Hello Guest March 29, 2024, 00:53:15 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: patch 1,5  (Read 10548 times)

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
patch 1,5
« on: February 25, 2012, 21:07:31 »

Na de installatie  gelijk error customload dll.
En nee geen computer fout , heb alles opnieuw geinstalleerd, de 1.4 werkte gewoon maar na de 1.5 gaat het fout.
Zag in het engelse en duitse forum dezelfde error met een schermafdruk erbij.
Kreeg in december van v-step nog mailtje dat alles werd getest voor de patch, wie dat dan test.....
Ga nu zeker het nieuwe schip niet aanschaffen.
Waarom sturen jullie die patch niet naar een 30 tal leden ,dan weet je voor hij uitkomt of hij werk.
Begreep van een tester dat hij daar wel werkt.....V-Step reageer hier eens op...
Aanvulling ik gebruik win 7 incl updates..
grt een teleurgestelde shipsimmer...
« Last Edit: February 29, 2012, 20:53:55 by traveler »
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: patch 1,5
« Reply #1 on: February 26, 2012, 20:59:54 »

hier ook met 1.5 gaat het fout shipsim is niet op te starten
er is weer goed getest boot kopen dach het niet wat een zooi
heb bij bol.com ook een review geschreven niet kopen die zooi
Logged

joostmansjr

  • Forum member
  • Posts: 80
Re: patch 1,5
« Reply #2 on: February 27, 2012, 20:38:24 »

hier geen enkel probleem met patch 1.5 en ms oceania.
alles werkt naar behoren alleen een beetje langzaam maar mijn laptop is eigenlijk niet goed genoeg voor sse maar alles werkt wel
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: patch 1,5
« Reply #3 on: February 27, 2012, 20:51:53 »

hier ook met 1.5 gaat het fout shipsim is niet op te starten
er is weer goed getest boot kopen dach het niet wat een zooi
heb bij bol.com ook een review geschreven niet kopen die zooi
Hallo Gradus die zooi is veel gezegd, de meeste mensen die ik ken hebben er totaal geen problemen meegehad, een wel met xp erop heeft opnieuw xp erover gedraaid en het was goed, ik hoef tegen jou niet te zeggen of alles up todate op je pc want ik weet dat je daar nogal kort achter zit, :thumbs:
Probeer nog een Clean_vstore, dan unregister en gooi dan die dxwebsetup erover plus de vcredist, deze kun je vinden in de dir bij reschources en dan redist daar staan ze in, ik zou anders niet weten wat er nog meer kan zijn.
Als je bekijkt hoeveel mensen sse hebben en hoeveel er problemen hebben dan is dat maar een handje vol, dus er moet toch ergens een conflict in de pc zelf zijn die dit veroorzaakt, maar de mensen van vstep zijn er volop mee bezig om uit te zoeken waar het probleem zit, ik weet niet of je het al gedaan heb maar je zou ook eens kunnen proberen fix cleaner erop loos telaten. http://www.fixpchelper.com/?k=Error+1324&tid=A779&gid=1018589375
grt
JoMach
« Last Edit: February 27, 2012, 21:18:13 by JoMach »
Logged

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
Re: patch 1,5
« Reply #4 on: February 27, 2012, 21:20:40 »

ook ik heb geen problemen met de nieuwe update
draai met xp
Logged

emmer

  • Forum member
  • Posts: 34
Re: patch 1,5
« Reply #5 on: February 27, 2012, 21:56:53 »

hoi

ook ik heb met sse geen probleem na de patch 1.5



gr cor
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: patch 1,5
« Reply #6 on: February 27, 2012, 23:05:49 »

hier dus wel pc is 2 maand oud
direkt 11 dus de nieuwste zodra ik de 1.5 doe is het einde spel kan ik er alles af gooien en op niew beginnen
heb een schone install gedaan maar dat werkt niet andere games geen last van vestep dus wel
en als ik op de duitse en engelse forum kijk gaan het daar ook niet goed met de 1.5
dus meer dan een handje
we gaan hem er maar weer af flikkeren en in de kliko donderen want hier valt niet mee te spelen
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: patch 1,5
« Reply #7 on: February 28, 2012, 12:24:39 »

Hallo Allemaal
Degene die met dit probleems zitten, probeer nog eens of alle updates van windows up to date zijn, om te kijken of dit helpt, wij hebben een pc met de zelfde problemen gehad na de updates bij te werken van windows was het opgelost.
Maar eerst; kijk eens in de root directory of er een bestand staat channels.lst deze eruit gooien, kijk ook even in c:\user\naam\AppData\roaming\ quest3D en gooi daar ook alles eruit.
grt
Jomach
Hier tot zover resultaat die gevonden is, sorry in het engels ben niet zo goed in vertalen, hopelijk is iedereen hiermee geholpen :2thumbs:

We found a PC which was indeed giving pop-ups for every DLL in ShipSim. It was a Windows XP machine and it was missing a few default Windows updates.

We think it's highly likely that a specific Windows Visual Studio 2005 C++ redistributable update (Security Update for Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package (KB2538242) to be very specific) was the fix for that specific pc. The new channels were compiled with a newer version of a Windows SDK, which has probably introduced a new dependancy. This would all explain why SSE was working on most PC's, but not on some, outside of our 'powers'."

Steven
« Last Edit: February 28, 2012, 13:02:45 by JoMach »
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: patch 1,5
« Reply #8 on: February 29, 2012, 22:33:46 »

via deze link de dll fouten opgelost als het niet werkt even via het duitse forum
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=26347

 















 

























« Last Edit: February 29, 2012, 22:35:24 by gradus »
Logged

joostmansjr

  • Forum member
  • Posts: 80
Re: patch 1,5
« Reply #9 on: March 02, 2012, 11:59:08 »

dus toch uit kliko gehaald?
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: patch 1,5
« Reply #10 on: March 02, 2012, 20:10:16 »

nee lig er nog steeds in en daar blijf tie ook
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: patch 1,5
« Reply #11 on: March 03, 2012, 10:17:15 »

ik heb  geen last met de nieuwe patch en ik heb alleen extreem zonder de schepen waar je voor moet betalen en hij doet het goed. maar ik heb bijna nooit last van gehad dat sse raar deed hellaas wel bij ss08 .

gr lala,
Logged

emmer

  • Forum member
  • Posts: 34
Re: patch 1,5
« Reply #12 on: March 04, 2012, 11:10:59 »

hoi allemaal

mooi toch nog positieve reacties na de patch en de download van de oceana
er wordt geklaagt dat als er iets niet werkt en die zijn er ook een paar dingen
maar er zijn ook een hoop positieve kanten na de patch
het spel loopt soepeler
er blijven geen schepen meer achter na uitloggen
geen schade meer op de servers
namen boven de schepen
de sleeptouwen  zitten op de goeie bolders en zijn ook goed te zien
de verlichting op de schepen zijn mooier
de missies die er zijn, zijn schitterend en worden steeds beter
de blus kannonen werken  [mooi toch]
enz

 
en hier hoor je niemand over helaas

mvgr cor
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: patch 1,5
« Reply #13 on: March 04, 2012, 23:24:09 »

Hallo Cor
Idd het is op gelost als je de update van windows erover gooid die hier onder staat,

We think it's highly likely that a specific Windows Visual Studio 2005 C++ redistributable update (Security Update for Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package (KB2538242) to be very specific) was the fix for that specific pc. The new channels were compiled with a newer version of a Windows SDK, which has probably introduced a new dependancy. This would all explain why SSE was working on most PC's, but not on some, outside of our 'powers'."

Heb de laatste dagen niet anders dan positieve berichten gehad dat het na installeren van de update alles opgelost was :thumbs: ;D, deze kun je zo van het net halen. het schijnt dat het niet werkt via de automatische update van windows, dus even apart zelf eropzetten. Het beroerde is dat we bij het testen deze foutmelding geen ene keer tegen zijn gekomen, jammer anders hadden we deze problemen niet gehad. Maar ja kan gebeuren, maar is nu gelukkig opgelost.
grt
jomach
« Last Edit: March 04, 2012, 23:41:50 by JoMach »
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: patch 1,5
« Reply #14 on: March 07, 2012, 12:29:58 »

Kan Vstep de Windows Visual Studio 2005 C++ redistributable update (Security Update for Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package (KB2538242) ook op de site van Shipsim ter download beschikbaar stellen? Dan zijn we van dat probleem af.
Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: patch 1,5
« Reply #15 on: March 08, 2012, 22:17:35 »

heb een link  gezet paar post naar boven
Logged

Tug Hunter

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: patch 1,5
« Reply #16 on: February 13, 2013, 21:18:05 »

Hallo allemaal,

Hierbij heb ik ook problemen voorheen ook geen problemen gehad alles doet het tot dat 1.5.0 geistalleerd is. Alle updates zijn geinstalleerd maar de DLL komen Custemcommand.dll is dr een van en dan beginnen ze over steam.dll terwijl t gewoon de CD is was ik gebruik. Ik ben ten einde raad heb zelfs de drivers van mijn videokaart terug gebracht naar versie 12.10 AMD ati kaart zit er in mijn computer.

Heb zelfs alles er opnieuw op gezet van Windows omdat ik dacht dat ik ergens een wat in mijn computer zat wat invloed had op t spel. Maar windows is up to date. Heb stap voor stap dingen geinstalleerd van begin af aan draait het spel wel zelfs update 1.4.0 doet hij het nog steeds maar echter als je 1.5.0 er op gooit ja daag doet hij niks meer. Ik ben wel ten einde raad. Ook de manier van Jomach heb ik geprobeerd. Word tijd voor een nieuwe update dat hij wel gaat werken. In november deed alles het nog perfect zelfs nog gevaren met de zilvermeeuw. Maar nu niks doet het meer na installatie van 1.5.0.

Groeten Hessel
Logged
Kind regards / Met vriendelijke groet
Hessel Buren Terschelling
www.tugsalvage.nl

Your Mayday is our call for giving assistence

LucAtC

  • Ship Simulator Developer
  • Global Moderator
  • Posts: 2218
Re: patch 1,5
« Reply #17 on: February 13, 2013, 23:05:44 »

Het is zeer mogelijk dat de KB26347 verleden jaar niet deftig geïnstalleerd werd, voor welke oorzaak ook, maar hoogstwaarschijnlijk komt het van Microsoft Update.
Spelers met 64 bit OS die het hebben kunnen oplossen hebben de 2005 VC + + SP1, 32-bits x86 runtime, opnieuw geïnstalleerd, het vcredist_x86.exe bestand, gedownload van de site van Microsoft.
Groeten,
Luc
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: patch 1,5
« Reply #18 on: February 14, 2013, 14:12:08 »

Update van een jaar geleden die nog steeds zuigt!,,,.jullie zouden je moeten schamen VSTEP ,zeker te druk met de professionele markt....valt Zeker meer te halen?

Eerst mensen een duur spel aftroggelen ,en daarna met alleen maar half gebakken oplossingen komen ,waar je maanden cq jaren op moet wachten klaarblijkelijk.. :thumbdown:

Bij mij wordt extremes al maanden niet meer gespeeld en ligt bij mij in een hoek....
Ze hebben bij de laatste versie van Shipsim er al geen jaartal meer bijgezet zoals bij de vorige versies ...anders MOET er elk jaar een update komen ...dat kunnen ze zo achterwege laten ...

Jammer dat VSTEP zo met de particuliere klant omgaat. Voor mij wordt er ook geen geld meer uitgeven aan updates aan shipsim extremes ,bij de vorige versies hebben ze het spel ook al niet "flawless" gekregen en moest je ook maanden wachten op een update ...totdat extremes kwam ....daarbij hadden ze 2008 moeten verbeteren en iet weer met een nieuwe versie beginnen
Er is maar 1 woord voor *********!

Tugspotter Raymon


Zulke uitdrukkingen zijn hier verboden
Luc



« Last Edit: February 14, 2013, 15:29:20 by LucAtC »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: patch 1,5
« Reply #19 on: February 26, 2013, 07:00:46 »

Ik zou willen dat de ontwikkelaars net zo hun best deden als de moderators...
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines