Vertaling:
Beste Steam leden en Steam Forum Gebruikers : Ons Steam forum werd aangevallen op de avond van zondag 06 november. We begonnen het onderzoeken en vonden dat het binnendringen verder gaat dan het Steam forum. We hebben geleerd dat hackers de toegang tot onze Steam-database hebben verkregen. Deze database bevat informatie, zoals gebruikersnamen, wachtwoorden, game aankopen, e-mailadressen, factuuradressen en gecodeerde creditcardgegevens. We hebben geen aanwijzingen dat versleutelde creditcardnummers of persoonlijke identificatie informatie werd gestolen door de hackers, of dat de bescherming van creditcardnummers of wachtwoorden was aangetast. Maar dit is op het moment nog in onderzoek. Op dit moment hebben wij daarnaast nog geen meldingen gekregen van creditcard misbruik. Toch moet u op uw creditcard activiteiten letten. Terwijl we alleen weten dat een paar forum-accounts gehackt zijn, zullen alle forum-gebruikers hun wachtwoord wijzigen bij de volgende keer dat ze inloggen. Als u uw wachtwoord heeft gebruikt bij andere accounts, is het aan te raden om ook deze te wijzigen. Wij hebben geen meldingen gekregen voor gevaar van Steam accounts, dus wij zijn niet van plan om een verandering van de Steam-account wachtwoorden (die anders zijn van het forum wachtwoorden) te laten plaats vinden. Het zou echter niet een slecht idee zijn om die ook te veranderen, vooral als het hetzelfde is als uw Steam forum account wachtwoord. We zullen het forum heropenen zo snel als we kunnen. Het spijt me echt dit is gebeurd, en ik bied mijn excuses aan voor het ongemak. Gabe.