Hello Guest November 23, 2024, 21:55:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Licentie en updates  (Read 1571 times)

Robert123

• Forum member
Licentie en updates
« on: December 01, 2011, 08:13:10 »

Nadat ik SSE geinstalleerd had wilde ik de updates installeren en dan komt het spel met de mededeling dat mijn licentiecode ergens ingevuld moet worden om die updates te kunnen downloaden maar waar.

Nu is het wel zo dat ik het spel SS2008 ook in mijn bezit heb en is het daarom niet nodig de licentie ergens in te vullen.

Kan iemand mij daarmee op weg helpen wat te doen?

Groetjes Rob
Oud opvarende van diverse marineschepen van 175 t/m 2006

lala

• Forum member
Re: Licentie en updates
« Reply #1 on: December 02, 2011, 22:42:25 »

ik heb zodanig oo ss2008 en ss2006 in bezit en ik overal appart een licentiecode moeten invullen.
maar als je bedoelt dat je nergens de code in kan voeren is meestal de oplossing om hem opnieuw te installeren, de licentiecode invoeren en dan pas de updates uitvoeren :thumbs:

gr lala

JoMach

• Dutch Moderator
Re: Licentie en updates
« Reply #2 on: December 02, 2011, 23:08:31 »

Nadat ik SSE geinstalleerd had wilde ik de updates installeren en dan komt het spel met de mededeling dat mijn licentiecode ergens ingevuld moet worden om die updates te kunnen downloaden maar waar.

Nu is het wel zo dat ik het spel SS2008 ook in mijn bezit heb en is het daarom niet nodig de licentie ergens in te vullen.

Kan iemand mij daarmee op weg helpen wat te doen?

Groetjes Rob
Begrijp het even niet, wat bedoel je precies?? ik zie dat je je eigen al geregistreerd heb op je profiel, zie extremes bij naam staan. dat moet je met alle addons key's doen. Bij het opstarten en op het forum profiel
grt
Jomach
Pages: [1]   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines