Hello Guest April 28, 2024, 08:07:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Vragen over Ship simulator extremes/ Ship Simulator extremes collection  (Read 2041 times)

voc3035

  • Forum member
  • Posts: 2

Hoi

Ik zou graag Ship simulator extremes collection willen kopen, maar moet ik daar nu Ship simulator extreme(orgineel spel) eerst voor kopen of maakt dat niks uit. Is het een spel het kopen waard of ben je daar snel bij uitgekeken? Wordt binnen nu en volgend jaar een nieuw spel van ship simulator gereleasd of niet? Zijn er tegenwoordig nog veel mensen online op multiplayer? Zijn er veel missie en schepen om te spelen en hoeveel?
Logged

larsdehaan

  • Guest

De collection bevat alles, Dus SSE+alle Addons,
Persoonlijk vind ik het wel waard.
Helaas, Heeft V-step (onofficieel) Gezegt dat er Geen nieuw spel komt, Maar dat er aan Extremes gewerkt blijft worden (Dus steeds nieuwe dingen).

Het aantal mensen op Multiplayer valt best mee, Op het moment rond de 20 maar, Een te volle server is ook niet leuk.

Missies worden steeds meer gemaakt door de mensen zelf, Dus die kun je downloaden.
Schepen, Weet ik zelf niet precies hoeveel.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Hallo VOC oei oei wat een vragen haha welkom op het forum.
1; SSE collection staat helemaal opzich zelf met al de addonpacks en patchen erin gebakken :thumbs:
2; Voor mij is het spel zeker het kopen waard als je van schepen houd en zelf graag wil varen ook via Multy player met andere mensen.
3; Van een nieuwe release is nog niks bekend, dus weet het niet.
4; Als je het spel heb en je vult je key hier in je profiel, kun je alle missies die er zijn gemaakt door verschillende mensen d/l.
Maar bij het spel zelf zitten er ook al een hoop bij.
hoop dat je hiermee geholpen ben, veel succes
Grt
Jomach
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

De collection bevat alles, Dus SSE+alle Addons,
Persoonlijk vind ik het wel waard.
Helaas, Heeft V-step (onofficieel) Gezegt dat er Geen nieuw spel komt, Maar dat er aan Extremes gewerkt blijft worden (Dus steeds nieuwe dingen).

Het aantal mensen op Multiplayer valt best mee, Op het moment rond de 20 maar, Een te volle server is ook niet leuk.

Missies worden steeds meer gemaakt door de mensen zelf, Dus die kun je downloaden.
Schepen, Weet ik zelf niet precies hoeveel.
ha lars je was me net voor :thumbs:
Logged

voc3035

  • Forum member
  • Posts: 2

bedankt voor de snelle antwoorden.
Waar zou ik eigenlijk best het spel kunnen komen, downloaden(steam of V-step) of een cd-rom.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

bedankt voor de snelle antwoorden.
Waar zou ik eigenlijk best het spel kunnen komen, downloaden(steam of V-step) of een cd-rom.
V-step of dvd is het korte antwoord, steam loop je nog wel eens tegen problemen
grt
jomach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines