Hello Guest March 28, 2024, 17:29:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: MP servers (addons)  (Read 3208 times)

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
MP servers (addons)
« on: September 17, 2011, 22:14:24 »

het lijkt een beetje erop dat je eigenlijk de ferry pack in je bezit moet hebben om op een bepaalde server kan inloggen, eigenlijk iets van jammer dan, wil je daar op komen koop dan de ferry pack.
mijn ervaring met flightsim is geheel anders je zou best met een ander ship cq airplane  in een
server kunnen komen ook al heb je die addon niet(bassis POR ferry)
het zou VSTEP sieren als men van deze merkwaardege werkwijze af zou zien.
en ook spelers zonder de addons het mogelijk maken mee te kunnen spelen op de ferry servers

dank en groet Tico
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: MP servers (addons)
« Reply #1 on: September 18, 2011, 09:44:08 »

Inderdaad, dat zou mooi wezen. Ik kwam er vorige week bij toeval achter dat je als je wél een ferrypack serial key in het register hebt staan maar de pack zelf niet geinstalleerd hebt, je dan wel in kan loggen op een ferry pack server en dat alle add on ferries er dan uit zien als de Coromuel.

« Last Edit: September 18, 2011, 09:57:03 by Ballast »
Logged
It's the crew that makes the difference

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: MP servers (addons)
« Reply #2 on: September 18, 2011, 10:04:59 »

Maar over FlightSim gesproken, dat krijg je dat ook. Het ziet er soms wel raar uit vliegtuigen die een paar meter boven de grond rijden.  ;D
Logged
Cadet Holland America Line

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: MP servers (addons)
« Reply #3 on: September 18, 2011, 10:08:18 »

Naja, als je de Coromuel voorbij ziet komen met 40 knopen omdat de andere speler de White Marlin heeft geselecteerd, sta je ook wel even vreemd te kijken  :doh:
Logged
It's the crew that makes the difference

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: MP servers (addons)
« Reply #4 on: September 18, 2011, 21:34:18 »

Inderdaad, dat zou mooi wezen. Ik kwam er vorige week bij toeval achter dat je als je wél een ferrypack serial key in het register hebt staan maar de pack zelf niet geinstalleerd hebt, je dan wel in kan loggen op een ferry pack server en dat alle add on ferries er dan uit zien als de Coromuel.


Hallo Ballast,

naar mijn weten is het niet mogelijk in te loggen in een server van ferry pack als je niet in het bezit bent van de ferry pack.
of ben ik abuis,zoja kan het wel geef mij dan de key (sleutel).

groet Tico
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: MP servers (addons)
« Reply #5 on: September 18, 2011, 22:05:52 »

Wel goed lezen Tico ;)

Mag ik er op wijzen dat op illegaal verkregen wijze van serial keys nog steeds een ban staan zowel op het forum als in het spel  :police:
Logged
It's the crew that makes the difference

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: MP servers (addons)
« Reply #6 on: September 18, 2011, 22:17:23 »

Ballast

je moet goed lezen mij eerste vraag boven in de topic!!!!!!
daaar staat toch heel duidelijk dat je perplicht bent de ferry pack in je bezit moet hebben om uberhaupt in een server van de ferry pack mee te varen .
het is een te kortkoming van VSTEP zie nogmaals opmerking boven in de topic.
goed lezen vandaar dat ik ook zij dat je in de flightsim gewoon met addons in elke server kan mee spelen

groet Tico.
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: MP servers (addons)
« Reply #7 on: September 18, 2011, 22:22:29 »

Ik was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik had je vraag dus al door gespeeld nasr VSTEP via het lijntje dat de mods hebben om de community te vertegenwoordigen omdat ik het eens ben met je idee.

Wellicht iets minder blazen! Wij zijn ook maar vrijwilligers die hier een hele hoop vrije tijd insteken!
Logged
It's the crew that makes the difference

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: MP servers (addons)
« Reply #8 on: September 18, 2011, 22:29:47 »

Ik was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik had je vraag dus al door gespeeld nasr VSTEP via het lijntje dat de mods hebben om de community te vertegenwoordigen omdat ik het eens ben met je idee.

Wellicht iets minder blazen! Wij zijn ook maar vrijwilligers die hier een hele hoop vrije tijd insteken!

bedankt Ballast sorry voor het blazen is niet persoonlijk bedoelt wou het alleen duidelijk maken
vandaar

vrg Tico
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: MP servers (addons)
« Reply #9 on: September 19, 2011, 22:15:15 »

Misschien ben ik raar...  maar het is toch vrij logisch dat je een bepaalde addon nodig hebt om te kunnen meedoen in een spel/op een server waar die addon noodzakelijk in is? Is dat niet zo voor bijna elk spel met uitzondering van een paar sims met een open addon structuur? (en dat heeft shipsim niet)

Je hebt die veerboten niet op je pc geinstalleerd, dus dan kunnen ze niet meedoen in je spel. Het moet er wel in zitten om het te laten zien, vandaar ook dat bij FSX enzo dan een default kist te voorschijn komt als je een addon niet ziet van een ander. Iets dat ik zeer irritant vind overigens.

Er zijn genoeg andere servers, en anders maak je er zelf één. Iets dat overigens ook voor de meeste games geld..  zoveel developers, en zeker niet de kleinere, bieden er geen dedicated servers aan, meestal moet je het doen met user made en clan made servers. Dus dat er überhaupt officieële servers zijn dat is al een 'kadootje', maar als je dan gaat klagen over het niet mee kunnen doen op die servers die speciaal gemaakt zijn voor iets dat jij niet hebt? Sorry.. maar je kunt ook over te veel dingen zeuren hoor.  :thumbdown:

Dat flightsim je wel toelaat op elke server ongeacht welke addons je hebt en gebruikt en iedereen dan maar moet kijken naar jou in de verkeerde representatie omdat ze zelf die andere kist niet hebben, dat is gewoon erg zeldzaam vergeleken bij alle games waar je gewoon NIET mee kunt doen tenzij je de addon of een expansiepack of wat dan ook, wel hebt. Dit is geen tekortkoming, dit is heel normaal en hoe de meeste games werken. In SS08 was het niet anders.

Het is wat het is.. Vstep doet het anders dan MS met flightsim. Als je wilt spelen met addons, moet je ze ook hebben. Er zijn heeeeel wat meer games die het zo doen dan andersom, dus dat is gewoon appels en peren. Maar een tekortkoming is het niet. Het hoort zo, je hebt die adons niet lokaal op je pc, dus kan het spel er niets mee. Zo simpel is het gewoon.

Groet,
Fred

« Last Edit: September 19, 2011, 22:21:22 by Mad_Fred »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines