je het als admin, daarna ga je naar de exe file rechts klikken dan bij eigenschappen /compatibiliteit helemaal onderin vinkje zetten bij als admin uitvoeren en dan zou je daar geen last meer van hebben.
wat de resolutie betreft ja dat moet toch lukken zo op die manier, alleen begrijp ik dat verhaal van de laptop en pc niet zo goed ??? het zijn 2 aparte systemen dus geen invloed op elkaar
grt en s6
jomach
Logged

M.Bazuin

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #4 on: December 21, 2012, 17:50:53 »

Hallo Bazuin
das raar normaal installeer je het als admin, daarna ga je naar de exe file rechts klikken dan bij eigenschappen /compatibiliteit helemaal onderin vinkje zetten bij als admin uitvoeren en dan zou je daar geen last meer van hebben.
wat de resolutie betreft ja dat moet toch lukken zo op die manier, alleen begrijp ik dat verhaal van de laptop en pc niet zo goed ??? het zijn 2 aparte systemen dus geen invloed op elkaar
grt en s6
jomach


Hoi,

bedankt, ik heb het net nog een s geprobeerd ook bij  eigenschappen /compatibiliteit vinkje zetten mar vraagt er nog steed iedere keer om.
Helaas verspringt hij iedere keer nog steeds wat ik bedoelde ik wou hem ook op mijn laptop hebben het spel daar haperd die bij dus die kan hem niet aan blijkt dus op mijn computer had ik hem ingesteld naar de resolutie als mijn laptop om te kijken of hij daar ook haperd dat is niet het geval dus licht aan mijn laptop maar nu krijg ik hem niet weer op de juiste resolutie op mijn pc.

groetjes en bedankt!
Logged

Elmaggo

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #5 on: March 14, 2013, 12:51:52 »

Hoi,

bedankt, ik heb het net nog een s geprobeerd ook bij  eigenschappen /compatibiliteit vinkje zetten mar vraagt er nog steed iedere keer om.
Helaas verspringt hij iedere keer nog steeds wat ik bedoelde ik wou hem ook op mijn laptop hebben het spel daar haperd die bij dus die kan hem niet aan blijkt dus op mijn computer had ik hem ingesteld naar de resolutie als mijn laptop om te kijken of hij daar ook haperd dat is niet het geval dus licht aan mijn laptop maar nu krijg ik hem niet weer op de juiste resolutie op mijn pc.

groetjes en bedankt!


Ik heb hetzelfde probleem elke keer die licentiecode weer invullen vreselijk irritant, toevallig al iemand een idee wat het kan zijn.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #6 on: March 14, 2013, 13:48:45 »

Hoi,

bedankt, ik heb het net nog een s geprobeerd ook bij  eigenschappen /compatibiliteit vinkje zetten mar vraagt er nog steed iedere keer om.
Helaas verspringt hij iedere keer nog steeds wat ik bedoelde ik wou hem ook op mijn laptop hebben het spel daar haperd die bij dus die kan hem niet aan blijkt dus op mijn computer had ik hem ingesteld naar de resolutie als mijn laptop om te kijken of hij daar ook haperd dat is niet het geval dus licht aan mijn laptop maar nu krijg ik hem niet weer op de juiste resolutie op mijn pc.

groetjes en bedankt!


Ik heb hetzelfde probleem elke keer die licentiecode weer invullen vreselijk irritant, toevallig al iemand een idee wat het kan zijn.
Hallo zie bovenstaande posten, en wil je je registreren op je profiel, dan kun je ook bij de technische afdeling op het forum,  :thumbs:
Logged

Elmaggo

  • Forum member
  • Posts: 9
Re: extreem collection (foutjes?)
« Reply #7 on: March 14, 2013, 18:16:42 »

Hallo zie bovenstaande posten, en wil je je registreren op je profiel, dan kun je ook bij de technische afdeling op het forum,  :thumbs:

Registreren is gelukt maar dat met die licentiecode dat werkt niet.
Volgens mij zit er een fout in want bij de ss 2006 en ss 2008 is dat ook niet zo.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines