Hello Guest April 27, 2024, 17:30:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: downloading aanvullingen  (Read 1843 times)

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
downloading aanvullingen
« on: July 18, 2012, 14:04:37 »

Klein probleempje

Ik heb windows 7 en SSE opnieuw geinstaleerd en nu komen alle aanvullingen niet in enkele missies te staan,ik heb ze allemaal gedownload maar er blijven maar 51 missies in enkele missies staan en de rest gaat weer terug naar aanvullingen wat kan de oorzaak zijn?? wie weet de oorzaak en eventuele oplossing.
Gr: Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: downloading aanvullingen
« Reply #1 on: July 18, 2012, 14:10:06 »

Hallo Eddy wat bedoel je precies??
wanneer je alles erop nieuw opgezet heb, als je dan de aanvullingen geinstalleerd heb moeten ze er allemaal instaan, wat de d/l betreft probeer ze niet allemaal achter elkaar te d/l want dan heb je geheit problemen ermee, beste is per stuk d/l spelen en dan de volgende
grt
jomach
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: downloading aanvullingen
« Reply #2 on: July 18, 2012, 14:45:49 »

Bedankt jomach voor de snelle reactie,maar noch even ter verduidelijking (  Ik heb eerst ongeveer de helft gedownload en daarvan zijn er 51 missies in enkele missies blijven staan,en toen heb ik een paar missies gedownload
maar die bleven ook niet in enkele missies staan. kan ik de missies in enkel missies verwijderen en komen ze dan weer in aanvullingen te staan of zijn ze dan weg?
Eddy
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: downloading aanvullingen
« Reply #3 on: July 18, 2012, 14:54:24 »

met de aanvullingen komen de enkele missie's in de missie folder,  die je via het menu d/l dus gemaakte missie door de missie makers komen in de userdata bij mission terecht.
hoop dat dit je verder helpt, dus inprincipe heb je 2 missie folders 1 in de directory van het spel en 1 in de userdata.
grt
jomach
Logged

johan2000

  • Forum member
  • Posts: 81
Re: downloading aanvullingen
« Reply #4 on: July 29, 2012, 10:46:30 »

je moet ook de benodigde schepen hebben zoals bijvoorbeeld de Deniz Doga
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines